Had in jouw lijstje 'Yellow Minute' ook wel verwacht..corneelwr wrote:DJ Thera - Doggystyle
D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
Activator - Activator
Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoe dat zoZamble wrote:Had in jouw lijstje 'Yellow Minute' ook wel verwacht..corneelwr wrote:DJ Thera - Doggystyle
D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
Activator - Activator
Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
View on YouTube
Geloof me, harder hoor je ze bijna niet. En dan gaat ie op 2 min nog een stap harder.
Geloof me, harder hoor je ze bijna niet. En dan gaat ie op 2 min nog een stap harder.
Broken Balance wrote:https://www.youtube.com/watch?v=-AqyMtpvYWc&t=1m40s
Jezus wat een heerlijke droge kick.
Still Here VIP edit, Smasher VIP edit en de laatste kicks van Level VIP uit de Supremacy set. Godnondeju.
Ze zijn hier vast al eens voorbij gekomen.
Maar ik kijk erg uit naar 'Parallel Worlds' en Trespassing' in de Q-Base Bunker.
Maar ik kijk erg uit naar 'Parallel Worlds' en Trespassing' in de Q-Base Bunker.
Ik luister weer eens The Prophecy. Godsallemachtig wat een kicks.
Dat moet echt astronomisch vet worden ja, en dan voor mij vooral Parallel Worlds.Zamble wrote:Maar ik kijk erg uit naar 'Parallel Worlds' en Trespassing' in de Q-Base Bunker.
Die kicks zijn wel harder ja, maar ik vind Tresspassing als plaat gewoon veel lomper... Heb iig in allebei veel zinBuzzLightyear wrote:Dat moet echt astronomisch vet worden ja, en dan voor mij vooral Parallel Worlds.Zamble wrote:Maar ik kijk erg uit naar 'Parallel Worlds' en Trespassing' in de Q-Base Bunker.
Nog een keertje die Stash kicks in de bunker zou ik ook wel waarderen. En de kicks van Do You Know Who I Am.
-
T
Deze zijn ook tof
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
THardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
TimoGhijsens wrote: hele dikke plaatjes
CLUB R_AW HYPE
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2016
De tweede kick in The End VIP en het chaotische stukje met al die kickswitches in Proximity to Extinction VIP ______________________0000000000____________________
-
T
Zo dan
Frontliner - Sunblast. Die intro kicks en de kicks in de 1e climax vallen me nu pas echt op
Die kicks daarna zijn niet zo hard, wel lekker 
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2016
OUTRORawbin wrote:Frontliner - Sunblast. Die intro kicks en de kicks in de 1e climax vallen me nu pas echt opDie kicks daarna zijn niet zo hard, wel lekker
mijn toevoeging
View on YouTube