Wildstylez - Clubbin'
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
N
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ordinary Joe wrote:View on SoundCloud
Ik bid met je mee. Hebben we denk ik op HardClassics nog het meeste kans... Met name als Pavo draait ofzo.Rawbin wrote:View on YouTube
Ik ben niet gelovig, maar ik bid nog steeds elke dag dat ik dit ooit een keer live mag horen
Die van Alpha2 - Senses is ook wel erg lekker!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Volledig mee eens, wat een heeeeeerlijke plaat is datSTAN- wrote:KRTM & Khaos Engine - Skanque![]()
![]()
![]()
![]()
-
N
Last edited by Nerazzurro93 on 18 Nov 2013 01:01, edited 1 time in total.
Die kicks van DJ Thera - The Gate 
The Machine - Rollin', godverdomme zeg 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ja, die was erg leuk op Loudness!Fuzzylogic wrote:The Machine - Rollin', godverdomme zeg
Mid-intro's van Noisecontrollers - Shreek, Dozer - Robin's Revenge, The Machine - No Time To Waste en Zatox - Andromeda bevatten mijns inziens allemaal van die heerlijke droge kicks 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ik dacht precies hetzelfde voor ik het topic opendeRiichard wrote:View on YouTube
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
-
N
Vind je? Ik vind het de meest overschatte kerel in de hardcore scene. Die kicks zijn niet om aan te horen naar mijn mening.
-
A
Dit.Nerazzurro93 wrote:Vind je? Ik vind het de meest overschatte kerel in de hardcore scene. Die kicks zijn niet om aan te horen naar mijn mening.
Lekkerste kick vind ik het niet, maar ik ben toch wel erg blij met die nieuwe Frequencerz kicks (Cold Angel remix en Darkside remix). De kicks waren (voor mij) toch een beetje het struikelblok bij Frequencerz maar deze zijn wel echt heerlijk. Om maar te zwijgen over Hollow
Btw lekkerste kick: Donkey Rollers - Followers
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Ik vind die kicks van Wasted Mind wel vet hoor, Paradox is live loeihard. En Despite you klinkt ook erg lekker.
Toen Wasted Mind nog bij Rotterdam Records zat had niemand van hem gehoord, pas nu hij bij MoH zit en veel grote boekingen heeft hoort iedereen van hem...
OT: Spy-kore - Pupils
Hoorde hem net toevallig voorbij komen, echt legendarisch
Toen Wasted Mind nog bij Rotterdam Records zat had niemand van hem gehoord, pas nu hij bij MoH zit en veel grote boekingen heeft hoort iedereen van hem...
OT: Spy-kore - Pupils
Hoorde hem net toevallig voorbij komen, echt legendarisch
Kick in de 2e mid-intro van Showtek - Early Soundz 
Die kicks in My Misery (Tha Playah) aan het einde van de track 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Die hele trackSTAN- wrote:Die kicks in My Misery (Tha Playah) aan het einde van de track