TNT - Dial T For TNT 
Fuzzylogic wrote:Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
Fuzzylogic wrote:Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
Hij is live juist ontiegelijk kutAndyAsteroids wrote:Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
Vond het eerst een vreselijk zaadnummer maar ik ben hem wel erg gaan waarderen, zeker nadat ik hem live heb gehoord
Waarom vind je 'm live kut dan? Ik ben het met AndyAsteroids eens. Enorme driveJurheinen wrote:Hij is live juist ontiegelijk kutAndyAsteroids wrote:Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
Vond het eerst een vreselijk zaadnummer maar ik ben hem wel erg gaan waarderen, zeker nadat ik hem live heb gehoord
Dit!!Fuzzylogic wrote:Code Black - Pandora
Fuzzylogic wrote:Wat een waardeloze boutplaat, ongeïnspireerde melodie, klinkt veel te leeg allemaal, lijkt wel alsof dit in een middagje in elkaar is geflanst. Een van de slechtste nummers van de laatste tijd imo.
Ben laatste tijd ook dat nummer gaan waarderen, voor de midintro. To bad though van de zwakke kick daar.Fuzzylogic wrote:Oh en Frontliner - Weekend Warriors
Edit: Dus deze comment in dat topic neem ik terug
Fuzzylogic wrote:Wat een waardeloze boutplaat, ongeïnspireerde melodie, klinkt veel te leeg allemaal, lijkt wel alsof dit in een middagje in elkaar is geflanst. Een van de slechtste nummers van de laatste tijd imo.
Die brass mixKwisniks wrote:TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic. Die kicks kloppen voor geen meter maar ik vind het echt een chille luisterplaat.
Jurheinen wrote:Die brass mixKwisniks wrote:TNT & Brennan Heart - Punk Fanatic. Die kicks kloppen voor geen meter maar ik vind het echt een chille luisterplaat.
Cruelty wrote:dat zijn 2 woordnHardstyleForEvah wrote:Helemaal weg is een groot woord