Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Niet de lekkerste, maar de kick in Drop 2 Your Knees vind ik toch wel heel fijn en is 'harder' dan menig plaatje dat nu gemaakt wordt.
-
H
- 1 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Waarom staan daar act of rage en runaway
Ik vind dit echt 3x niksheart4hard wrote:View on SoundCloud
Inderdaad, huren die Riiho en hoe heet die andere Digital Mindz ofzo allemaal mensen in om te zeggen hoe goed ze wel niet zijn? Klinkt allemaal zo amateuristisch..
Dit vraag ik me dus ook af. Overal waar bijvoorbeeld wordt gevraagd wat de beste Raw Hardstyle track is of zo, zie je die namen telkens voorbij komen.Lyst wrote:Inderdaad, huren die Riiho en hoe heet die andere Digital Mindz ofzo allemaal mensen in om te zeggen hoe goed ze wel niet zijn? Klinkt allemaal zo amateuristisch..
-
W
- 3 posts member since 2014
- last seen Dec 2014
mind demension - i want your blood
randal - afraid of the dark

randal - afraid of the dark
prima muziek toch... weer eens wat andersLyst schreef:
Inderdaad, huren die Riiho en hoe heet die andere Digital Mindz ofzo allemaal mensen in om te zeggen hoe goed ze wel niet zijn? Klinkt allemaal zo amateuristisch..
Dit vraag ik me dus ook af. Overal waar bijvoorbeeld wordt gevraagd wat de beste Raw Hardstyle track is of zo, zie je die namen telkens voorbij komen.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Weer eens wat anders?willempie wrote:prima muziek toch... weer eens wat anders
-
W
- last seen Dec 2014
vind het persoonlijke origineler dan nieuwe nummers van bepaalde andere djs zoals radical redemption of warface die iedereen tegenwoordig geweldig schijnen te vinden... (en ja ik weet dat hier een ander topic voor is)willempie schreef:
prima muziek toch... weer eens wat anders
Weer eens wat anders?
Last edited by willempie on 09 Nov 2014 13:42, edited 1 time in total.
Het feitelijke onjuistheden topic bedoel je?
-
W
- last seen Dec 2014
nee en volgens mij gaat dit over persoonlijke smaak en niet over feiten...Het feitelijke onjuistheden topic bedoel je?
Een kwestie van smaak staat het feit niet bij dat het net zo klinkt als de rest van de raw tegenwoordig alleen dan een stuk slechter geproduceerd. Je hoort dat er bij de mastering en afwerking van de sounds gewoon de kantjes er van af gelopen zijn. De enige reden waarom het iets anders klinkt is omdat het niet goed afgewerkt is.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Heel die re-run van Low-E & Alter Egosz.
Misschien niet de hardste, maar ik vind die kicks heerlijk van ze.
Misschien niet de hardste, maar ik vind die kicks heerlijk van ze.
maar niet zo goed gemasterede tracks hoeven niet per se slecht te zijn, alleen als je de loudness teaser hoort van die 2 hoor je gewoon dat het 13/12 is, screech op noot 2 en 4, heel erg origineelBroken Balance wrote:Een kwestie van smaak staat het feit niet bij dat het net zo klinkt als de rest van de raw tegenwoordig alleen dan een stuk slechter geproduceerd. Je hoort dat er bij de mastering en afwerking van de sounds gewoon de kantjes er van af gelopen zijn. De enige reden waarom het iets anders klinkt is omdat het niet goed afgewerkt is.
Laatst weer eens Dark Oscillators - Trapped gedraaid... ik denk dat er weinig kicks zijn die zo verziekend hard zijn + geweldig passen binnen de sfeer van een nummer 
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Amen Robin
Ook 1 van de lekkerste kicks die ik ken.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik kwam hem tegen in Miss K8 podcast #10, k'dacht zooo! wat krijgen we nou dan!Daveytl wrote:Amen RobinOok 1 van de lekkerste kicks die ik ken.
In Soul Train zitten ook bizar lekkere kicks
Passen er perfect bij en zijn snoei- en snoeihard.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Die zijn zo heerlijkDaveytl wrote:In Soul Train zitten ook bizar lekkere kicksPassen er perfect bij en zijn snoei- en snoeihard.