nou nou, die jongedame vooraan is volgens mij flink van 't padje.wrote:ik weet het is de topic losgaande dj's maar deze man verdient ook een plekje hiero.. (Y)
View on YouTube
en dit filmpje valt nog wel mee volges mij..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Wildstylez is normaal vrij rustig achter de draaitafels, maar op Qlimax had ie het naar mijn idee ook uitstekend naar zijn zin...kan er alleen ff zo snel geen filmpje van vinden.
Avio gaat ook altijd lekker View on YouTube
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Ik herinner mij nog wel de Live-act van AVIO op Hysteria,
bij Destination Knowhere ston Intractable One tevergeefs op zijn pad controller te rammen,
hij was met controller en al vanachter de draaitafels gekomen, en stond die vlak voor de dranghekken op dat ding te snoeien
Alleen de kabel was er uit gegaan omdat die te ver weg liep
bij Destination Knowhere ston Intractable One tevergeefs op zijn pad controller te rammen,
hij was met controller en al vanachter de draaitafels gekomen, en stond die vlak voor de dranghekken op dat ding te snoeien
-
A
Bioweapon op Hardbass 
MC Villain stond in het publiek mee te stampen op een Dangerouzmind feest, wat een moment was dat zeg
Echt vet van die man
Echt vet van die man
Haha wat heb ik met dit topic al gelachen
. thera die aan dat wiel draait
Geniale gast!
En volgens mij heeft The Machine gewoon nog wat tijd nodig om optrede's gewoon te worden. Die gozer is nog jong en is nog wat verlegen.
En volgens mij heeft The Machine gewoon nog wat tijd nodig om optrede's gewoon te worden. Die gozer is nog jong en is nog wat verlegen.
-
A
Geen excuuswrote: En volgens mij heeft The Machine gewoon nog wat tijd nodig om optrede's gewoon te worden. Die gozer is nog jong en is nog wat verlegen.
wrote:Bioweapon op Hardbass
-
E
da syndrome kan zn adhd ideaal mee verbergen. michael vertelde mij dit laatst op FTS. met michael praten brengt an en toe nog een volwassen gesprekken onder het genot van friet en frikandellen xDwrote:nou nou, die jongedame vooraan is volgens mij flink van 't padje.wrote:ik weet het is de topic losgaande dj's maar deze man verdient ook een plekje hiero.. (Y)
View on YouTube
en dit filmpje valt nog wel mee volges mij..
Die Technoboy heeft wel vage trekjes zeg
.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
degene die zeggen dat on-stage DJ's er niet uitzien zijn meestal de sjappies die zichzelf overdreven knap vinden, en niets daarbuiten accepteren.
welkom in nederland aka knorrepot.
haha
welkom in nederland aka knorrepot.
wrote:Ik herinner mij nog wel de Live-act van AVIO op Hysteria,
hij was met controller en al vanachter de draaitafels gekomen, en stond die vlak voor de dranghekken op dat ding te snoeien![]()
Wat een held _0_ Ook nog ff Superdisco erop gooien haha
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
en dagjesmensenvolk niet normaal.wrote:Wat een held _0_ Ook nog ff Superdisco erop gooien haha
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
wrote:en dagjesmensenvolk niet normaal.wrote:Wat een held _0_ Ook nog ff Superdisco erop gooien haha
Geniaal die Technoboy.
Vind altijd gaaf om te zien hoe de dj`s ook uit hun dak gaan.
Die mensen staan mij veelste relaxed erbij
Ik snap die mensen niet die de hele dag met een rugzak op een feest rondlopen, zoiezo een rugzak bij hebben op een feest vind ik nutteloos, je mag toch geen eigen drank meenemen dus waarom zou je.wrote:
en dagjesmensenvolk niet normaal.
Ik vind het van Technoboy altijd zo mooi dat zodra er ook maar 1 iets van een beat inzit hij meestuitert met zijn hoofd, lichaam of wat dan ook. Je kan zo duidelijk zijn passie voor muziek zien, blijf het een toch een must-see vinden als hij op een feest staat.
Nou, leuk dat jij wilt zeggen jij zo jong bent.wrote:Geen excuuswrote: En volgens mij heeft The Machine gewoon nog wat tijd nodig om optrede's gewoon te worden. Die gozer is nog jong en is nog wat verlegen.
Maar hij bedoelt, jong in de scene.