Ja dat filmpje idd. Nou ik kan niet met zekerheid zeggen dat die geen drugs opheeft.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lenny Dee kan er ook wat van trouwens, tering 
Die laatste filmpjes hebben mij hardop doen lachen 
Haha jezus, die man gaat lekker zo te zien
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Unexist is niet de enige, wat dacht je van die gast met heel witte huidskleur en zwarte trui met capuchon, die bekken die die trekt zijn ook niet gezond 
Hahhaha die van Unexist, al 3 keer gezien nou en moet er nog steeds om lachen. Wat een held 
-
A
LoL @ Machine
En Unexist, wat een beest
En Unexist, wat een beest
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wtf dat filmpje van Unexist gaat helemaal nergens over, ik mag hopen dat die vent dit niet altijd zo doet??
voor mij toch de held van het losgaan.. NOIZE SUPPRESSOR:
View on YouTube
ziet em bij 2:33 gaan hahahhaha..
View on YouTube
View on YouTube
ook geweldig..
& d-block ken der ook nog wat van.. ;p
View on YouTube
View on YouTube
ziet em bij 2:33 gaan hahahhaha..
View on YouTube
View on YouTube
ook geweldig..
& d-block ken der ook nog wat van.. ;p
View on YouTube
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
jemig gangsterdwerg op de vorige pagina's hjb aub net zoals de rest die The Machine loopt af te zeiken.
lees eerst de beginpost is...
en post dus vids of reageer op een vid die je mooi vind in dit topic de rest ga je maar in discussie topic of via pm doen.
OT:
View on YouTube
edit: verdorie dacht ik de eerste te zijn met Noize Supressor...
lees eerst de beginpost is...
en post dus vids of reageer op een vid die je mooi vind in dit topic de rest ga je maar in discussie topic of via pm doen.
OT:
View on YouTube
edit: verdorie dacht ik de eerste te zijn met Noize Supressor...
Roberts favoriete muziekwrote:Haha jezus, die man gaat lekker zo te zien
Komt er nog 1 aan. Punt 4 uit mijn lijstje :')wrote: hjb aub net zoals de rest die The Machine loopt af te zeiken.
LEAVE THE MACHINE ALONE!!!!11
Last edited by Gangsterdwerg on , edited 1 time in total.
Die Unexist, wát een baas. Wat een geweldige klapmongool.
wrote:
Roberts favoriete muziek
nou niet echt
Ik plaatste dat filmpje van The Machine omdat het compleet het overgestelde was, en dat vond ik wel grappig. Overigens vind ik een losgaande DJ echt wat toevoegen aan een act.. Als je als DJ een beetje als een zoutzak achter de decks staat, komt het niet echt enthousiast over. Verder veel lof voor The Machine. Goede producer, maar misschien als DJ wat minder geschikt 
Pas nou op jonge dalijk komen de moeders van Edwin en Frank aan je vragen waarom je hun zoontjes pest.wrote:Ik plaatste dat filmpje van The Machine omdat het compleet het overgestelde was, en dat vond ik wel grappig. Overigens vind ik een losgaande DJ echt wat toevoegen aan een act.. Als je als DJ een beetje als een zoutzak achter de decks staat, komt het niet echt enthousiast over. Verder veel lof voor The Machine. Goede producer, maar misschien als DJ wat minder geschikt
Daar liep ie de boel een beetje te slopen maar mixtechnisch is ie nog een van de betere ook normaal gesproken.wrote:Die Unexist, wát een baas. Wat een geweldige klapmongool.
Hij is wel één van de scratchbazen in de hardcore-scene
Nosferatu kan er ook wat van, en tegelijk ook nog is dikke mixingskills
View on YouTube
valt op dit filmpje nog wel mee, op mysteryland ging die wel een partij los.
View on YouTube
valt op dit filmpje nog wel mee, op mysteryland ging die wel een partij los.