Huh?Fothermucker wrote:laat leden aub hun eigen posts verwijderen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ja mijn muis is naar de klotuh dus hij dubbelklikt soms vanzelf > dubbelpost die ik niet kan verwijderen sorry mods
Ik was met MIJN VRIENDINFothermucker wrote:Met wie was je Dirk?![]()
Homo. r_AW was sowieso 100x beter. Elke track die daar gedraaid is (door iedereen behalve N-Vitral) heeft alle recht om in dit topic te staan.The Skribbler wrote:Ik was met MIJN VRIENDINFothermucker wrote:Met wie was je Dirk?![]()
Ohja en Q-Z-met-een-punt. En nog wat meer mensen die ik daar ineens zag
-
T
bij dezeSTAN- wrote:Homo. r_AW was sowieso 100x beter. Elke track die daar gedraaid is (door iedereen behalve N-Vitral) heeft alle recht om in dit topic te staan.The Skribbler wrote:Ik was met MIJN VRIENDINFothermucker wrote:Met wie was je Dirk?![]()
Ohja en Q-Z-met-een-punt. En nog wat meer mensen die ik daar ineens zag
View on YouTube
Oudere Delete kicks zoals die in de intro van Still Here, Advanced Technology en Time Travel. Bizar hard en vol.
Hier op 0:27
View on YouTube
View on YouTube
Ik vind die kick in de mid-intro echt veruit de beste kick die hij ooit gemaakt heeft. Jammer dat hij hem alleen daar maar gebruikt heeft.Daveytl wrote:Oudere Delete kicks zoals die in de intro van Still Here, Advanced Technology en Time Travel. Bizar hard en vol.
View on YouTube
Daveytl wrote:Oudere Delete kicks zoals die in de intro van Still Here, Advanced Technology en Time Travel. Bizar hard en vol.
Als we dan toch bezig zijn, de kicks in deze mid-intro, gjodverrrrrr
View on YouTube
@2:08. Heerlijk geluid heeft die kick. Harde kick ook vind ik.
View on YouTube
View on YouTube
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Als je er dan een noemtIndyy wrote:![]()
![]()
[youtube]Dutch Master - Motion
Het valt precies onder mijn smaak Damy. Dus vandaar m'n reactie.
Maar jouw plaat mag er ook zeer zeker zijn
View on YouTube
Maar jouw plaat mag er ook zeer zeker zijn
View on YouTube