Of je post gewoon niks..Syztrax wrote:eerst vond ik daar weinig aan... en nu nog steedspatrickjeb wrote:Eerst vond ik er ook weinig aan, maar het is wel een leuk zomers plaatjeDestination wrote:Alpha² & NC - Craving For The Beat
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Alpha² - Unleashed once again vind melodie toch wel heel vet 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geck-o - Jumpeng 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Solutio & The I's - Mistress
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Ran-D & Redixx - No Cure
Frontliner - Symbols
Kan me nog herinneren dat ik hem de eerste keer op Matrixx at the park hoorde in 2012. Wat een zaadplaat dacht ik toen. Paar maanden later was het de track van het jaar
Edit: Titan - My Angel vond ik ook helemaal niks de eerste paar keer, maar wat gaat die hard zeg. En dan vooral live
Kan me nog herinneren dat ik hem de eerste keer op Matrixx at the park hoorde in 2012. Wat een zaadplaat dacht ik toen. Paar maanden later was het de track van het jaar
Edit: Titan - My Angel vond ik ook helemaal niks de eerste paar keer, maar wat gaat die hard zeg. En dan vooral live
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
angerfist - eraser vond ik eerst zwaar kut, nu vind ik m best lekker
-
DHardtraxx Veteran
Natural Born Killers
Adaro - History
naar een paar keer luisteren vind ik hem tog steeds vetter gaan vinden. die melodie in de climax
naar een paar keer luisteren vind ik hem tog steeds vetter gaan vinden. die melodie in de climax
-
B
Had ook een ontiegelijke hekel aan die plaat, maar toen ik hem hoorde op Qapital klonk hij best aardigFuzzylogic wrote:Slim Shore & Focuz - Wauw!
Donkey Rollers - Relentlessy
Eerste keer vond ik hem niet zo overtuigend, maar ben hem steeds meer gaan waarderen..
Beste gereleasede plaat van de Donkeys sinds Chaos vind ik
Eerste keer vond ik hem niet zo overtuigend, maar ben hem steeds meer gaan waarderen..
Beste gereleasede plaat van de Donkeys sinds Chaos vind ik
-
B
Zany - Causing Hysteria
-
DHardtraxx Veteran
Dj Thera - The Coast (Is Clear)
youri2097 wrote:Adaro - History
Eens!!Japper28 wrote:youri2097 wrote:Adaro - History
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Solutio & The I's - Seizure. Eerst vond ik het de zoveelste plaat van hun met dezelfde sounds, maar vind hem nu toch wel heel erg vet!
Alpha Twins - Kick back (E-Force remix)
Moet er eerst niets van hebben.. nu verschijnt er steeds een glimlach als ie gedraaid wordt
Moet er eerst niets van hebben.. nu verschijnt er steeds een glimlach als ie gedraaid wordt
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
No God 
Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya 
Vind Connected van D&R steeds lekkerder worden
vooral die intro is echt goud