Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:05 

Aan het typen...

Die track is nog minder rauw dan Zatox xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Die track is nog minder rauw dan Zatox xd

Maar toch vind ik 'm niet echt melodieus, ik vind hem meer naar het rauwere neigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:04 

Hardtraxx Addict

HE-Fan schreef:
Thera - Therafied
Vond hem eerst niet veel aan maar ik vind hem steeds leuker worden.

Wou precies hetzelfde nummer posten. Eerste keer ik hem hoorde had ik er mijn twijfels over.. maar vind het nu echt een lekker nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Code Black & Wasted Penguinz. Eerste paar keer niet echt wat aan. Maar vind hem uiteindelijk echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 10:19 

Hardtraxxer

Ik heb het niet echt met een specifiek nummer, maar ik vond Bioweapon eerst echt kut... Nu zijn het m'n helden!
En toen ik net hardstyle luisterde had ik een kuthekel aan reversed bass... Nu houdt ik echt van reversed basses:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Delete - Syndrome :drool: :drool:

Maar dat komt omdat ik die voor t eerst thuis had gehoord... Toen vond ik de kicks niet lekker klinken, die geluiden in de climax wat leeg...

EN TOEN HOORDE IK HEM LIVE... blablabla 'you are not alone...' mwaap mwaap mwaap mwaap BAM KNAL RENG DENG BOEM HERRIE LEKKERRRRRR

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:29 

Hardtraxxer

Dit heb ik met heel Theracords.
Eerst was ik echt van de commerciële melodieuze nummers, maar dat begint nu toch echt te vervelen nu alles bijna meer van hetzelfde is, heb nou heel veel respect voor Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:45 

Hardtraxxer

Stan schreef:
Dit heb ik met heel Theracords.
Eerst was ik echt van de commerciële melodieuze nummers, maar dat begint nu toch echt te vervelen nu alles bijna meer van hetzelfde is, heb nou heel veel respect voor Theracords.

Dat proces maakt volgens mij elk persoon mee die al een tijdje het genre luistert. Ik luister nu ongeveer al 6 jaar hardstyle en ik begin sinds dit jaar echt te focussen op Theracords en oudere harde platen. Je wil telkens op zoek naar iets nieuws en ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om oude platen te ontdekken, je zou niet kunnen bevatten hoeveel kwalitatief sterke producties aan je neus voorbij gaan... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Dat proces maakt volgens mij elk persoon mee die al een tijdje het genre luistert. Ik luister nu ongeveer al 6 jaar hardstyle en ik begin sinds dit jaar echt te focussen op Theracords en oudere harde platen. Je wil telkens op zoek naar iets nieuws en ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om oude platen te ontdekken, je zou niet kunnen bevatten hoeveel kwalitatief sterke producties aan je neus voorbij gaan... ;)

Klinkt inderdaad heel bekend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

Delete - Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 21:07 

Hardtraxxer

Luister zelf nu 7 jaar hardstyle, en wat is het HEEEERLIJK om tussen je releases te bladeren en dan die eerste, neem nu Fusion, platen er allemaal eens door te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:45 

Hardtraxx Elite

Showtek — Save the Bootleg (B-Front & Frequencerz Bootleg)

Eerst vond ik er niet veel aan, maar na een paar keer luisteren is ie toch wel vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 21:05 

Hardtraxx Addict

Degos & Re-Done - Warrior :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Geck-O - Bingo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 02:46 

Hardtraxx Veteran

Tatanka - A True Story, helemaal weg van zijn is een groot woord maar lekker nummertje nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:20 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle Mafia - Distorted Reality,, echt hele vette plaat! vond 'm eerst alleen saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

DJ Hidden - Drastic

Vond het eerst echt nergens klinken, maar vind het nu ontzettend vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
DJ Hidden - Drastic

Vond het eerst echt nergens klinken, maar vind het nu ontzettend vet ^^

:loving:
Je leert het nog wel een keertje ;)

On Topic: Sei2ure - Proton vond ik toen ik hem eerst hoorde totaal niet boeiend...maar ik kan hem nu toch best waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ & Audiofreq - Robot
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:15 

Hardtraxx Elite

Ik had dit met Artic - F#ck the Fake Shit - Adaro remix . Komt waarschijnlijk doorgaat ik hem op begeven moment live heb gehoord en dat is zoveel vetter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Vazard - G.I.R. (Delete Remix). Had eerst zoiets van: alweer.. Maar die sound verveelt me op de een of andere manier gewoon niet. Vind echt álles wat die gast maakt vet. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:55 

Hardtraxx Veteran

Frontliner - Symbols, begin hem steeds vetter te vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 10:04 

Donateur

Steve Aoki & Bloody Beetroots ft Human Resource - Warp Dominator (Activator's mash up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 17:07 

Hardtraxxer

Niet zo zeer niet tof, maar had nooit echt aandacht besteed aan Wavolizer - Amnesia toen die uitkwam, vond Done toen (en nog steeds) zo vet dat die andere 2 tracks op de release me niet boeide.
Nu kwam ie laatst voorbij in een setje en hij is echt supervet! Die mid-intro! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

Guido schreef:
Niet zo zeer niet tof, maar had nooit echt aandacht besteed aan Wavolizer - Amnesia toen die uitkwam, vond Done toen (en nog steeds) zo vet dat die andere 2 tracks op de release me niet boeide.
Nu kwam ie laatst voorbij in een setje en hij is echt supervet! Die mid-intro! :drool:

alle 3 die platen zijn pareltjes :worship:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen