Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel toegevoegde waarde hebben, sfeer er in brengen voor sommige bezoekers die MC's leuk vinden.

Meestal heb ik er niet zo'n last van, soms voegt het wel wat toe, maar af en toe is de tekst van Phuture Noize - Something wel van toepassing op sommige MC's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind mc wel vaak een meerwaarde hebben op een feest. Ik vind Villain een prima MC alleen soms wel irritant maar weet wel publiek op te peppen. OOk DL vind ik vrij relaxed. DV8 vind ik de irritantste van allemaal alleen YOU READYYYYY! en naam van artiest en feest roepen meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik vind mc wel vaak een meerwaarde hebben op een feest. Ik vind Villain een prima MC alleen soms wel irritant maar weet wel publiek op te peppen. OOk DL vind ik vrij relaxed. DV8 vind ik de irritantste van allemaal alleen YOU READYYYYY! en naam van artiest en feest roepen meer niet.

DEFQON! ARE YOU FUCKING RRREADY FOR THE ONE AND ONLY.... RRRRRADICAL RRRRRE-DEMPTION!!

Iets te vaak die set geluisterd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een goeie MC hebt, heeft het zeker wel meerwaarde. Een goeie MC houdt dan ook 90% van de tijd z'n mondje dicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de twee beste MC's nog wel Sebastian Hoff op Club r_AW (ja, dank je wel, nou, hier komt dan de volgende DJ) en Rocco Veenboer (AAAAWEEEEEEKUUUUUUUNIIIIIINGS AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAM LAAT JE HOREN VOOR PAAAAAAAN POOOOOOOOOT!!! HUUUUEEEIIAAAAAAAAAAAH!!!)

Nee, even zonder gein, ik vind een MC echt bijna niks toevoegen. Meestal niks. Meestal heb ik er eerder last dan profijt van. Laat de muziek gewoon lekker voor zich spreken joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk toch dat als je een feest hebt zonder mc dat het sfeer stukken minder is. Ja ze zeggen soms fucking domme dingen en herhalen heel vaak hetzelfde (hoe vaak moet mc shizzler YEA "YOU KNOW"! TARTAROS "YOU KNOW"! BRING IT ON "YOU KNOW", EVERYBODY PUT YOUR HANDS UP...YOU KNOW! zeggen) maar toch het pept wel het publiek op. irritanter vind ik als dj's zelf gaan mc'en dat klinkt echt kaka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption vind ik wel grappig als die de mic grijpt. Schreeuwen als een malle. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Radical Redemption vind ik wel grappig als die de mic grijpt. Schreeuwen als een malle. :lol:


dat je je eigen lyrics moet gaan schreeuwen zodat iedereen bij jouw nummer kan meeschreeuwen vond ik echt een van de lameste actie dat je kan maken als producer (EVERYBODY!...RADICAL REDEMPTION IS THE WORD!). maar klopt soms is het wel geinig. ik richtte me meer op mensen zoals skrillex, headhunterz, etc die allemaal stomme shit gaan lopen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vind de twee beste MC's nog wel Sebastian Hoff op Club r_AW (ja, dank je wel, nou, hier komt dan de volgende DJ)


HAHA moest hier wel hard om lachen, fucking droog xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vind de twee beste MC's nog wel Sebastian Hoff op Club r_AW (ja, dank je wel, nou, hier komt dan de volgende DJ)


Altijd heerlijk :lol: Vooral die verhaaltjes nog bij de laatste waren mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Vind Villain sowieso geen meerwaarde met zn irritante stem. DV8 alleen als ie een van zn eigen tracks meezingt vind ik wel een toevoeging. Renegade doet het altijd waar goed waar ik tot nu toe geweest ben, ook leuk als ie House of Wax meezingt. Da Syndrome brengt veel energie over en kan zo nu en dan wel is grappig overkomen. Shizzler mwa, niet echt geweldig maar ook niet storend. Ruffian :sick:

Als je het mij vraagt niet echt een meerwaarde, of je pakt Renegade of Da Syndrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Livid heb je ook nog maar volgens mij zegt hij alleen iets met de aan- en afkondiging. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mensen die voor het feest komen, niet zo zeer voor de muziek, is het zeker een meerwaarde. Verder vind ik het niet storend op een feest. Als ik draai is het wel heel fijn als de Mic van de MC op de FOH zit, anders hangen ze allemaal over je mengpaneel om dat ding aan te zetten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pipa schreef:
Ik vind mc wel vaak een meerwaarde hebben op een feest. Ik vind Villain een prima MC alleen soms wel irritant maar weet wel publiek op te peppen. OOk DL vind ik vrij relaxed. DV8 vind ik de irritantste van allemaal alleen YOU READYYYYY! en naam van artiest en feest roepen meer niet.

DEFQON! ARE YOU FUCKING RRREADY FOR THE ONE AND ONLY.... RRRRRADICAL RRRRRE-DEMPTION!!

Iets te vaak die set geluisterd :P


Haha, same here :D. "Come on Defqon, are you fucking ready!? Let me see your hands in the air COME ON!" "You heard the fucking man!" Heerlijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RRRRIPPPINNN'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je ze vergelijkt met MC's op drum n bass feestjes heb ik altijd het gevoel dat MC's op hardstyle en house feesten betaald krijgen om 4 zinnen op een avond te zeggen.
Maar MC's op drum n bass feestjes zijn dan ook vaak moeilijk irritant aanwezig (en amper te verstaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Als je ze vergelijkt met MC's op drum n bass feestjes heb ik altijd het gevoel dat MC's op hardstyle en house feesten betaald krijgen om 4 zinnen op een avond te zeggen.
Maar MC's op drum n bass feestjes zijn dan ook vaak moeilijk irritant aanwezig (en amper te verstaan).

MC Dart :x >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vind de twee beste MC's nog wel Sebastian Hoff op Club r_AW (ja, dank je wel, nou, hier komt dan de volgende DJ) en Rocco Veenboer (AAAAWEEEEEEKUUUUUUUNIIIIIINGS AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAM LAAT JE HOREN VOOR PAAAAAAAN POOOOOOOOOT!!! HUUUUEEEIIAAAAAAAAAAAH!!!)

Nee, even zonder gein, ik vind een MC echt bijna niks toevoegen. Meestal niks. Meestal heb ik er eerder last dan profijt van. Laat de muziek gewoon lekker voor zich spreken joh.

Voeg daar nog MC Justice aan toe en je hebt de beste drie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:04 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
MC Livid heb je ook nog maar volgens mij zegt hij alleen iets met de aan- en afkondiging. :P

Ja, dat is ook de reden dat ik dat de chillste MC vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:47 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
MC Livid heb je ook nog maar volgens mij zegt hij alleen iets met de aan- en afkondiging. :P


Oja Livid niet te vergeten, maar goed die zegt eigenlijk zo weinig dat je af en toe niet in de gaten hebt dat hij er staat haha :P
Voor de rest is er niks mis met hem als MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Koelkast schreef:
Als je ze vergelijkt met MC's op drum n bass feestjes heb ik altijd het gevoel dat MC's op hardstyle en house feesten betaald krijgen om 4 zinnen op een avond te zeggen.
Maar MC's op drum n bass feestjes zijn dan ook vaak moeilijk irritant aanwezig (en amper te verstaan).

MC Dart :x >.<



Of van die MC's die 4 keer in een set RELOAD of REWIND roepen na de drop, waarna de DJ de plaat weer vanaf het begin afspeelt.
Wat had ik daar een hekel aan zeg.
Lang niet meer op een DnB feest geweest, dus geen idee of dat nog steeds gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 17:12 
 

Leuk voor die mensen dat ze geld verdienen aan gek doen op een podium, maar voor mij hoeft het persoonlijk niet zo omdat ze meestal de muziek zelfs verpesten. Als ze alleen de volgende DJ aankondigen vind ik het prima, maar meestal heeft dat ook geen meerwaarde omdat ik weet waar ik sta op een feest en dus ook weet wie er draait :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een MC zoals Da Syndrome mogen ze wat mij betreft overal wel boeken, wat een held deze man!
Villain vind ik by far de meest irritante MC. Zit voortdurend aan het geluid (dat vind ik vooral het ergste) om iets te roepen over zijn passie voor Hardstyle ofzo, wat niemand interesseert. Of MC Axys die altijd door van die meezingstukken iets willekeurigs gaat roepen. Bijvoorbeeld wanneer de dj het geluid uitzet en iedereen 'Kings of the Underground' roept, en hij iets heel anders gaat roepen >.< En tot slot E-Life, met z'n brrrrrrah :x
Maar voor de rest vind ik MC's over het algemeen wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Even een act of DJ aankondigen is prima, maar verder mogen MCs van mij thuisblijven. Als het nu iemand is met echt te gekke skills en een goeie flow, dan is het wat anders, maar dat consumeer ik dan liever in een freestyle hiphop set. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het vaak ook irritant dat gelul er doorheen, maar ik kan me voorstellen dat als DJ je een foutje maakt hij ff er doorheen lult alsof het hoort, of Villian bijvoorbeeld die ff het draaien over kan nemen als je zwaar aan de schijt ofzo bent dat het dan wel relaxt is.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen