Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
8 posts member since 2009
last seen Feb 2011
Nc zijn mijn grote voorbeelden keer op keer hebben ze weer een dikke plaat waar ik naar uitkijk :D
eerste nummer wat ik van hun hoorde was in the marine dat is en blijft gewoon een dik nummer (Y)

Op dance parade 2009 in middelburg mochten (wij Da Reactorz) 15 min samen draaien met NC
omdat bij de talent stage het geluid was uitgevallen enz,daardoor konden we daar niet meer afsluiten
toen zei NC zelf of we 15 min wilde meedraaien
dat geeft dan wel aan hoe aardig enz ze zijn

was gewoon geluk bij ongeluk :P

trouwens wij moeste ook @ hardstyle insanty FRArnold :P

gr nick
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Venom en Shreek zijn ook gewoon top platen, al is crump naar mijn mening beter. Malboro Man vind ik zelf niet zo heel top, niet echt een melodie dat ik mooi vind.
die 8 tracker wacht ik ook met smart op, alleen duurt dat nog ffkes.
Last edited by Asyrian on 23 Aug 2009 13:31, edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
[SpecialeTimmermodus] Netjes! NC zijn gewoon Chille kerels hoor ;) Trouwens Da Reactorz Vet dat jullie ook hier op het forum zijn! Heb jullie topic eventjes gelezen Over Da Reactorz in Algemeen! In ieder geval veel plezier hier! ;) [/SpecialeTimmermodus]
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
bRt_ wrote:Netjes! NC zijn gewoon Chille kerels hoor ;) Trouwens Vet dat jullie ook hier op het forum zijn! Heb jullie topic eventjes gelezen Over Da Reactorz in Algemeen! In ieder geval veel plezier hier! ;)
Wie zijn hier?? Maar ik vond de overgangen van NC oh ho tour ofiets,, SLECHT :( maar live zijn ze geweldig :$
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Timmer wrote:
Wie zijn hier?? Maar ik vond de overgangen van NC oh ho tour ofiets,, SLECHT :( maar live zijn ze geweldig :$
Da Reactorz Jongen :D Sorry men zinsbouw was beetje slecht zeker :cry: Ffe veranderen :D
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
bRt_ wrote:
Timmer wrote:
Da Reactorz Jongen :D Sorry men zinsbouw was beetje slecht zeker :cry: Ffe veranderen :D
oke, :)
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Noisecontrollers wtf moet je er over zeggen, zijn gewoon nummer 1 klaar, de beste....

vorige week eerste keer gezien, 1 woord geweldig;)