Die reverse!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja om nog maar niet te spreken over die climax met zware gated 
View on SoundCloud
Kwam dit tegen bij oude soundcloud likes. Keer live gehoord bij Falhaber was chaos
Vind het nu wel kutherrie ngl
View on YouTube
lusiter vanaf begin neit doorspoelen
Kwam dit tegen bij oude soundcloud likes. Keer live gehoord bij Falhaber was chaos
Vind het nu wel kutherrie ngl
View on YouTube
lusiter vanaf begin neit doorspoelen
View on SoundCloud
Die mokerlompe kicks inclusief die breakbeat stukjes er tussen, man man man.
kult, R-N-O, RZVX, Machinist. Of een van deze namen even op de Silver mag dit jaar, bvd.
kult, R-N-O, RZVX, Machinist. Of een van deze namen even op de Silver mag dit jaar, bvd.
Heel dik hoe die kick erin kom bij ~0:45. Vind alleen het deel na de grote break wel echt te amateuristisch
Gruwelijke shit heyBroken Balance wrote:View on SoundCloud
Smullen dit, doet me beetje denken aan oudere Rude AwakeningUptempoSoldaat0411 wrote:https://www.youtube.com/watch?v=QaeRCWkGZ2A
tbt
Mijn bijdrage https://www.youtube.com/watch?v=O5ZFuxatH2k
Blijft goed
View on YouTube
Keertje flink weggeblazen op de mighty Silver door deze, dankzij Somniac One.
Keertje flink weggeblazen op de mighty Silver door deze, dankzij Somniac One.
wat lul jij nou weer mongooltje dat was Unpolished 2020corneelwr wrote:View on YouTube
op de mighty Silver door deze, dankzij Somniac One.
View on Instagram
Die editie was ik er niet zemmertje.Jordi wrote:wat lul jij nou weer mongooltje dat was Unpolished 2020corneelwr wrote:View on YouTube
op de mighty Silver door deze, dankzij Somniac One.
View on Instagram
OT:
D-Verze - Angel Of Change
Mid intro kick van Phuture Noize & B-Front - Stars 
Daar zeg je me wat neef. Evenals de eerste climax kicks van Frozen Tears. Dat hele album komt voor mij vrijwel gelijk te staan als het Project One album gok ik. Wat grandioos goed is dit zeg.corneelwr wrote:Mid intro kick van Phuture Noize & B-Front - Stars
Ja de beste jongens hebben weer laten zien dat gated kicks goed samengaan met melodieuze hardstyle
Nog zo'n leuk voorbeeld:
View on YouTube
Nog zo'n leuk voorbeeld:
View on YouTube
Hoe de 1e kick van The Purge & TOZA - NEXT TO U erin klapt 
Bijna net zo lekker als vroeger toen een hele rooie duif inklapteZaagkick wrote:Hoe de 1e kick van The Purge & TOZA - NEXT TO U erin klapt
AVLM - Disruption, dankzij Steffnov