heel die track, wat een ernergiewrote:https://www.youtube.com/watch?v=5LSLkICDktc
Op 8:55, wat een absolute held _O_
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Zijn er al beelden van Deepack en Darkraver op XQlusive 
Nou poeh poeh.
Beetje voor de show op die booth staan + wat op en neer springen.
Ook wel begrijpelijk na de 1000ste keer Seven.
Last edited by Faalhaas on , edited 1 time in total.
Heb het over Da Syndromewrote:Nou poeh poeh.Beetje voor de show op die booth staan + wat op en neer springen.
In het "Losgaande DJ's" topic vind ik zijn opmerking toch treffender dan het feit dat jij Da Syndrome bedoeltwrote:Heb het over Da Syndromewrote:Nou poeh poeh.Beetje voor de show op die booth staan + wat op en neer springen.
Topic Losgaande MC's kon ik niet vindenwrote:In het "Losgaande DJ's" topic vind ik zijn opmerking toch treffender dan het feit dat jij Da Syndrome bedoeltwrote:Heb het over Da Syndromewrote:Nou poeh poeh.Beetje voor de show op die booth staan + wat op en neer springen.
Vond ik echt een prachtig moment op Loudness, wat een plaat ook.
Bob gaat altijd lekker los
View on YouTube
Bob gaat altijd lekker los
View on YouTube
Haha altijd leuk om Raymond en Gary te zien tijdens hun sets:
View on YouTube
0:49
Malice en Rooler kunnen er ook wat van
View on YouTube
Geweldig om het publiek te horen schreeuwen 
Vuistje omhoog en niet eens op maar mee kunnen gaan. Vind dit niet echt los gaan.
Als je naar 0:49 doorspoelt snap je wat ik bedoel met de zin altijd leuk om (nu dan) Gary te zien tijdens hun sets.wrote:Vuistje omhoog en niet eens op maar mee kunnen gaan. Vind dit niet echt los gaan.
Helden
Haha ja dat filmpje heeft me in 1 klap fan gemaakt van die gasten, wat een leipo's

Dat filmpje ook al tig keer gezien vanwege die moves.
Mooi moment ook op 1:20 dat hij er even op gewezen wordt dat ie z'n shirt verkeerd om aan heeft, vervolgens nog een paar seconden mee bezig is en uiteindelijk maar beslist dat zonder shirt toch beter is
Blijft toch iets Italiaans met shirtjes/hesjes
Mooi moment ook op 1:20 dat hij er even op gewezen wordt dat ie z'n shirt verkeerd om aan heeft, vervolgens nog een paar seconden mee bezig is en uiteindelijk maar beslist dat zonder shirt toch beter is
Ben benieuwd wat ze op het einde tegen elkaar zeggen