View on YouTube
Vroeger, toen ze een kick nog konden laten klinken als elektriciteit. Word weer eens wat creatiever producers. Kom op zeg.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
De introkick doet een beetje denken aanZamble wrote:View on YouTube
View on YouTube
Ik denk bij die kick altijd aan Michelangelo of Bernini die met hamer op een beitel in een marmeren beeld staat te hakken. Ook prima muziek om aan te hebben staan bij gewoon het grondpennen slaan op de Defqon camping.
Vind de kick Edit van act of rage & d-sturb - let the games begin echt heerlijk!
Vooral als deze live gedropt wordt is hij echt heerlijk!
View on YouTube
Vooral als deze live gedropt wordt is hij echt heerlijk!
View on YouTube
ff doorheen geskipt en Jezus alles wat ik kut vind in de hedendaagse raw komt erin voor.
Heb hetzelfde. Neem niet eens meer de moeite om nieuwe nummers te luisteren. Zal vast wel eens wat moois missen maar kan me er niet meer toe zetten.Jordi wrote:ff doorheen geskipt en Jezus alles wat ik kut vind in de hedendaagse raw komt erin voor.
Wat ik ook zo kut vind is dat euforische hardstyle ook steeds vaker van die lompe kicks moeten hebben. Wat is er mis met een ouderwetse Wildstylez achtige 'mainstream' kick.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Het gros van de kicks van de periode 2011-2014 vind ik dan weer helemaal niks, toen die stuiterende pitchkicks helemaal de shit waren. Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen. Moet zeggen dat er tegenwoordig ook genoeg prutkicks gemaakt worden.
Was dat niet gewoon zijn versie van de hardkick10? Of bedoel je na 2011?Pommer wrote:Heb hetzelfde. Neem niet eens meer de moeite om nieuwe nummers te luisteren. Zal vast wel eens wat moois missen maar kan me er niet meer toe zetten.Jordi wrote:ff doorheen geskipt en Jezus alles wat ik kut vind in de hedendaagse raw komt erin voor.
Wat ik ook zo kut vind is dat euforische hardstyle ook steeds vaker van die lompe kicks moeten hebben. Wat is er mis met een ouderwetse Wildstylez achtige 'mainstream' kick.
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
De. Tering.
Doet me echt aan oorlog denken zulke kicks.
Doet me echt aan oorlog denken zulke kicks.
-
A
komen die kicks alleen op Qlimax?
Sorry, doe maar weer met een CAnonymous wrote:komen die kicks alleen op Qlimax?
-
A
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
View on YouTube
Er zitten verschillende lekkere kicks in maar die van 3:12 springen er toch wel uit voor mij.
Er zitten verschillende lekkere kicks in maar die van 3:12 springen er toch wel uit voor mij.
Die climaxkick uit Main Concern & Zirkum - Voyager (Ja die zonder vocalen)
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
De kick in de tweede climax van Tritolo (Yellow Compound Remix) 
de teringgggggggggggg
View on YouTubecorneelwr wrote:de teringggggggggggggZamble wrote:Nog een lekkere uit de mix van Somniac One dan maar:
Dit is soort van de opvolger, mocht je zin in meer hebben
Die gated kick in Solstice - Tears In Rain
dreunt zo hard door