Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wát een held! Ik zag hem nog lopen met zijn platentas richting de uitgang toen het afgelopen was, klein ventje vol energie zeg. Heerlijk. 
-
D
- 1 posts member since 2011
- last seen Jul 2011
whahah dat staat te draaie ik denk dat me broortje nog bttr iswrote:View on YouTube
Zou wel mooi zijn als je broortje nog beter is, weer een top producer erbij. 
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
tenslotte staat the machine daar en je broortje nog lui op de bankwrote:whahah dat staat te draaie ik denk dat me broortje nog bttr iswrote:View on YouTube
respect for the machine!
Na hem op WiSH te zien performen weet ik dat deze man wel degelijk los kan gaan achter de draaitafelswrote:whahah dat staat te draaie ik denk dat me broortje nog bttr iswrote:View on YouTube
Defqon ging de beste man ook behoorlijk los 
-
S
Ik vroeg't 'm nog laatst op wat ie er zelf van vond. Hij was gewoon kei moe zei iewrote:Na hem op WiSH te zien performen weet ik dat deze man wel degelijk los kan gaan achter de draaitafelswrote:whahah dat staat te draaie ik denk dat me broortje nog bttr iswrote:View on YouTube
Hij moest volgens mij gewoon beetje vertrouwen krijgen zegmaar. Beetje gewend raken aan het nederlandse volk
.
Wat een helf is die gast!
Als je niet zou weten wie Bioweapon was dan zou je denken dat Snijder uit zen plaat stond te gaan hahaha!
ik kende het filmpje al wel en vind het nog steeds apart hoe hij het ene moment hard losgaat en het andere moment serieus gaat kijken naar zn apparatuur 
-
FHardtraxxer
- 55 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Op dreamfields was de eerste keer dat ik Thera en Chris One zag draaien en was gelijk fan! Iedereen weet al dat Thera geniaal los gaat maar ik wou dit ff laten zien
wat een held
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
A
Bij Stefan op de schouders
-
C
Vind het wel grappig dat Da Syndrome er ook bij komt gesprongen hehe
http://www.youtube.com/watch?v=oTD_n3Mc ... re=related
weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar hij gaat alsnog goed uit ze plaat
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Geloof van wel, maar van mij mag hij nog een keer voorbij komenwrote:http://www.youtube.com/watch?v=oTD_n3Mc ... re=related
Zeker met zijn speeltje de Sonar, verslaat niemand, maar dan ook niemand Noize Suppressor:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Hij is al een paar keer terug gekomen in deze thread, en terecht. Die jongen moet een conditie als een paard hebben. En die muziek is ook legendarisch
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Hij is al een paar keer terug gekomen in deze thread, en terecht. Die jongen moet een conditie als een paard hebben. En die muziek is ook legendarisch
haha, vind ik ook. maar van Thera zal alles wel een keer voorbij gekomen zijnwrote:Geloof van wel, maar van mij mag hij nog een keer voorbij komenwrote:http://www.youtube.com/watch?v=oTD_n3Mc ... re=related
hahaha, wauw!
Noisecult gaan ook altijd lekker.
View on YouTube
View on YouTube
Sound van Noize Suppressor is ook echt zo heerlijk. Sowieso mijn favoriete hardcore artiest(en)!