Indd I wanna c ya, sowieso underrated plaat imo! Hele vette kicks93Wesley93 wrote:Zatox & Tatanka - Proud To Be Loud
Gingen door merg en been toen Alpha Twins hem er op smeten @ Rebirth.
D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz, Deepack & Luna - I Wanna C Ya. Zijn ook heel erg fijn, zijn vast allemaal al eens gepost hier maar goed. Mogen nog wel eens genoemd worden deze pareltjes.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Luna & Dutch Master - The Scene 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die mogen er ook wel zijn ja!Henk-Jan wrote:Luna & Dutch Master - The Scene
Wavolizer - Done. Nuff said
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Frontliner & Deepack - Move To This, vind ik live echt wel ziek hard, zo echt een harde punch. Voor de rest vind ik de kicks van de oudere Noisecontrollers tracks de mooiste en de kicks van Deepack de lekkerste.
Vond die live eigenlijk ook wel erg fijnScavengerDJ wrote:Frontliner & Deepack - Move To This, vind ik live echt wel ziek hard, zo echt een harde punch.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Zany & Tatanka - Front 2 Back 
Die van Tatanka - GTP (Technoboy Remix) mogen er ook wezen
Die van Tatanka - GTP (Technoboy Remix) mogen er ook wezen
Die veredelde claps/snares met een muur van bas eronder?ScavengerDJ wrote:en de kicks van Deepack de lekkerste.
Vind het ook nergens op lijken. Die van vroeger daarentegen (Here's Johnny
)
Kicks uit Thera - It's A Fine Day, de climaxkicks van Stash, The Machine - Renaissance, The Hard Way, Sound Of The Machine, en zo kan ik nog wel even doorgaan 
-
S
Zero Vision - Right Here (Showtek Remix)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Die van Solutio & The I's zijn naar mijn mening altijd erg lekker 
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Dan bedoel ik de deepack kicks van 'fire in the place' enzo. En hoe de fuck noem jij dat nou ook, maak zelf eerst muziek vooraleer je zo'n kortzichtige naam geeft.Lyst wrote:Die veredelde claps/snares met een muur van bas eronder?ScavengerDJ wrote:en de kicks van Deepack de lekkerste.
http://www.early-hardstyle.com/producti ... esnare.mp3
Asjeblieft een veredelde snare, met een gedistorte clap en een subbass in 5 minuten.
Doe dat alles in het kwadraat en je hebt een deepack kick.
Asjeblieft een veredelde snare, met een gedistorte clap en een subbass in 5 minuten.
Dude, het IS gewoon een snare met een overkill aan bass, luister maar goed.ScavengerDJ wrote:Dan bedoel ik de deepack kicks van 'fire in the place' enzo. En hoe de fuck noem jij dat nou ook, maak zelf eerst muziek vooraleer je zo'n kortzichtige naam geeft.Lyst wrote:Die veredelde claps/snares met een muur van bas eronder?ScavengerDJ wrote:en de kicks van Deepack de lekkerste.
Lyst wrote:http://www.early-hardstyle.com/productions/veredeldesnare.mp3
Last edited by BuzzLightyear on 15 Apr 2012 20:24, edited 1 time in total.
-
A
maak toch niet uit hoe je het maakt, als het maar klinkt?BuzzLightyear wrote: Dude, het IS gewoon een snare met een overkill aan bass, luister maar goed.En dat poepargument van 'maak het eerst zelf beter voordat je commentaar mag leveren'... Dafuq.
Agreed.Anonymous wrote:maak toch niet uit hoe je het maakt, als het maar klinkt?BuzzLightyear wrote: Dude, het IS gewoon een snare met een overkill aan bass, luister maar goed.En dat poepargument van 'maak het eerst zelf beter voordat je commentaar mag leveren'... Dafuq.
Klopt, maar daar zijn de meningen dus over verdeeld; zo vinden ik en Lyst er geen reet aan.Danny H wrote:Agreed.Anonymous wrote:maak toch niet uit hoe je het maakt, als het maar klinkt?BuzzLightyear wrote: Dude, het IS gewoon een snare met een overkill aan bass, luister maar goed.En dat poepargument van 'maak het eerst zelf beter voordat je commentaar mag leveren'... Dafuq.
Pounding Senses (Deeper Inside Mix), en dan die 2e kick in de climax.
En de Tonight (Alpha Twins Remix), de perfecte 'nieuwerwetse' kick naar mijn mening.
En de Tonight (Alpha Twins Remix), de perfecte 'nieuwerwetse' kick naar mijn mening.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Bump met
Max Enforcer - Catchin' Up
Max Enforcer - Catchin' Up
-
K
Lowroller - Amateratsu
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Project one - Numbers (Wildstylez rmx)
Alles van N-Vitral
En veur de hardstijl dan maar Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
En veur de hardstijl dan maar Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
The DizZorder ft. R-Tillary - Illusions (CO2 Remix)
.