Waar is deze dj naar toe ?
Maakt al heel lang geen nieuwe muziek meer.
Tijdens corona weinig /geen inspiratie (dacht ik ergens in een interview te hebben gelezen/gehoord , sinds dien Niet als vanouds, daarnaast met de veranderingen in de scene wellicht aan r bedenken hoe weer relevant re worden samen met headhunterz & wildstylezwrote:Waar is deze dj naar toe ?
wrote:Wat vooral kwalijk is is dat je een grote fanbase hebt en die gewoon totaal niet op de hoogte houdt van wat je van plan bent etc.
Complete stilte, dat mag echt wel anders.
Prima dat je er mee wil kappen of het rustiger aan wil doen maar laat je fans het dan ook weten. Na jaren zijn boterham betaald te hebben is ie ons dat wel verschuldigd niet?
Ik zie het totaal niet alsof hij het verschuldigd is. Dit is gewoon interesse tonen in de persoon en artiest en de algemene nieuwsgierigheid die er bij komt kijken.wrote:Als hij het zelf niet weet wat valt er dan in te lichten. Daarnaast is hij niemand behalve z'n gezin uitleg verschuldigd, wat een bullshithet is een guy wiens muziek je tof vind, is er geen nieuwe muziek, dan luister je lekker wat anders.
Haha kom op zeg. Wat kortzichtig is dit dan. Het zijn wel de mensen die hebben gezorgd dat hij nu is waar die is.wrote:Als hij het zelf niet weet wat valt er dan in te lichten. Daarnaast is hij niemand behalve z'n gezin uitleg verschuldigd, wat een bullshithet is een guy wiens muziek je tof vind, is er geen nieuwe muziek, dan luister je lekker wat anders.
Hij is geen publiek bezit, engerd.wrote:Wat vooral kwalijk is is dat je een grote fanbase hebt en die gewoon totaal niet op de hoogte houdt van wat je van plan bent etc.
Complete stilte, dat mag echt wel anders.
Prima dat je er mee wil kappen of het rustiger aan wil doen maar laat je fans het dan ook weten. Na jaren zijn boterham betaald te hebben is ie ons dat wel verschuldigd niet?
Welk dal? Misschien is hij wel gelukkig dan ooit tevoren, je project wel erg je eigen gevoel en wensen op iemand anderswrote:Het heeft denk ik ook niet geholpen dat die naar AOC is gegaan. Je mag toch juist verwachten dat een zelfde generatie als Headhunterz en Wildstylez hem uit dat dal zou trekken. On the other hand, ze releasen zelf ook voor geen meter dus...