Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

X-Qlusive legends :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel topic dit.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerltsum schreef:
De DVD van Qlimax 2007

Dat heb ik met die van 2008 :worship:

Heb die DVD, naja .AVI :$, zo vaak op gezet.
Toen wist ik al het fijne er ook nog niet van en vond ik HHZ op m'n buurman lijken :lol:



Ook het stuk met DBSTF zooooo vaak op gezet :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:34 
 
Hardtraxxer

Qlimax 2009 op nr 1 (L)

Deze intro blijft magisch.

En 1ste keer live the moment bij noisecontrollers:


Aller eerste sitdown op hardcore bij de laatste in qontrol:


Verder waar ik nog vaak aan terug denk en kippevel van krijg is Faithless Live op Tomorrowland 2011
Al die platen luisterde ik vroegah toen ik nog geen hardstyle luisterde dus was toen echt geweldig.

DBSTF & Crypsis op Tijdmachine feesten

Afgelopen 4 jaar defqon, qontinent en decibel weekend met hele groep. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Qapital 2013 Crypsis opent met Lost in the Mist. Heel de ziggodome onder rode lichten in combinatie met die break was geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn allereerste keer naar een hardstyle ding ooit, op de Korenmarkt in Arnhem (Nu uitgegroeid tot Beat The Bridge). 100000 man per vierkante meter, schraal geluid maar 1 groot feest, wat een sfeer de hele dag, magisch.



Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:46 
 

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.youtube.com/watch?v=TW4yLsYqOU4
5:05
Het is me nog steeds niet gelukt youtube filmpje op te zetten ipv link. Hoe werkt dat precies?
Me eerste echte feestje Reverze 2011 we stonden ook op deze plek in de VIP. D-Block & S-te-fan opende toen met mijn favoriete nummer van dat moment Rockin ur Mind. En toen ineens bij de melo die lazershow :loving: Ik schrok gewoon van verbazing hoe gruwelijk dat was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
X-Qlusive legends :worship:

baal nog steeds dat ik die aan me voorbij heb laten gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eindshow Defqon 2010 met Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het eerste wat in me op komt is X-Qlusive Holland in 2009. Die sfeer, de sets, de artiesten die er wat speciaals van maakte, dat was gewoon carnaval :worship: Ik kan zo geen feest op noemen dat ook maar in de buurt van XQ Holland komt.

Daarnaast de eerste keer Project One en de eerste keer Southstylers live meemaken. Daar had ik zo lang naar uitgekeken en als het dan uiteindelijk zo ver is :loving:

Ohja, en Inqontrol 2008. Josh & Wesz sloten af, en ik moest en zou Fuckin' Posers horen. Maar de groep wilde naar huis, toch iedereen overtuigd om te blijven en zo genoten uiteindelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eindshow Defqon 2010 met Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)



Dat was ook een mooi moment ja! Het allerlaatste nummer ooit voor defqon op almere strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Intents 2014 draaide E-Force vs Digital Punk het laatste half uur gelijk met Prefix & Density, maar ik moest en zou Seven horen. Toen Seven was gedraaid meteen naar Prefix & Density gegaan en ik kom binnen bij Do You Want Heavy :D

De hoogtepuntjes zijn denk ik Beat the Bridge 2012 (eerste feest), Rebirth 2013 (2011 anthem :loving: ), Wasted 2013 (Thera vs Chain Reaction), Decibel 2014, Tijdmachine 2014 met kerst en Wasted 2015.

En daarnaast nog elke ervaring met een Theracords DJ rond 2013 omdat wij (ik en een maat) dat een geweldige sound vinden.

EDIT: Hier nog een leuk filmpje van toen ik nog filmpjes deed maken op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gehele Feestfabriek, alles wat ik daar heb meegemaakt. Is al zolang geleden dat ik het moeilijk kan plaatsen maar sowieso die hele zomer inclusief het WK is echt een blok nostalgie.

Dit idd, wat een geweldige avond was dat.

Verder:

Hard Bass 2010: allereerste feestje en dan loop je die trappen af van het Gelredome. Wist niet wat ik meemaakte. Verder was dit ook de tijd dat ik echt alle nummers nog uit mn hoofd kende en ook allemaal awesome vond.

De 12 uur momentjes op de keren dat ik naar Qountdown was. Vooral toen met Stardust :loving:

Q-Base 2011: Gewoon beste feestje ooit, eerste keer Q-Base en die hele dag was gewoon perfect. Eigenlijk is elke editie van Q-Base een nostalgisch moment.

Thrillogy editie waarbij Crypsis z'n eigen zaal had. Oké er zullen wat mensen hier kunnen beamen dat ik er niet helemaal 100% bij liep, maar al die geweldige tracks op dat ziek harde geluid met die geweldige sfeer is me toch altijd bijgebleven.

Q-Dance prs Fusion in de HMH, en dan vooral de liveset van Donkey Rollers :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thrillogy editie waarbij Crypsis z'n eigen zaal had. Oké er zullen wat mensen hier kunnen beamen dat ik er niet helemaal 100% bij liep,

Haha dat weet ik nog wel ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Pommer schreef:
Thrillogy editie waarbij Crypsis z'n eigen zaal had. Oké er zullen wat mensen hier kunnen beamen dat ik er niet helemaal 100% bij liep,

Haha dat weet ik nog wel ja xd

Viel best mee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Complimenten voor degene die dit topic heeft aangemaakt, ik geniet echt enorm van iedereens verhalen, was lang niet overal bij, maar kan me veel momenten inderdaad goed voorstellen dat zoiets blijft hangen :thumbsup:

Ben nog hard aan het nadenken welk moment er voor mij nou echt het meest uit sprong, maar dat kan echt alle kanten op gaan.

Maar misschien Inner Creativity voor het eerst live horen op een feest (ik geloof Thrillogy 2010?) was echt magisch, samen met Mysterias mijn all time favoriete hardstyle tracks tot de dag van vandaag (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Soul Train live aanschouwen @ Ground Zero 2012, op dat gruwelijke geluid van die hs mainstage :loving:

En The Nasty Boyz - Angel (Edit) tijdens Hard Bass 2013. Kan me nog herinneren dat Tatanka Showtime draaide en ik tegen een vriend zei dat die epische melodie van Muse - Starlight in de break zou komen, in plaats daarvan kwam toen Angel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speciale opening van Gunz For Hire op Qlimax 2013 met Sorrow. Kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thrillogy 2013: vrijwel de gehele avond/nacht doorgebracht bij de Adaro Stage. Tot op het heden nog altijd het vetste wat ik heb meegemaakt. Het was druk, intens warm, maar er hing een geweldige sfeer met als hoogtepunten Gunz For Hire en E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon 1 2005

Het was toen ook vrij warm die dag maar ik moest en zou naar de blue gaan om de Donkey Rollers live te zien. Volgens mij was dat ook de allereerste keer dat zij live optraden. Het was ook zo super heet in die tent natuurlijk, en het werd ook echt druk in de tent, maar toen de live-set begon...de één naar de andere dikke klapper! Beginnen met Thunderbeats en volgens mij eindigden ze met Motherfuck :love: Ik zat ook nog niet in een rolstoel en kon echt compleet uit mijn dak gaan.

Na die set zo'n bezweet voorhoofd hebben dat het niet hielp om buiten af te koelen doordat het zo heet was!




Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topic van het jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:48 
 
Hardtraxx Addict

Aah.. Ik weet nog goed! 2009 me allereerste feestje ooit! Als broekie sta ik daar op 12 seconde(met dat krullende haar). Geniaal dit wat een geweldige dag was dit.

https://www.youtube.com/watch?v=UfMFeqiakSY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wel mokervet feest ofniet Max? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D & Adaro - Under Attack @ Defqon 2011. :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen