Cats, jets & breaks
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Frequencerz - Brave The Storm
WhutLeonidas wrote:Cats, jets & breaks
Ik vond het eerst een jankplaat. Weet nu ook echt niet hoe en waaromNuracore wrote:WhutLeonidas wrote:Cats, jets & breakshoe dan
Digital Punk & MYST - Destined To Shine
Niet perse helemaal weg van, maar kan er nu wel van genieten: Delete & Outbreak - Audio Overdose
View on YouTube
Vond dit eerst echt een afschuwlijke plaat, kan hem nu best wel waarderen.
Vond dit eerst echt een afschuwlijke plaat, kan hem nu best wel waarderen.
Jack of Sound & Alpha2 - Die Ganze Welt
Behoorlijk wat drive eigenlijk
Behoorlijk wat drive eigenlijk
View on YouTube
Eerst vond die melodie maar mwééh, maar sinds Adrenalize deze gister op Dance4Liberation draaide met het geweldige weer ben ik helemaal om
Eerst vond die melodie maar mwééh, maar sinds Adrenalize deze gister op Dance4Liberation draaide met het geweldige weer ben ik helemaal om
Denk bij meer mensen haha! Biertje en een zonnetje en deze plaat is gewoonflevoboys wrote:View on YouTube
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
sinds ik deze post van je heb gelezen ben ik ook helemaal om, nummer zit al een paar dagen in mn kopflevoboys wrote:View on YouTube
Eensch!Nuracore wrote:Phuture Noize - The Grind
Phuture Noize - Encloser
Eerste keer dat ik deze luisterde deed het me niets, nu weer een kans gegeven en nu valt ie wel
Eerste keer dat ik deze luisterde deed het me niets, nu weer een kans gegeven en nu valt ie wel
Vazard & Main Concern - Wonderland Destroyed
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Devin Wild & LXCPR - Our Tribe (WiSH Outdoor 2018 Anthem)
The Machine - Back To Life.
Misschien wel TOTY voor mij onderhand.
Misschien wel TOTY voor mij onderhand.
Helemaal weg van is overdreven, maar ik kan Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church inmiddels een stuk meer waarderen. Al blijf ik de kicks niet toepasselijk vinden.
Precies dit. Vond het eerder wel een 'leuke track', maar is inmiddels wel meer voor mij gaan betekenen en vooral na Defqon. Man, wat ging dit hard door de blue op de vrijdag! Kippenvel..SL8492 wrote:Helemaal weg van is overdreven, maar ik kan Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church inmiddels een stuk meer waarderen. Al blijf ik de kicks niet toepasselijk vinden.
Phuture Noize - Walls Crashin' Down. Volgens mij ben ik eerst gewoon te enthousiast geweest over andere Pursuit Of Thunder platen waardoor deze snel is vergeten maar wat een dikke track is dit eigenlijk.