Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:20 
 
Artiest

Gezocht: Gepassioneerde hardstyle bloggers

Een goede bekende van mij onderzoekt de mogelijkheid om een professioneel hardstyle blog op te zetten met festivalreviews, meningen/reviews over dj-sets, hardstylenieuwtjes, trackreviews etc. Kortom alles voor de hardstyle liefhebber.

Om dit blog te kunnen starten zijn er minimaal 15 enthousiaste bloggers nodig, dit kunnen Dj’s/producers zijn, festivalbezoekers en uiteraard de hardstyle fans zelf.

Lijkt je dit leuk, meldt je dan (zonder verplichting) aan door een mail te sturen met “ik heb interesse om te bloggen en schrijf graag over…) naar [email protected]


----


Even een korte update over Scope DJ, want ik weet dat men al láng wacht op nieuw materiaal. Dit komt er écht spoedig aan, en niet alleen nieuwe muziek.. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, behalve dat het een mooie nieuwe stap voor mij zal betekenen en dat ik blij ben dit te kunnen gaan doen :D :bomb:

Ik zal tzt ook even uitleggen waaróm ik er 'even' tussenuit was. Ook al is het een privéaangelegenheid, ik vind het op zijn plaats om hier het e.e.a. over te vertellen. Dat allemaal binnenkort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zullen mensen zulke hardstyle blogs echt gaan lezen, en wat zou je dan allemaal kwijt kunnen op zo'n blog? Lijkt mij niks aan om een blog te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

@Hierboven.

Omdat mensen het interressant kunnen vinden hoe iemand naar een bepaalde dj set, release of feest kijkt. Een review is wel leuk imo. Wellicht dat hier iemand het leukt vindt, hier is voldoende kennis op hardstylegebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:50 
 

Is dit niet wat Alive At Night ook doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dat van Alive At Night is van die politiek correcte zooi, als ik een blog wil lezen, dan lees ik liever die persoon z'n ongezouten mening (bijv. wat Nazale deed, dus wel onderbouwd). Het maakt me dan verder niet uit of ik het met zijn/haar mening eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:31 
 

gemaild en al antwoord gehad, over een paar maanden verwachten ze dat het aleemaal online is, ik ga zelf wat dingen alvast ervoor schrijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Dat van Alive At Night is van die politiek correcte zooi, als ik een blog wil lezen, dan lees ik liever die persoon z'n ongezouten mening (bijv. wat Nazale deed, dus wel onderbouwd). Het maakt me dan verder niet uit of ik het met zijn/haar mening eens ben.

Dit ja. Niet dat dat niet kan trouwens, maar het wordt wel knap lastig aangezien veel artiesten het incasseringsvermogen van een aardbei hebben. Hoe groot is de kans dat je een DJ kunt gaan interviewen nadat een andere blogger zijn album net met een 2,5 de kliko in heeft geschopt? Binnen deze scene iig nihil. Dat is ook waar het hier op HT vaak door botst, maar aangezien je hier met verschillende partijen te maken hebt kan eenieder onafhankelijk blijven indien gewenst.

Dat hardstylemag is nog wel aardig als je van een beetje lijstjes en showbizz houdt. Dat van AAN over 'Mandy' is echt het meest kontlikkende kutstuk dat ik ooit heb gelezen. Ben nog steeds wel benieuwd wie dat uit z'n vingers heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Uberhout schreef:
Dat van Alive At Night is van die politiek correcte zooi, als ik een blog wil lezen, dan lees ik liever die persoon z'n ongezouten mening (bijv. wat Nazale deed, dus wel onderbouwd). Het maakt me dan verder niet uit of ik het met zijn/haar mening eens ben.

Dit ja. Niet dat dat niet kan trouwens, maar het wordt wel knap lastig aangezien veel artiesten het incasseringsvermogen van een aardbei hebben. Hoe groot is de kans dat je een DJ kunt gaan interviewen nadat een andere blogger zijn album net met een 2,5 de kliko in heeft geschopt? Binnen deze scene iig nihil. Dat is ook waar het hier op HT vaak door botst, maar aangezien je hier met verschillende partijen te maken hebt kan eenieder onafhankelijk blijven indien gewenst.

Dat hardstylemag is nog wel aardig als je van een beetje lijstjes en showbizz houdt. Dat van AAN over 'Mandy' is echt het meest kontlikkende kutstuk dat ik ooit heb gelezen. Ben nog steeds wel benieuwd wie dat uit z'n vingers heeft gekregen.


Perfect verwoord. Ik zou het ook een leuke aanwinst vinden om onafhankelijke en kritische stukjes te lezen over dj's en producers. Een Alive At Night zal bijvoorbeeld nooit aan Digital Punk vragen: 'Je draait al 1,5 jaar iedere week dezelfde set. Wat vind je van deze kritieken?'

Als bloggers met een ongezouten mening stukjes kunnen schrijven, zou dit zeker interessant zijn om te lezen. Worden het stukjes die politiek correct zijn of barsten van het kontlikken, dan vind ik het geen toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah, beschouw het dan maar als mijn sollicitatie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ah, beschouw het dan maar als mijn sollicitatie. :thumbup:

10/10 would read. Idd niet omdat ik het altijd met je eens ben, maar omdat een onderbouwde mening (naar mijn mening) veel leuker is om te lezen dan een kontkuspartij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een wat kritischere blog lijkt me ook erg interessant! Die van Timothyb zou ik zeker lezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Een wat kritischere blog lijkt me ook erg interessant! Die van Timothyb zou ik zeker lezen :lol:


Oké, nu word het interessant.
Alleen heb je 1x haat op een artiest is het dat je volgens de meeste mensen de helft van de dj's haat. In Hardstyle mag je blijkbaar weinig of geen mening hebben betreft sets. Het is natuurlijk ook tegen wie je het hebt, waarover, hoe je het bedoelt, hoe hij het ervaart en wat je echt typt.
Dus na een post van kritiek zullen er veel mensen afhaken omdat de dj butthurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Scope DJ schreef:
Gezocht: Gepassioneerde hardstyle bloggers

Een goede bekende van mij onderzoekt de mogelijkheid om een professioneel hardstyle blog op te zetten met festivalreviews, meningen/reviews over dj-sets, hardstylenieuwtjes, trackreviews etc. Kortom alles voor de hardstyle liefhebber.

Om dit blog te kunnen starten zijn er minimaal 15 enthousiaste bloggers nodig, dit kunnen Dj’s/producers zijn, festivalbezoekers en uiteraard de hardstyle fans zelf.

Lijkt je dit leuk, meldt je dan (zonder verplichting) aan door een mail te sturen met “ik heb interesse om te bloggen en schrijf graag over…) naar [email protected]


----


Even een korte update over Scope DJ, want ik weet dat men al láng wacht op nieuw materiaal. Dit komt er écht spoedig aan, en niet alleen nieuwe muziek.. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, behalve dat het een mooie nieuwe stap voor mij zal betekenen en dat ik blij ben dit te kunnen gaan doen :D :bomb:

Ik zal tzt ook even uitleggen waaróm ik er 'even' tussenuit was. Ook al is het een privéaangelegenheid, ik vind het op zijn plaats om hier het e.e.a. over te vertellen. Dat allemaal binnenkort :)



Ik zou wel graag mijn festival en feest ervaringen willen delen, en eventueel reviews erover schrijven. Maar zijn hier nog vereisten voor bijvoorbeeld het aantal feesten wat je bezoekt. (op jaar basis of maand).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:10 
 
Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
Rickzel schreef:
Een wat kritischere blog lijkt me ook erg interessant! Die van Timothyb zou ik zeker lezen :lol:


Oké, nu word het interessant.
Alleen heb je 1x haat op een artiest is het dat je volgens de meeste mensen de helft van de dj's haat. In Hardstyle mag je blijkbaar weinig of geen mening hebben betreft sets. Het is natuurlijk ook tegen wie je het hebt, waarover, hoe je het bedoelt, hoe hij het ervaart en wat je echt typt.
Dus na een post van kritiek zullen er veel mensen afhaken omdat de dj butthurt is.

Haat =/= kritiek. Dit moeten mensen echt een keer uit elkaar gaan houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Alleen heb je 1x haat op een artiest is het dat je volgens de meeste mensen de helft van de dj's haat. In Hardstyle mag je blijkbaar weinig of geen mening hebben betreft sets. Het is natuurlijk ook tegen wie je het hebt, waarover, hoe je het bedoelt, hoe hij het ervaart en wat je echt typt.
Dus na een post van kritiek zullen er veel mensen afhaken omdat de dj butthurt is.

Moet wel zeggen dat er bij hardstyle tenminste nog iets van interactie bestaat. Bij house is er niet eens een medium waarop je je kritiek kunt plaatsen. Ook zijn er nog wel artiesten die op een feestje in het publiek staan ofzo. Heb ik in elk geval bij house nog nooit zien gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:06 
 

RTM93 schreef:
Scope DJ schreef:
Gezocht: Gepassioneerde hardstyle bloggers

Een goede bekende van mij onderzoekt de mogelijkheid om een professioneel hardstyle blog op te zetten met festivalreviews, meningen/reviews over dj-sets, hardstylenieuwtjes, trackreviews etc. Kortom alles voor de hardstyle liefhebber.

Om dit blog te kunnen starten zijn er minimaal 15 enthousiaste bloggers nodig, dit kunnen Dj’s/producers zijn, festivalbezoekers en uiteraard de hardstyle fans zelf.

Lijkt je dit leuk, meldt je dan (zonder verplichting) aan door een mail te sturen met “ik heb interesse om te bloggen en schrijf graag over…) naar [email protected]


----


Even een korte update over Scope DJ, want ik weet dat men al láng wacht op nieuw materiaal. Dit komt er écht spoedig aan, en niet alleen nieuwe muziek.. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, behalve dat het een mooie nieuwe stap voor mij zal betekenen en dat ik blij ben dit te kunnen gaan doen :D :bomb:

Ik zal tzt ook even uitleggen waaróm ik er 'even' tussenuit was. Ook al is het een privéaangelegenheid, ik vind het op zijn plaats om hier het e.e.a. over te vertellen. Dat allemaal binnenkort :)



Ik zou wel graag mijn festival en feest ervaringen willen delen, en eventueel reviews erover schrijven. Maar zijn hier nog vereisten voor bijvoorbeeld het aantal feesten wat je bezoekt. (op jaar basis of maand).

Misschien zou het handig zijn als je even een email stuurt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Yes, dat was inmiddels het plan geworden ja :).
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen