Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:41 
 
Hardtraxxer

Wij zijn Notoir. Onze liefde voor de hardere stijlen gaat dieper dan bij de meesten. Het handen in de lucht ogen dicht gevoel, de bass die door lichaam raast wanneer de kicks je om de oren vliegen. In 2020 starten wij met het neerzetten van unieke hardstyle concepten door middel van gethematiseerde evenementen binnen Amsterdam. Ben jij notoir genoeg? Be part of the movement! Wordt lid van de Notoir Community en til hardstyle samen met ons naar een heel nieuw level!

Binnenkort gaan we online met een nieuw hardstyle concept. Dit gaat tegelijk met de lancering van het bedrijf Notoir. We kunnen hierbij alle hulp goed gebruiken om ervoor te zorgen dat er een bom ontploft op de online platformen. Als jullie het leuk vinden voegen we jullie toe in de Notoir Community waar allerlei leuke dingen aan zullen komen komend jaar. Denk hierbij aan tickets, merchandise etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je een voorbeeld? Je beschrijft nu eigenlijk wat praktisch elke organisatie wil en doet :P events met een thema en unieke concepten neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 20:00 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Heb je een voorbeeld? Je beschrijft nu eigenlijk wat praktisch elke organisatie wil en doet :P events met een thema en unieke concepten neer zetten.

Nee geen voorbeeld. Ik help een goede vriend die het organiseert. Het unieke gaat vooral zijn dat dit soort feesten nog niet eerder in Amsterdam gehouden zijn denk ik. En dat het door en voor liefhebbers is. Daarom is het doel een community te creƫren a la LYM en dezelfde sfeer op de feesten te krijgen. Alle tips zijn daarbij uiteraard meer dan welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 05:16 
 
Hardtraxx Veteran

Amsterdam is een te ver van mijn bed show.

Succes ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga dit jaar naar Amsterdam verhuizen, dus ben wel benieuwd! Wat verwacht je van deelnemers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Alle tips zijn daarbij uiteraard meer dan welkom.

Classics mijden. Tijd voor wat nieuws :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
EHRNK schreef:
Alle tips zijn daarbij uiteraard meer dan welkom.

Classics mijden. Tijd voor wat nieuws :thumbup:


'unproduced nummers ' feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 02:03 
 
Hardtraxx Newbie

EHRNK schreef:
Wij zijn Notoir. Onze liefde voor de hardere gaat stijlen gaat dieper dan de meesten. Het handen in de lucht ogen dicht gevoel, de bass die door lichaam raast wanneer de kicks je om de oren vliegen. In 2020 starten wij met het neerzetten van unieke hardstyle concepten door middel van gethematiseerde evenementen binnen Amsterdam. Ben jij notoir genoeg? Be part of the movement! Wordt lid van de Notoir Community en til hardstyle samen met ons naar een heel nieuw level!

Binnenkort gaan we online met een nieuw hardstyle concept. Dit gaat tegelijk met de lancering van het bedrijf Notoir. We kunnen hierbij alle hulp goed gebruiken om ervoor te zorgen dat er een bom ontploft op de online platformen. Als jullie het leuk vinden voegen we jullie toe in de Notoir Community waar allerlei leuke dingen aan zullen komen komend jaar. Denk hierbij aan tickets, merchandise etc.


Vet! Woon sinds 2 maanden in Amsterdam voor mijn school en ik mis dit soort feesten echt in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een feest met hardstyle van 2008-2011 zou mega dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Copies are faking outdoor :thumbsup: gwn hele dag dj pommer copies are faking it aan elkaar laten mixen totdat hij en eenieder erbij neervalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou wat meer een underground feest, beetje grimmig feest! Lijkt mij vet om een feest in De School te zien met wat nieuwkomers en wat raw helden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ik zou wat meer een underground feest, beetje grimmig feest! Lijkt mij vet om een feest in De School te zien met wat nieuwkomers en wat raw helden! :)

Denk niet dat De School een hardstyle feest zou willen, past niet echt bij hun imago lijkt me (leeftijd, deurbeleid etc.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Een feest met hardstyle van 2000-2006 zou mega dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2019 00:41 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Ik ga dit jaar naar Amsterdam verhuizen, dus ben wel benieuwd! Wat verwacht je van deelnemers?

Voornamelijk actief zijn op de socials door dingen te liken, delen, reageren en vrienden uitnodigen. Stuur maar een pb als je interesse hebt. Ik gok dat zeer binnenkort het eerste feest online gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ik zou wat meer een underground feest, beetje grimmig feest! Lijkt mij vet om een feest in De School te zien met wat nieuwkomers en wat raw helden! :)


Pfff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 20:34 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

We zijn nog opzoek naar ambassadeurs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk idee, maar helaas heb je echt de verkeerde venue hier mee. Had het in andere toppa al gezegd, maar Warehouse heeft Function One speakers. Deze speakers werken specifiek goed voor muziek met lage dreunen, bass, punches e.d. Dingen als early hardcore/hardstyle, techno, industrial hardcore/techno e.d.

Het gros van de line up heeft dit niet, vooral hogere en luide bass. 5 Years Rebelion liet dit toen duidelijk zien. Toen nog geen maand later De Samenzwering was, hoorde je heel duidelijk het verschil, het geluid was veel voller en ronder en kicks kwamen wel goed door.

Dus mits je een ander geluidssysteem hebt, gaat dit niet lekker klinken denk ik en dat kan funest zijn voor als je mensen voor toekomstige feesten wilt strikken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2020 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Copies are faking outdoor :thumbsup: gwn hele dag dj pommer copies are faking it aan elkaar laten mixen totdat hij en eenieder erbij neervalt

Zou ik met liefde doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Had het in andere toppa al gezegd

Dit is al de derde keer inderdaad, de afkeer tegen Warehouse Elementenstraat zit heel diep
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 01:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
Had het in andere toppa al gezegd

Dit is al de derde keer inderdaad, de afkeer tegen Warehouse Elementenstraat zit heel diep


Beste feest van 2019 daar gehad, heb er een hekel aan man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 21:19 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Leuk idee, maar helaas heb je echt de verkeerde venue hier mee. Had het in andere toppa al gezegd, maar Warehouse heeft Function One speakers. Deze speakers werken specifiek goed voor muziek met lage dreunen, bass, punches e.d. Dingen als early hardcore/hardstyle, techno, industrial hardcore/techno e.d.

Het gros van de line up heeft dit niet, vooral hogere en luide bass. 5 Years Rebelion liet dit toen duidelijk zien. Toen nog geen maand later De Samenzwering was, hoorde je heel duidelijk het verschil, het geluid was veel voller en ronder en kicks kwamen wel goed door.

Dus mits je een ander geluidssysteem hebt, gaat dit niet lekker klinken denk ik en dat kan funest zijn voor als je mensen voor toekomstige feesten wilt strikken :P.

Thanks voor je feedback. Heb het even nagevraagd en de Funktion One speakers hangen er niet standaard. Ze hangen zelf een systeem in. Aangezien ze zelf ook liefhebbers zijn snappen ze dat minder geluid geen optie is. Gaat goed komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2020 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Leuk idee, maar helaas heb je echt de verkeerde venue hier mee. Had het in andere toppa al gezegd, maar Warehouse heeft Function One speakers. Deze speakers werken specifiek goed voor muziek met lage dreunen, bass, punches e.d. Dingen als early hardcore/hardstyle, techno, industrial hardcore/techno e.d.

Het gros van de line up heeft dit niet, vooral hogere en luide bass. 5 Years Rebelion liet dit toen duidelijk zien. Toen nog geen maand later De Samenzwering was, hoorde je heel duidelijk het verschil, het geluid was veel voller en ronder en kicks kwamen wel goed door.

Dus mits je een ander geluidssysteem hebt, gaat dit niet lekker klinken denk ik en dat kan funest zijn voor als je mensen voor toekomstige feesten wilt strikken :P.


Dat het geluid veel voller en ronder over kwam ligt meer aan de hogere dynamic range typerend voor de oudere platen die gedraaid worden op een evenement zoals De Samenzwering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb daar tijdens de SZP party en die HDE party 0 last gehad van slecht geluid, dat was allemaal dik in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik heb daar tijdens de SZP party en die HDE party 0 last gehad van slecht geluid, dat was allemaal dik in orde


Ik heb tijdens SZP daar ook totaal geen last van gehad, was dikke prima naar mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
In 2020 starten wij met het neerzetten van unieke hardstyle concepten door middel van gethematiseerde evenementen binnen Amsterdam.

Ik geloof wel dat een feest organiseren met als thema een circus en daar dingen mee doen 'uniek' is, maar de line-up van dit eerste feest is verre van uniek. Als het deze hoek van de Hardstyle blijft, blijf ik er ver vandaan.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen