Jezus christus wat blijft dit hardfrankhardenberg wrote:KLOPT!Lyst wrote:Ruff is de hardstedawasiknie wrote:Die kicks van Zany/DR platen omstreeks 2005 tellen ondanks dat ze al aardig wat leeftijd hebben nog steeds tot de beste. Die van Followers, Science & Religion, Immeasurably, de kick in de intro/outro van Strike Again 2004... ziedend hard![]()
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
verkeerde toppa Beste reverse bass
Nee hoor, want ik vind het niet de beste reverse, maar wel een van de lekkerste kicksJordi wrote:verkeerde toppa Beste reverse bass
Lummel
De kick bij 2:39 blijft voor mij persoonlijk toch wel de aller-allerbeste kick ooit in een hardstyle nummer 
View on YouTube
View on YouTube
De kicks in de climax zijn zo gruwelijk hard en lekkerVik wrote:Bioweapon - Broadcast heeft echt heeeeerlijke kicks
View on YouTube
Gruwelijk hard en ontzettend vol
De sound van de kick is ook om je vingers bij af te likken.
Gruwelijk hard en ontzettend vol
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 20 minutes ago
Hardstyle Mafia Kicks
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
titan & the machine - apocalypse vind ik best leuk 
Die roll op 1:04 klinkt op dit tempo met die kicks zo ontiegelijk vet
Louk + Busho - The Warning (Sa.Vee.Oh Mix)
Ik heb niks meer nodig dan oude Josh & Wesz kicks in mijn leven 
Sorry voor de dubbelpost

Volgens mijn berekeningen was je dan op Indicator Decade in huize maas..? Dat was inderdaad een mega genietmomentje
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
2e climax van Superwave - Difference (Blademasterz Remix) 
Correct en tevens juist bevert. Ik zal nog wel even een OT'tje geven voor jullie
View on YouTube
View on YouTube
Dit, zoek maar niet verder, niks in de hardere stijlen overtreft dit qua lompheid en hardheid. Hooguit van Embrionyc.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Het mag dan wel hard en lomp zijn, maar vind het (thuis althans) echt nergens naar klinken. Doe mij dan die kicks maar van Stereophobia