Haha, zo'n zielig tikje joh...Hidden Source wrote:E-Force vs Luna - Evolved
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha dat denk ik dus ook bij die E-Force tracks, blijkbaar hebben ze wel heel veel kracht live als ik men zo hoor.dawasiknie wrote:Haha, zo'n zielig tikje joh...Hidden Source wrote:E-Force vs Luna - Evolved
Last edited by Inner Creativity on 01 Jun 2011 22:37, edited 1 time in total.
Evolved herinner ik me van Loudness in ieder geval als een erg harde track. Die andere E-Force platen heb ik nog niet gehoord live.93Wesley93 wrote:Haha dat denk ik dus ook bij die E-Force tracks, blijkbaar hebben ze wel heel veel kracht als ik men zo hoor.dawasiknie wrote:Haha, zo'n zielig tikje joh...Hidden Source wrote:E-Force vs Luna - Evolved
Met wat goede subwoofers knalt het goed hard ja. :p
Dan knalt Hard Is The Message ook goedHidden Source wrote:Met wat goede subwoofers knalt het goed hard ja. :p
Pommer wrote:Dan knalt Hard Is The Message ook goedHidden Source wrote:Met wat goede subwoofers knalt het goed hard ja. :p
Die track staat waarschijnlijk de hele tijd op repeat bij u
@Wootum: Die gaat live idd snoeihard!
Luisterde net P1 - Raiders of the Sun.
Die kick is ook eeeeerg lekker!
Die kick is ook eeeeerg lekker!
Frontliner - Sunblast. De eerste early kick is écht kut, maar daarna
Heldig,
The machine Loud tool 2010
Dat zijn nog eens kicks..!
Squid wrote:Frontliner - Sunblast. De eerste early kick is écht kut, maar daarnaHeldig,
Ik vind die kicks van Phuture Noize echt super dik. Vooral die kicks in de mid-intro van Prefix - Outrageous (Phuture Noize Remix).
En in de nieuwste Hardcopy release van hun ook, normaal heb ik het niet zo erg op die kicks van dat label maar deze mogen er toch echt wel zijn.

En in de nieuwste Hardcopy release van hun ook, normaal heb ik het niet zo erg op die kicks van dat label maar deze mogen er toch echt wel zijn.
Idd, jammer dat de rest van de track vrij ongeïnspireerd is en zodoende het op een grote bak met herrie lijkt, maar hij zou die kicks eens moeten gebruiken in een serieuze track. Sjezus, wat zou dat worden.Dream Chaser wrote:The machine Loud tool 2010![]()
Vind het juist wel een hele gave track..93Wesley93 wrote:Idd, jammer dat de rest van de track vrij ongeïnspireerd is en zodoende het op een grote bak met herrie lijkt, maar hij zou die kicks eens moeten gebruiken in een serieuze track. Sjezus, wat zou dat worden.Dream Chaser wrote:The machine Loud tool 2010![]()
Maargoed smaken verschillen he
Die kicks zou ik ook graag weer eens terug horen komen in een nieuwe track van hem!
-
D
The Machine - Mistriss Of Darkness 
In de plaat No Mad Soul zitten ook zulke kicksDream Chaser wrote:Vind het juist wel een hele gave track..93Wesley93 wrote:Idd, jammer dat de rest van de track vrij ongeïnspireerd is en zodoende het op een grote bak met herrie lijkt, maar hij zou die kicks eens moeten gebruiken in een serieuze track. Sjezus, wat zou dat worden.Dream Chaser wrote:The machine Loud tool 2010![]()
Maargoed smaken verschillen he.
Die kicks zou ik ook graag weer eens terug horen komen in een nieuwe track van hem!
OT: The Beholder & Zany - Welcome To Darkness
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
Early hardcore kick
Een Luke Spellbound track op sys-x heeft exact dezelfde. Die vind je misschien ook vet.Dream Chaser wrote:Vind het juist wel een hele gave track..93Wesley93 wrote:Idd, jammer dat de rest van de track vrij ongeïnspireerd is en zodoende het op een grote bak met herrie lijkt, maar hij zou die kicks eens moeten gebruiken in een serieuze track. Sjezus, wat zou dat worden.Dream Chaser wrote:The machine Loud tool 2010![]()
Maargoed smaken verschillen he.
-
D
die van Fuck The Formula
en Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix) is ook echt heerlijk
en Gas Met Die Zooi (Tha Playah Remix) is ook echt heerlijk
Die outro van A Perfect Weapon
Wat een geweld!
System Shutdown heet die geloof ik.Dakpan wrote:
Een Luke Spellbound track op sys-x heeft exact dezelfde. Die vind je misschien ook vet.
-
H
die kicks zijn zo fucking fantastischkatamaran wrote:View on YouTube
Zo'n beetje elke kick in deze track is op hun eigen manier fantastisch.