Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Moet er voor (bijna) elk label een topic komen?
Ja 63%  63%  [ 17 ]
Nee 37%  37%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na aanleiding van dit topic: algemeen/label-topics-een-overzicht-t56935.html
Vroeg ik mezelf af, of er niet voor veel labels een topic moet komen. Wat is jullie mening hierover?

Zoals (de grotere labels):
Fusion Records
Minus is More
We R Music (Label o.a. Brennan Heart, Code Black, Outbreak)
Lose Control Music (Label o.a. Wildstylez & Max Enforcer)
Avio Records
Q-Dance en B2S hebben een label

Dit zodat er in dit topic nieuwtjes, weetjes, info, discussies etc gevoerd en besproken kunnen worden. Ik snap dat je het WJD-Topic al hebt voor nieuwtjes, maar aangezien je hier niet in moet gaan discussiƫren is het misschien handig om dan label topics te hebben.
(Het beste zou zijn als je van de labels wat artiesten hebt die actief zijn op het forum, zoals bijv. Theracords. Maar helaas is dat niet het geval)

Met dezelfde opzet als bijv. het nieuwe Scantraxx Recordz topic: algemeen/scantraxx-recordz-topic-t56944.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 00:58 
 
Hardtraxx Addict

Wat mij betreft wel, als de topics niet gebruikt worden, verdwijnen ze vanzelf naar pagina 2. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien is dit wel een goed alternatief om de discussie uit het WJD topic te halen. We hebben ook gezien dat topics maken voor discussie niet werkt. Misschien dat het wel werkt als deze discussies worden gevoerd in al bestaande topics, dus de label topics. En zoals maxiumumraver zegt, is er weinig nieuws, gaat dit topic vanzelf naar pagina 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen