W.U.W.H. is van Tatact, zoals de naam al vermoed: Tatanka & Activator.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Natuurlijk, mijn fout, mediamonkey had vinylartiest gepakt.
Vernieuwing en Headhunterz.. Dat past niet eens in een zin.
Dus Khadber, start topic waar we vragen mogen droppen voor Mc Villain :pwrote:Hier nog één voor Villain
ik zou een interview willen met angerfist
-
O
A-Lusion

Ik wil zowiesowrote:A-Lusion
DJ: A-Lusion
MC: Villain
Haha je hebt niks te willen
Zou wel eens een interview willen zien met iemand achter de schermen, die nooit in de spotlights staat. Bijvoorbeeld die designer die veel voor scantraxx en q-dance doet?
Zou wel eens een interview willen zien met iemand achter de schermen, die nooit in de spotlights staat. Bijvoorbeeld die designer die veel voor scantraxx en q-dance doet?
wrote:Haha je hebt niks te willen![]()
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Dat is wel een goed idee, die mensen doen misschien nog het hardste en moeilijkste werk en komen nooit in de spotlights.wrote:
Kun je net zo goed die jongen die hier lid is interviewen, die de artworks doet voor o.a. Activator! Kan ff niet op z'n naam komen.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Die Qreative ofzoiets bedoel je ?wrote:Kun je net zo goed die jongen die hier lid is interviewen, die de artworks doet voor o.a. Activator! Kan ff niet op z'n naam komen.
Kut janus da wou ik zeggenwrote:Haha je hebt niks te willen![]()