Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha, is niet mijn filmpje, kwam hem toevallig tegen. Vond het toch wel leuk om hem te zien gaan
Dit filmpje blijft zo geweldig.wrote:View on YouTube
Wat een prachtig topic blijft dit toch! 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
WOW dat zijn echt helden!
Haha die gaat wel lekker los, hoe heet dat 1e nummer trouwens?
-
A
Words Of The Gang (DBSTF Remix)
Bedankt! 
klinkt in LQ wel beter dan op betere kwaliteit haha
klinkt in LQ wel beter dan op betere kwaliteit haha
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
wat een held haahhawrote:View on YouTubewrote:Heb even gezocht op youtube, geweldig hahaha! zou die vent graag live willen mee maken hoe maak je het publiek gekwrote:Weet niet of er persee een filmpje bij moet.
Maar Dj Blackmail gaat echt helemaal uit zijn plaat achter de decks.
Hahaha kickee
-
CHardtraxxer
- 238 posts member since 2012
iiietss ander soort losgaan
maar o zo vet!
View on YouTube
View on YouTube
ik kan me ook nog een filmpje herinneren, volgens mij Sven Wittekind, die helemaal uit zn dak gaat en daardoor van t podium af flikkert.... te gek filmpje, maar ik twijfel of t Sven Wittekind is... want kan em niet meer vinden
View on YouTube
View on YouTube
ik kan me ook nog een filmpje herinneren, volgens mij Sven Wittekind, die helemaal uit zn dak gaat en daardoor van t podium af flikkert.... te gek filmpje, maar ik twijfel of t Sven Wittekind is... want kan em niet meer vinden
-
CHardtraxxer
- 238 posts member since 2012
Optreden van Captain Ahab op Dour Festival 2010
Beide gasten zijn van de groep
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Beide gasten zijn van de groep
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
A
@ G4H filmpje, ik zie mezelf ook vooraan Fistpumpen voor het leven 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Die telefoon 
Dit is echt fucking vet!
Echt respect voor de mensen die dat kunnen.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Noize Surpressor, duidelijk.
Valt me op dat The Bloody Beetroots nog niet zijn langsgekomen, kunnen er ook wat van. Al is het publiek nog veel epischer bij die optredens.
View on YouTube
View on YouTube
Valt me op dat The Bloody Beetroots nog niet zijn langsgekomen, kunnen er ook wat van. Al is het publiek nog veel epischer bij die optredens.
View on YouTube
View on YouTube
1x in de paradiso gezien, en 1x bij i love techno, was beide geen dj set maar wat ging het publiek maar zijzelf ook los zeg,, !! Was echt heel vet..wrote:Noize Surpressor, duidelijk.
View on YouTube
View on YouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dit is van die filmpjes van Unexist..
Hier is 't niet Unexist zelf maar die andere gozer.. Waar die allemaal mee bezig is..
En Lenny Dee, wat een bekken.
View on YouTube
En op dit klassieke filmpie staat 'ie ook gewoon kei strak:
View on YouTube
Hier is 't niet Unexist zelf maar die andere gozer.. Waar die allemaal mee bezig is..
En Lenny Dee, wat een bekken.
View on YouTube
En op dit klassieke filmpie staat 'ie ook gewoon kei strak:
View on YouTube
wrote:Weet niet of deze der al op staan
Maar hier zie je Gunz For Hire en Audiofreq losgaan, en word de kerel die aan t filmen is z'n telefoon uit z'n handen geslagen:
View on YouTube
En hier zie je op 0.30 (rechts) dat die telefoon weg word geslagenen g4h helemaal los gaan
View on YouTube
Lol dat was ik die die telefoon uit zijn handen sloeg ;-) Kerel die dat filmde was een maat van Adaro, hij had hem trouwens wel teruggevonden. Alpha Twins en Chris One stonden ook bij ons te dansen
-
N