Alien T - I Am Not Perfect
Frontliner - Dreamdust
Frontliner - Dreamdust
_theon_ wrote:B-Front - Face The Truth, wat een sfeer
precies hetzelfde hierParvuz wrote:Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind.
Eerst vond ik m echt ruk, maar valt best mee. Maar ben er niet helemaal weg van haha. Dat gaat me nog net iets te ver. Ik kan er naar luisteren zonder te denken, wat een kut plaat.
Ben ik met je eens. Vond er eerst niet zo veel aan. Maar nu vind ik het veruit de beste G4H plaatCase Dj wrote:gunz 4 hire - the cycle
ik vond het eerst allemaal maar wat van hetzelfde maar waardeer die sounds en kicks toch welwootum wrote:Ben ik met je eens. Vond er eerst niet zo veel aan. Maar nu vind ik het veruit de beste G4H plaatCase Dj wrote:gunz 4 hire - the cycle
Jij vond On The Go toch de slechtste plaat ooit, althans zo liet je het lijken.DarkestSymphony wrote:On The Go en The New shit.. na TBYD heb ik ze nog een kans gegeven maar ben er niet helemaal weg van
Ik snap het wel hoor, iedereen vindt die vet dus darkestsymphony ook.Pommer wrote:Jij vond On The Go toch de slechtste plaat ooit, althans zo liet je het lijken.DarkestSymphony wrote:On The Go en The New shit.. na TBYD heb ik ze nog een kans gegeven maar ben er niet helemaal weg van
Snap niet dat je die nu opeens wel vet vind, dat is er echt geen een die je eerst persee live moet horen. Gruwelijke track.
Mits het euphorisch is, uitzonderingen daargelatenHenk-Jan wrote:Ik snap het wel hoor, iedereen vindt die vet dus darkestsymphony ook.Pommer wrote:Jij vond On The Go toch de slechtste plaat ooit, althans zo liet je het lijken.DarkestSymphony wrote:On The Go en The New shit.. na TBYD heb ik ze nog een kans gegeven maar ben er niet helemaal weg van
Snap niet dat je die nu opeens wel vet vind, dat is er echt geen een die je eerst persee live moet horen. Gruwelijke track.
1 van de platen die me bij is gebleven van QlimaxRawbin wrote:Wasted Penguinz - Melancholia. Had hem eerst aardig afgekraakt, maar toen ik em hoorde in de set van HHZ @ Qlimax dacht ik wow, dit is wel een dikke track eigenlijken dan kom je er achter dat ie van WP is