Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:

Dit was zo'n vet moment toen, ook al is het Brennan Heart. Al die Duitsers om mij heen super hard los gaan :clap:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:

Sneue reacties. Die man geniet gewoon op zijn manier, laat hem lekker. Het gaat erom dat je strak kan draaien en dat kan die, dus hij doet gewoon wat hij moet doen. Een losgaande DJ is natuurlijk een pluspunt, maar hij geniet op zijn manier laat hem lekker..

Gast wat ben jij voor zeikerd. Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten. Er is niemand in dit topic die iets negatiefs over zijn draai- of producer kunsten zegt. De opmerkingen over zijn uiterlijk en gedrag achter de decks die hij hier krijgt zijn volledig terecht maar puur omdat jij fan bent van The Machine kun je dat niet hebben. En bij een DJ gaat het er niet om dat hij alleen strak kan draaien, dat is ook precies het doel van dit topic want een DJ moet er naast zijn draaikunsten ook voor zorgen dat het publiek losgaat. Dus het is heel erg kinderachtig van je om nu gelijk in de verdediging voor The Machine te schieten aangezien het heel duidelijk is dat we hier puur op de performance kritiek hebben en niet op zijn skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:

Sneue reacties. Die man geniet gewoon op zijn manier, laat hem lekker. Het gaat erom dat je strak kan draaien en dat kan die, dus hij doet gewoon wat hij moet doen. Een losgaande DJ is natuurlijk een pluspunt, maar hij geniet op zijn manier laat hem lekker..

Gast wat ben jij voor zeikerd. Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten. Er is niemand in dit topic die iets negatiefs over zijn draai- of producer kunsten zegt. De opmerkingen over zijn uiterlijk en gedrag achter de decks die hij hier krijgt zijn volledig terecht maar puur omdat jij fan bent van The Machine kun je dat niet hebben. En bij een DJ gaat het er niet om dat hij alleen strak kan draaien, dat is ook precies het doel van dit topic want een DJ moet er naast zijn draaikunsten ook voor zorgen dat het publiek losgaat. Dus het is heel erg kinderachtig van je om nu gelijk in de verdediging voor The Machine te schieten aangezien het heel duidelijk is dat we hier puur op de performance kritiek hebben en niet op zijn skills.

jezus dwerg jij hebt ook altijd was te zeiken of niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:

Sneue reacties. Die man geniet gewoon op zijn manier, laat hem lekker. Het gaat erom dat je strak kan draaien en dat kan die, dus hij doet gewoon wat hij moet doen. Een losgaande DJ is natuurlijk een pluspunt, maar hij geniet op zijn manier laat hem lekker..

Gast wat ben jij voor zeikerd. Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten. Er is niemand in dit topic die iets negatiefs over zijn draai- of producer kunsten zegt. De opmerkingen over zijn uiterlijk en gedrag achter de decks die hij hier krijgt zijn volledig terecht maar puur omdat jij fan bent van The Machine kun je dat niet hebben. En bij een DJ gaat het er niet om dat hij alleen strak kan draaien, dat is ook precies het doel van dit topic want een DJ moet er naast zijn draaikunsten ook voor zorgen dat het publiek losgaat. Dus het is heel erg kinderachtig van je om nu gelijk in de verdediging voor The Machine te schieten aangezien het heel duidelijk is dat we hier puur op de performance kritiek hebben en niet op zijn skills.


Als je zegt dat het bij een DJ niet alleen om draaien maar ook om losgaan gaat sla je de plank compleet mis. Het strak kunnen draaien is vereiste nummer 1, dat hij losgaat is leuk maar lang niet zo belangrijk als het eerste.
Ook is het trouwens erg kinderachtig dat je beweert dat ik in de verdediging schiet omdat ik fan ben van The Machine. Ja, Machine heeft inderdaad vette platen. Maar nee, ik schiet niet in de verdediging omdat het The Machine is, ik kan het hetzelfde gedaan als het Frontliner/Dbstf of Headhunterz was geweest.
En om mij een zeikerd te noemen is wel heel lachwekkend, want de enige die hier zeikt ben jij. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook bij die set van The Machine op Loudness, op het einde begon hij al wat losser te komen. Geef die man gewoon de kans. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zegt ook niet dat de performance belangrijker is dan het draaien, maar dat is wel het onderwerp van dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:

Sneue reacties. Die man geniet gewoon op zijn manier, laat hem lekker. Het gaat erom dat je strak kan draaien en dat kan die, dus hij doet gewoon wat hij moet doen. Een losgaande DJ is natuurlijk een pluspunt, maar hij geniet op zijn manier laat hem lekker..

Gast wat ben jij voor zeikerd. Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten. Er is niemand in dit topic die iets negatiefs over zijn draai- of producer kunsten zegt. De opmerkingen over zijn uiterlijk en gedrag achter de decks die hij hier krijgt zijn volledig terecht maar puur omdat jij fan bent van The Machine kun je dat niet hebben. En bij een DJ gaat het er niet om dat hij alleen strak kan draaien, dat is ook precies het doel van dit topic want een DJ moet er naast zijn draaikunsten ook voor zorgen dat het publiek losgaat. Dus het is heel erg kinderachtig van je om nu gelijk in de verdediging voor The Machine te schieten aangezien het heel duidelijk is dat we hier puur op de performance kritiek hebben en niet op zijn skills.

jezus dwerg jij hebt ook altijd was te zeiken of niet :')

Volgens mij is Edwin degene die huilie huilie ging doen omdat zijn vriendje The Machine kritiek kreeg. Want volgens Edwin mag je op dit forum geen kritiek hebben op Rawstyle of Early DJ's Daar ben ik het niet mee eens en dat geef ik aan in mijn vorige post. Is geen kwestie van zeiken maar gewoon discussieren, precies datgene waar een forum voor bedoeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ultraform, hij gaat niet alleen los, maar ook helemaal op in de muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Volgens mij is Edwin degene die huilie huilie ging doen omdat zijn vriendje The Machine kritiek kreeg. Want volgens Edwin mag je op dit forum geen kritiek hebben op Rawstyle of Early DJ's Daar ben ik het niet mee eens en dat geef ik aan in mijn vorige post. Is geen kwestie van zeiken maar gewoon discussieren, precies datgene waar een forum voor bedoeld is.


Kan je mij even vertellen waarvan je die argumenten vandaan haalt, want ze slaan helemaal nergens op. Zoals ik in mijn vorige post al zei had ik hetzelfde gedaan als het een Hhz/Dbstf oid was geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
B-front is voor mij echt de roode held in het losgaan!! :yay:

En beste MC is gewoon Da Syndrome. Die vent gaat ook gewoon zonder dat het publiek hem ziet (op loudness achter het podium) , Ik kan daar echt van genieten als dj & mc's ook gewoon helemaal opgaan in de muziek. Dat sweept ook wel het publiek op vind ik persoonlijk.


Klopt helemaal.
Tis gewoon nice om te zien dat hun vol op opgaan in de muziek, dat geeft mij altijd zin om mee los te gaan haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:

Als je zegt dat het bij een DJ niet alleen om draaien maar ook om losgaan gaat sla je de plank compleet mis. Het strak kunnen draaien is vereiste nummer 1, dat hij losgaat is leuk maar lang niet zo belangrijk als het eerste.
Ook is het trouwens erg kinderachtig dat je beweert dat ik in de verdediging schiet omdat ik fan ben van The Machine. Ja, Machine heeft inderdaad vette platen. Maar nee, ik schiet niet in de verdediging omdat het The Machine is, ik kan het hetzelfde gedaan als het Frontliner/Dbstf of Headhunterz was geweest.
En om mij een zeikerd te noemen is wel heel lachwekkend, want de enige die hier zeikt ben jij. ;)

Hier interpreteer je mijn woorden toch echt verkeerd Edwin. Een DJ moet uiteraard goed mixen en goeie sets neerzetten. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. In dit topic ging het erover dat DJ's naast hun draaikunsten het publiek goed mee kunnen krijgen. Want een DJ die losgaat en goed mixt is beter dan een DJ die stilstaat en goed mixt. De kritiek op The Machine is dat hij stilstaat, dat is jammer want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan. Nu ga jij de tekortkoming van The Machine verdedigen door te zeggen dat zijn draaikunsten wel goed zijn. Maar daar ging de hele discussie niet over. Als ik zeg: Appels vind ik niet lekker, dan zeg jij toch ook niet ja maar dat slaat nergens op want ze hebben wel een mooie kleur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kheb het ook niet speciafiek over deze reactie maar je hebt in elk topic wel wat te zeiken dus of zet wat nuttigs neer of zeg niks maar ga niet alles lopen bashen de hele tijd en dat is wel vaker tegen je gezegt geloof ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ultraform, hij gaat niet alleen los, maar ook helemaal op in de muziek


Heb hem gezien op Inqontrol 08, die gast spoort niet :P Was wel super gaaf.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ultraform, hij gaat niet alleen los, maar ook helemaal op in de muziek

Haha dat zwaardje :worship: Geweldig om te zien hoor! Ook Thera & de MC (Da Syndrome toch?) @ Nagele is prachtig om te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:

Als je zegt dat het bij een DJ niet alleen om draaien maar ook om losgaan gaat sla je de plank compleet mis. Het strak kunnen draaien is vereiste nummer 1, dat hij losgaat is leuk maar lang niet zo belangrijk als het eerste.
Ook is het trouwens erg kinderachtig dat je beweert dat ik in de verdediging schiet omdat ik fan ben van The Machine. Ja, Machine heeft inderdaad vette platen. Maar nee, ik schiet niet in de verdediging omdat het The Machine is, ik kan het hetzelfde gedaan als het Frontliner/Dbstf of Headhunterz was geweest.
En om mij een zeikerd te noemen is wel heel lachwekkend, want de enige die hier zeikt ben jij. ;)

Hier interpreteer je mijn woorden toch echt verkeerd Edwin. Een DJ moet uiteraard goed mixen en goeie sets neerzetten. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen. In dit topic ging het erover dat DJ's naast hun draaikunsten het publiek goed mee kunnen krijgen. Want een DJ die losgaat en goed mixt is beter dan een DJ die stilstaat en goed mixt. De kritiek op The Machine is dat hij stilstaat, dat is jammer want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan. Nu ga jij de tekortkoming van The Machine verdedigen door te zeggen dat zijn draaikunsten wel goed zijn. Maar daar ging de hele discussie niet over. Als ik zeg: Appels vind ik niet lekker, dan zeg jij toch ook niet ja maar dat slaat nergens op want ze hebben wel een mooie kleur?


Nu verdraai je je hele stelling. Eerst zeg je het volgende:
Gangsterdwerg schreef:
Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten.

En nu zeg je:
Gangsterdwerg schreef:
In dit topic ging het erover dat DJ's naast hun draaikunsten het publiek goed mee kunnen krijgen. Want een DJ die losgaat en goed mixt is beter dan een DJ die stilstaat en goed mixt. De kritiek op The Machine is dat hij stilstaat, dat is jammer want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan.


Dit is compleet iets anders. Eerst zeik je hem volledig af om nu te zeggen dat het jammer is dat hij niet losgaat. Tuurlijk losgaan is natuurlijk vette dan er als een zoutzak staan, maar het is geen reden om iemand volledig af te zeiken. Mijn punt is alleen dat het nergens op slaat om die man volledig af te zeiken terwijl hij gewoon zijn ding doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kheb het ook niet speciafiek over deze reactie maar je hebt in elk topic wel wat te zeiken dus of zet wat nuttigs neer of zeg niks maar ga niet alles lopen bashen de hele tijd en dat is wel vaker tegen je gezegt geloof ik ;)

Mijn reacties zijn geen kwestie van alles lopen bashen, ik post ook vaak genoeg positieve berichten. Maar ik vind dat veel mensen op dit forum vaak bullshit uitslaan zoals:

1. Met 2 maten meten
2. Dingen overhypen
3. Het andere de grond in stompen
4. Gelijk in de verdediging schieten zodra hun helden kritiek krijgen (terecht of onterecht)

En zo zijn er nog wel meer dingen.

En aangezien Edwin in dit topic in ieder geval punt 4 doet reageer ik daar op omdat ik het niet met hem eens ben. Als iedereen overal neerzet dat hij het er mee eens is dan kunnen we het forum wel sluiten toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Intervention schreef:
kheb het ook niet speciafiek over deze reactie maar je hebt in elk topic wel wat te zeiken dus of zet wat nuttigs neer of zeg niks maar ga niet alles lopen bashen de hele tijd en dat is wel vaker tegen je gezegt geloof ik ;)

Mijn reacties zijn geen kwestie van alles lopen bashen, ik post ook vaak genoeg positieve berichten. Maar ik vind dat veel mensen op dit forum vaak bullshit uitslaan zoals:

1. Met 2 maten meten
2. Dingen overhypen
3. Het andere de grond in stompen
4. Gelijk in de verdediging schieten zodra hun helden kritiek krijgen (terecht of onterecht)

En zo zijn er nog wel meer dingen.

En aangezien Edwin in dit topic in ieder geval punt 4 doet reageer ik daar op omdat ik het niet met hem eens ben. Als iedereen overal neerzet dat hij het er mee eens is dan kunnen we het forum wel sluiten toch ;)


Hahahaha. :') Moet ik je nogmaals vertellen dat ik dat ook zou doen als het een andere DJ was geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Nu verdraai je je hele stelling. Eerst zeg je het volgende:
Gangsterdwerg schreef:
Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten.

En nu zeg je:
Gangsterdwerg schreef:
In dit topic ging het erover dat DJ's naast hun draaikunsten het publiek goed mee kunnen krijgen. Want een DJ die losgaat en goed mixt is beter dan een DJ die stilstaat en goed mixt. De kritiek op The Machine is dat hij stilstaat, dat is jammer want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan.


Dit is compleet iets anders. Eerst zeik je hem volledig af om nu te zeggen dat het jammer is dat hij niet losgaat. Tuurlijk losgaan is natuurlijk vette dan er als een zoutzak staan, maar het is geen reden om iemand volledig af te zeiken. Mijn punt is alleen dat het nergens op slaat om die man volledig af te zeiken terwijl hij gewoon zijn ding doet.


Er is niemand die The Machine volledig aan het afzeiken is in dit topic.
In dit geval heb ik het over de gehele performance van een DJ, dat werd inderdaad misschien niet helemaal duidelijk. Het is niet erg dat hij er als een nerd uitziet, kan hij ook niks aan doen. Maar hij staat er echt bij alsof hij op een begrafenis is en ik vind het best terecht dat daar kritiek op wordt geuit. Nogmaals, zijn draaikunsten staan hier helemaal buiten. Jij geeft op de 1e pagina al aan dat hij de grond in wordt gestampt wat absoluut niet waar was:

Citaat:
Humor is goed, maar jullie kraken die man af terwijl het nergens op slaat.
[/quote]

Er is niemand die The Machine heeft afgekraakt, ze vonden het alleen grappig hoe hij er bij stond. En dat was ook terecht. En dat bedoel ik met in de verdediging schieten als er kritiek komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Intervention schreef:
kheb het ook niet speciafiek over deze reactie maar je hebt in elk topic wel wat te zeiken dus of zet wat nuttigs neer of zeg niks maar ga niet alles lopen bashen de hele tijd en dat is wel vaker tegen je gezegt geloof ik ;)

Mijn reacties zijn geen kwestie van alles lopen bashen, ik post ook vaak genoeg positieve berichten. Maar ik vind dat veel mensen op dit forum vaak bullshit uitslaan zoals:

1. Met 2 maten meten
2. Dingen overhypen
3. Het andere de grond in stompen
4. Gelijk in de verdediging schieten zodra hun helden kritiek krijgen (terecht of onterecht)

En zo zijn er nog wel meer dingen.

En aangezien Edwin in dit topic in ieder geval punt 4 doet reageer ik daar op omdat ik het niet met hem eens ben. Als iedereen overal neerzet dat hij het er mee eens is dan kunnen we het forum wel sluiten toch ;)


Hahahaha. :') Moet ik je nogmaals vertellen dat ik dat ook zou doen als het een andere DJ was geweest?

dat bedoel ik dus hij doet helemaal niet punt 4 dat maak jij ervan ;)
dus dan ben je nu toch echt aan het bashen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat 'm maar edwin, volgens mij heeft ie zalm int zuur gegeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Hahahaha. :') Moet ik je nogmaals vertellen dat ik dat ook zou doen als het een andere DJ was geweest?


Daar gaat het toch helemaal niet over? We hebben het over The Machine die terecht kritiek krijgt op zijn houding achter de decks. En jij gaat vervolgens kritiek op A verdedigen door te zeggen dat punt B wel goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:


hahahaha, was mooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is niet erg dat hij er als een nerd uitziet, kan hij ook niks aan doen.

Eerst zeg je:
Gangsterdwerg schreef:
Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten.


-----------------

Gangsterdwerg schreef:
Maar hij staat er echt bij alsof hij op een begrafenis is en ik vind het best terecht dat daar kritiek op wordt geuit. Nogmaals, zijn draaikunsten staan hier helemaal buiten. Jij geeft op de 1e pagina al aan dat hij de grond in wordt gestampt wat absoluut niet waar was:

Zoals ik eerder al aangaf, ik vindt het ook vetter als een DJ losgaat. Maar hij geniet gewoon op zijn manier en dat moet je waarderen en al helemaal niet iemand compleet de grond inboren..

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Hahahaha. :') Moet ik je nogmaals vertellen dat ik dat ook zou doen als het een andere DJ was geweest?


Daar gaat het toch helemaal niet over? We hebben het over The Machine die terecht kritiek krijgt op zijn houding achter de decks. En jij gaat vervolgens kritiek op A verdedigen door te zeggen dat punt B wel goed is.

Waarom begin je er dan over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dat bedoel ik dus hij doet helemaal niet punt 4 dat maak jij ervan ;)

Lees pagina 1 dan, ik zal het voor je neerzetten:

1. Teknizion post een filmpje van The Machine
2. Chukkels moet lachen
3. Oxbow moet lachen
4. Kicking Azz vind het ook grappig
5. Oxbow moet nog harder lachen
6. Edwin zegt: Je mag niet om The Machine lachen omdat hij wel goed draait!

HOEZO SCHIET HIJ NIET IN DE VERDEDIGING?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Hahahaha. :') Moet ik je nogmaals vertellen dat ik dat ook zou doen als het een andere DJ was geweest?


Daar gaat het toch helemaal niet over? We hebben het over The Machine die terecht kritiek krijgt op zijn houding achter de decks. En jij gaat vervolgens kritiek op A verdedigen door te zeggen dat punt B wel goed is.

Waarom begin je er dan over?

Sorry jij begint over andere DJ's, ik heb het aleen mar over The Machine hoor.

edit: Als iemand vind dat de Machine er suf bij staat achter de draaitafels dan is dat voor jou compleet de grond in boren. Denk eens na man.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen