Ik wist niet waar ik dit kon neerzetten, maar heb maar ff voor off topic gekozen.
Noiseboy is een "producer" die zogenaamd hardstyle maakt, maar wat hij echt doet, is muziek jatten van andere hardwerkende producers.
Hij heeft tot nu toe bekend is, van de volgende producers tracks gejat.
Heavy Disturbance
Raw Inc.
Neilio (van mij ook ja)
Hij zette de tracks op youtube met vermelding dat ze zouden worden released op "RMU Records".
Immidels zijn de filmpjes van youtube verwijdert met vriendelijk dank aan een aantal mensen die hem daar "keurig" op hebben aangesproken. Mijn dank gaat daar naar uit.
Dit is de facebook van RMU Records:
weg
Dit is de hyves profiel van deze nepproducert
weg
Zijn persoonlijke informatie staat er ook op, maar ik ben niet van plan nog naar hem uit te halen.
Hij heeft mijn track "Neilio - And God Said" gepakt en onder een andere naam op youtube gezet, namelijk:
Noiseboy - Let There Be Light.
Een reactie op hyves:
And let there be light is echt een goeie track man
Wat heb je allemaal gebruikt voor je kick?
Je bent echt goed man!
Dit is natuurlijk het toppunt van walgelijkheid.
En als ik Noiseboy aka Jeffrey uit Arnemuiden was, dan zou ik maar oppassen met dit soort praktijken.
Dit heb ik even hier neergezet gezien het feit dat dit echt niet kan en om mensen te behoeden van dit soort gedoe.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Neil P. Bourke aka Neilio
Noiseboy is een "producer" die zogenaamd hardstyle maakt, maar wat hij echt doet, is muziek jatten van andere hardwerkende producers.
Hij heeft tot nu toe bekend is, van de volgende producers tracks gejat.
Heavy Disturbance
Raw Inc.
Neilio (van mij ook ja)
Hij zette de tracks op youtube met vermelding dat ze zouden worden released op "RMU Records".
Immidels zijn de filmpjes van youtube verwijdert met vriendelijk dank aan een aantal mensen die hem daar "keurig" op hebben aangesproken. Mijn dank gaat daar naar uit.
Dit is de facebook van RMU Records:
weg
Dit is de hyves profiel van deze nepproducert
weg
Zijn persoonlijke informatie staat er ook op, maar ik ben niet van plan nog naar hem uit te halen.
Hij heeft mijn track "Neilio - And God Said" gepakt en onder een andere naam op youtube gezet, namelijk:
Noiseboy - Let There Be Light.
Een reactie op hyves:
And let there be light is echt een goeie track man
Wat heb je allemaal gebruikt voor je kick?
Je bent echt goed man!
Dit is natuurlijk het toppunt van walgelijkheid.
En als ik Noiseboy aka Jeffrey uit Arnemuiden was, dan zou ik maar oppassen met dit soort praktijken.
Dit heb ik even hier neergezet gezien het feit dat dit echt niet kan en om mensen te behoeden van dit soort gedoe.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Neil P. Bourke aka Neilio