Volgens mij was het een reply op de posts over de rock civilization rmx kicks.Ravenwood wrote:even interessant doen?Sunboom wrote:Bedoelen jullie dan de intro kick of de climax kick?
je weet toch van jezelf wel wat je lekkere kicks vind, wat boeit dat nou in welk stuk van de track het is...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Nu weet ik niet of kick ook geassocieerd mag worden met bass. Maar ik heb er een uit de "oude doos". Een genre waar ik nu niet of zelden naar luister, maar
midden jaren '90 nog wel. Nu is de hardcore niet meer mijn ding. Des al niet te min heeft dit nummer voor mij een extreem goede bass/kick.
Nummer:
- James Daltan - Necronomicon ex mortis (o.a. verschenen op hellsound 6)
Voor diegene die het niks zegt: http://video.filestube.com/video,19b626 ... 203e9.html
Mocht het gaan over de kicks bij hardstyle dan staan de psyko punkz (overclipping, bassleader anthem) op dit moment op 1.
midden jaren '90 nog wel. Nu is de hardcore niet meer mijn ding. Des al niet te min heeft dit nummer voor mij een extreem goede bass/kick.
Nummer:
- James Daltan - Necronomicon ex mortis (o.a. verschenen op hellsound 6)
Voor diegene die het niks zegt: http://video.filestube.com/video,19b626 ... 203e9.html
Mocht het gaan over de kicks bij hardstyle dan staan de psyko punkz (overclipping, bassleader anthem) op dit moment op 1.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
frontliner + b-front 
Als je even verder kijkt dan je neus lang is, reageer ik op de posts over de tracks met lento violento er in, en daar zit natuurlijk wel degelijk een verschil in de intro of de climax.Ravenwood wrote:even interessant doen?Sunboom wrote:Bedoelen jullie dan de intro kick of de climax kick?
je weet toch van jezelf wel wat je lekkere kicks vind, wat boeit dat nou in welk stuk van de track het is...
Ik vind die van Headhunterz - Subsonic wel erg lekker, maar de beste toch wel van Activator - Activator
-
A
Atraxisz wrote:Alle Frontliner kicks!
Southstylers - Pwoap (Scope Dj rmx) 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zatox - i hate u 
Zatox - Ear Fucking
Headhunterz - Psychadelic
Headhunterz - Psychadelic
De kick in Frequencerz - Keyboard Cat, en Gevaarlijke Daan - G.V.D. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
The Prophet - Morphed
Wat?!freddyadu8 wrote:The Prophet - Morphed
Owww die Tupperware kick.Lyst wrote:Wat?!freddyadu8 wrote:The Prophet - Morphed
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik vind die live wel lekker gaan hoor!
Dat is zo'n geval die ik zou plaatsen in meest kutte kick 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Twilight forces - darq exile (ig bounce & darqtai 12 inch )
En de kicks van Frontliner en Wildstylez doen het bij mij altijd goed!
En de kicks van Frontliner en Wildstylez doen het bij mij altijd goed!
Bij mij ook zeker weten!Millard Fillmore wrote:En de kicks van Frontliner en Wildstylez doen het bij mij altijd goed!
Zit toevallig net Noisecontrollers @ Emporium te luisteren, ook heerlijke kicks allemaal. Vooral in de mid-intro van de Crump edit
Inderdaad, vreselijke boingboingboing-kicks.Lyst wrote:Dat is zo'n geval die ik zou plaatsen in meest kutte kick
Oude Zatox en Tatanka-kicks zijn trouwens ook erg lekker, zoals in Radio Alarm, Fothermucker of Dirty Games. Tegenwoordig doen beiden jammer genoeg niet meer zoveel met reverse bass
Ik schrok me he-le-maal de tyfus toen ik bij Qlimax naar beneden liep en ik dit hoorde:
The After MTFER *BOEM BOEM BOEM*
Wat heeft die plaat een harde kick!
The After MTFER *BOEM BOEM BOEM*
Wat heeft die plaat een harde kick!
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Noisecontrollers - Yellow Minute
Noisecontrollers - Astral
Frontliner - The First Cut
Noisecontrollers - Astral
Frontliner - The First Cut
:')flevoboys wrote:Gevaarlijke Daan - G.V.D.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Dakpan wrote:Owww die Tupperware kick.Lyst wrote:Wat?!freddyadu8 wrote:The Prophet - Morphed
Hoezo? Dat nummer heeft gewoon goede kicks.Arthurhoihoi wrote::')flevoboys wrote:Gevaarlijke Daan - G.V.D.