Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Edwinn wrote:Vind het contrast wel mooi tussen hardstyle en deep techno. Was laatst bij Voices In The Lake live en die draaiden echt snoerhard, maar Donato Dozzy stond stil en geconcentreerd als 'n lantaarpaal en Neel tikte af en toe was ritmisch op de grond met een voet. Voor de rest waren ze alleen maar geconcentreerd en op in de muziek. Totaal anders, maar ook een manier van opgaan in de muziek. Mooi om te zien. :)
Die omschrijving doet mij echt zo hard denken aan

View on YouTube

:P
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Steffnov wrote:
Die omschrijving doet mij echt zo hard denken aan

View on YouTube

:P
Deze wordt nooit oud.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nerazzurro93 wrote:Het is maar een gedachte, dat zal ik extra benadrukken, anders heb je de poppen weer aan het dansen dalijk. Zo komt het op mij een beetje over. Tuurlijk is het bij al die Theracords-DJ's een deel gewoon drugs, veel drugs dat je hebt als je optreed, dat zou ik ook hebben. Maar soms is het wat overdreven vind ik dan.
Fixed :thumbup:
N
Prima, ook goed. Nee maar drank en drugs spelen een rol in het DJ leven, dat mag duidelijk zijn. Hierdoor zal er wel eens iemand doorslaan achter de tafel. Dat dit bij Theracords het geval is, mocht ik natuurlijk niet zeggen want dat weet ik niet. Ik weet wel dat Degos & Re-done altijd stijf staan van de X en dat Thera nog wel eens een snuifje neemt maar verder valt het reuze mee ;)
Last edited by Nerazzurro93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nerazzurro93 wrote:Ik weet wel dat Degos & Re-done altijd stijf staan van de X en dat Thera nog wel eens een snuifje neemt maar verder valt het reuze mee.
Kan hier niet wat aan gedaan worden mods? Die kerel is helemaal de weg kwijt.
N
Dat was met een dikke vette knipoog. Als dat niet duidelijk is :/ >.< Geintje moet kunnen (vind ik dan).
D
Artiest
184 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Nerazzurro93 wrote:Prima, ook goed. Nee maar drank en drugs spelen een rol in het DJ leven, dat mag duidelijk zijn. Hierdoor zal er wel eens iemand doorslaan achter de tafel. Dat dit bij Theracords het geval is, mocht ik natuurlijk niet zeggen want dat weet ik niet. Ik weet wel dat Degos & Re-done altijd stijf staan van de X en dat Thera nog wel eens een snuifje neemt maar verder valt het reuze mee ;)
baal hier zo enorm van he..

je vergeet helemaal dat we ook nog alcoholisten zijn....
altijd predik ik het woord "heineken" en dan vergeet je dat gewoon.

jammer hoor
N
Ja maar dat wist iedereen al. Ik wilde met nieuwe feitjes komen ^^
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Held :lol:

Offtopic: Even schaamteloos off-topic maar nu je toch in dit topic kijkt, gaat er nog wat met deze track gebeuren Degos & Re-Done - Forgiveness ? :$.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Degos wrote:
Nerazzurro93 wrote:Prima, ook goed. Nee maar drank en drugs spelen een rol in het DJ leven, dat mag duidelijk zijn. Hierdoor zal er wel eens iemand doorslaan achter de tafel. Dat dit bij Theracords het geval is, mocht ik natuurlijk niet zeggen want dat weet ik niet. Ik weet wel dat Degos & Re-done altijd stijf staan van de X en dat Thera nog wel eens een snuifje neemt maar verder valt het reuze mee ;)

jammer hoor
:worship:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Degos wrote:

jammer hoor
Haha mooie is dat ik dit ook gewoon lees met jou stem in mn hoofd. :lol: :worship:
H
Hardtraxxer
205 posts member since 2011
last seen May 2024
Degos wrote:

jammer hoor
:beer:
D
Artiest
last seen Jul 2025
HardstyleForEvah wrote:Held :lol:

Offtopic: Even schaamteloos off-topic maar nu je toch in dit topic kijkt, gaat er nog wat met deze track gebeuren Degos & Re-Done - Forgiveness ? :$.
we zijn hier zo nu en dan mee bezig, wie weet in de toekomst...
D
Artiest
last seen Jul 2025
Nerazzurro93 wrote:Ja maar dat wist iedereen al. Ik wilde met nieuwe feitjes komen ^^
kom dan ook met "feiten" :thumbup:
N
Het was een grapjuh. Niet zo serieus reageren, want jullie zijn nooit serieus volgens mij.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Nerazzurro93 wrote:Het was een grapjuh. Niet zo serieus reageren, want jullie zijn nooit serieus volgens mij.
Why So Serious? :)
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Nerazzurro93 wrote:Het was een grapjuh. Niet zo serieus reageren, want jullie zijn nooit serieus volgens mij.
De dag dat jij een permaban krijgt onstaat er spontaan een feest denk ik
N
Als jij daar blij mee bent, zeg dat dan gewoon. En die dag zal niet lang meer duren denk ik.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dan moeten we maar eens beginnen met het plannen van het feest.
N
Als er maar hardcore wordt gedraaid vind ik het best.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Nerazzurro93 wrote:Als er maar hardcore wordt gedraaid vind ik het best.
psssst, niet lullig bedoelt ofzo maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat jij ook komt :(
N
Het is ook niet de bedoeling dat ik van deze site moet.
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020
Nerazzurro93 wrote:Het is ook niet de bedoeling dat ik van deze site moet.
:aww:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zullen we het maar gezellig houden? Dit gaat ook nergens over.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Khadber wrote:Zullen we het maar gezellig houden? Dit gaat ook nergens over.
Slaat ook nergens op
Gaat ook nergens over