Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:23 
 
Hardtraxx Newbie

Nc zijn mijn grote voorbeelden keer op keer hebben ze weer een dikke plaat waar ik naar uitkijk :D
eerste nummer wat ik van hun hoorde was in the marine dat is en blijft gewoon een dik nummer (Y)

Op dance parade 2009 in middelburg mochten (wij Da Reactorz) 15 min samen draaien met NC
omdat bij de talent stage het geluid was uitgevallen enz,daardoor konden we daar niet meer afsluiten
toen zei NC zelf of we 15 min wilde meedraaien
dat geeft dan wel aan hoe aardig enz ze zijn

was gewoon geluk bij ongeluk :P

trouwens wij moeste ook @ hardstyle insanty FRArnold :P

gr nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Venom en Shreek zijn ook gewoon top platen, al is crump naar mijn mening beter. Malboro Man vind ik zelf niet zo heel top, niet echt een melodie dat ik mooi vind.
die 8 tracker wacht ik ook met smart op, alleen duurt dat nog ffkes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

[SpecialeTimmermodus] Netjes! NC zijn gewoon Chille kerels hoor ;) Trouwens Da Reactorz Vet dat jullie ook hier op het forum zijn! Heb jullie topic eventjes gelezen Over Da Reactorz in Algemeen! In ieder geval veel plezier hier! ;) [/SpecialeTimmermodus]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Netjes! NC zijn gewoon Chille kerels hoor ;) Trouwens Vet dat jullie ook hier op het forum zijn! Heb jullie topic eventjes gelezen Over Da Reactorz in Algemeen! In ieder geval veel plezier hier! ;)


Wie zijn hier?? Maar ik vond de overgangen van NC oh ho tour ofiets,, SLECHT :( maar live zijn ze geweldig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Wie zijn hier?? Maar ik vond de overgangen van NC oh ho tour ofiets,, SLECHT :( maar live zijn ze geweldig :$


Da Reactorz Jongen :D Sorry men zinsbouw was beetje slecht zeker :cry: Ffe veranderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Timmer schreef:

Wie zijn hier?? Maar ik vond de overgangen van NC oh ho tour ofiets,, SLECHT :( maar live zijn ze geweldig :$


Da Reactorz Jongen :D Sorry men zinsbouw was beetje slecht zeker :cry: Ffe veranderen :D


oke, :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 17:25 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers wtf moet je er over zeggen, zijn gewoon nummer 1 klaar, de beste....

vorige week eerste keer gezien, 1 woord geweldig;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen