Edwinn schreef:
Nu verdraai je je hele stelling. Eerst zeg je het volgende:
Gangsterdwerg schreef:
Die Machine ziet er gewoon niet uit, zowel fysiek niet als zijn houding. Dat is lachwekkend. Dat zijn feiten.
En nu zeg je:
Gangsterdwerg schreef:
In dit topic ging het erover dat DJ's naast hun draaikunsten het publiek goed mee kunnen krijgen. Want een DJ die losgaat en goed mixt is beter dan een DJ die stilstaat en goed mixt. De kritiek op The Machine is dat hij stilstaat, dat is jammer want als hij los zou gaan dan zou het publiek waarschijnlijk ook harder losgaan.
Dit is compleet iets anders. Eerst zeik je hem volledig af om nu te zeggen dat het jammer is dat hij niet losgaat. Tuurlijk losgaan is natuurlijk vette dan er als een zoutzak staan, maar het is geen reden om iemand volledig af te zeiken. Mijn punt is alleen dat het nergens op slaat om die man volledig af te zeiken terwijl hij gewoon zijn ding doet.
Er is niemand die The Machine volledig aan het afzeiken is in dit topic.
In dit geval heb ik het over de gehele performance van een DJ, dat werd inderdaad misschien niet helemaal duidelijk. Het is niet erg dat hij er als een nerd uitziet, kan hij ook niks aan doen. Maar hij staat er echt bij alsof hij op een begrafenis is en ik vind het best terecht dat daar kritiek op wordt geuit. Nogmaals, zijn draaikunsten staan hier helemaal buiten. Jij geeft op de 1e pagina al aan dat hij de grond in wordt gestampt wat absoluut niet waar was:
Citaat:
Humor is goed, maar jullie kraken die man af terwijl het nergens op slaat.
[/quote]
Er is niemand die The Machine heeft afgekraakt, ze vonden het alleen grappig hoe hij er bij stond. En dat was ook terecht. En dat bedoel ik met in de verdediging schieten als er kritiek komt.