joh!wrote:Geen hele speciale maar bij Radical Redemption Ft. Chain Reaction - Impact hoor ik steeds 'impact of zin'
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die hoor ik dus totaal niet. Maar zal wel aan mij liggen 
wrote:joh!wrote:Geen hele speciale maar bij Radical Redemption Ft. Chain Reaction - Impact hoor ik steeds 'impact of zin'
Rond 2:50 hoor je ook: I am the penis 
Ja dat hoor ik altijd. Maar toen ik die hier eens poste of op harderstate hoorde niemand hemwrote:Rond 2:50 hoor je ook: I am the penis
View on YouTube
Telkens als het stukje: 'Banging with the drum, kidding.' eindigt, hoor ik de zin: 'Pas op.' voorbijkomen.
0:08
2:03
Vast wel vaker, iemand die hetzelfde hoort of doe ik nu enorm veel moeite om er iets in te horen?
Of wat horen jullie?
Telkens als het stukje: 'Banging with the drum, kidding.' eindigt, hoor ik de zin: 'Pas op.' voorbijkomen.
Vast wel vaker, iemand die hetzelfde hoort of doe ik nu enorm veel moeite om er iets in te horen?
Of wat horen jullie?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Met heel veel moeite kan ik hem eruit halen maar k hoorde hem er zelf nooit in 
Ik hoor daar altijd "asshole"wrote: Telkens als het stukje: 'Banging with the drum, kidding.' eindigt, hoor ik de zin: 'Pas op.' voorbijkomen.
Of wat horen jullie?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 20 minutes ago
Rage van Frontliner hoor ik altijd Chlamydia face
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
als het in de tekst zit mag ik toch hopen dat je rage van technoboy bedoeldwrote:Rage van Frontliner hoor ik altijd Chlamydia face
-
H
Officieel wordt er "comedian face" gezongen maar nu je het hebt over chlamydia face.... ja dat herken ik er ook wel in 
-
YHardtraxxer
- 64 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Bass Modulators - I want your love
hoor ik alleen maar 'vliegtuigje' 'vliegvluigje'....
hoor ik alleen maar 'vliegtuigje' 'vliegvluigje'....
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
jij luisterd wel heel aandachtig naar trackswrote:https://www.youtube.com/watch?v=MHk2rHMM8eI
1:53, Papa mag ik nog eens een keer roken?![]()
-
M
- 9 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
-
M
- 9 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
-
PHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Jul 2015
Mijn vrienden menen bij dit nummer elke keer te horen : '' Oh lekker krentencake. ''
Op 0:24 komt de eerste keer al, maar hij komt vaak voor in het nummer.
View on YouTube
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die youtube video echt in dit topic kan plaatsen, zonder dat mensen een aparte link moeten openen?
Op 0:24 komt de eerste keer al, maar hij komt vaak voor in het nummer.
View on YouTube
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die youtube video echt in dit topic kan plaatsen, zonder dat mensen een aparte link moeten openen?
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
de 's' uit https weghalen en je link tussen [youtube] [/youtube] zetten.wrote:Mijn vrienden menen bij dit nummer elke keer te horen : '' Oh lekker krentencake. ''
Op 0:24 komt de eerste keer al, maar hij komt vaak voor in het nummer.![]()
View on YouTube
Kan je makkelijk doen door op het hokje 'youtube' te klikken onder je onderwerp regel als je een bericht aanmaakt.
Ik hoor: Who's a fucking gangster then!
-
HHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2012
- last seen Apr 2015