Vind ik die van de remix toch lekkerder.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kicks van Digital Mindz - Resonant! 
Laatst mn oude iPod gevonden, stonden allemaal oudere plaatjes op, deze sprong er toch wel bovenuit qua kicks!
View on YouTube
View on YouTube
Live gaan die kicks behoorlijk hard ja 
View on YouTube
1:27
1:27
Die kan ook zo in het kickroll topic, jezus zeg 
Ja waarom niet? Als je niet naar dat domme plaatje kijkt is dit een prima track en gaat stukken harder dan het meeste dat hier wordt geplaatst. En dan zeg jij dat Phantom beat live hard gaatRawbin wrote:Meen je dit nou echt
Het gaat er niet altijd om of het hard gaat
Vind het gewoon afschuwelijke kicks (heel het nummer vind ik persoonlijk afschuwelijk
)
Het plaatje is eigenlijk juist nog het beste wat ik kan benoemen
Maar iedereen z'n ding hè 
Het plaatje is eigenlijk juist nog het beste wat ik kan benoemen
Ok zeg dan meteen dat je het afschuwelijk vindt, dan begrijp ik het meteen. En niet iets zoals Meen je dat nou?
Daar moet ik je gelijk in geven, maar ik wist dus ook echt niet of het nou een serieuze post was of nietharryv wrote:Ok zeg dan meteen dat je het afschuwelijk vindt, dan begrijp ik het meteen. En niet iets zoals Meen je dat nou?
Wat een vreselijke troep zeg. Lijken wel natte scheten met een dreun er onder 
Deze vind ik wel vet want dit is sneller
Met dat geluid werd ik afgelopen week ook wakker, toen de bouwvakkers in ons huis aan t boren/timmeren waren.
Daveytl wrote:Met dat geluid werd ik afgelopen week ook wakker, toen de bouwvakkers in ons huis aan t boren/timmeren waren.
Ik vind deze wel echt tof, vooral vanaf 7:38 gaat ie heerlijk
Ik moet zeggen dat ik hem ook steeds beter begin te vinden hoe verder mijn speakers bij me vandaan zijn.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Vind die kick in de outro nog veel dikker. Heeft hetzelfde in het laag, maar kraakt wat harder in het midden en hoog