TNT - Countdown & Wildstylez - Kicktool 
Rammen echt goed door zeker live!
Ook die outro van Panic Attack is wel aan mij besteed
Dat vind ik nou echt baggerkicksNrgizer wrote:De kicks van Housedog EP liggen mij heel goed![]()
Qua kick is er niet zoveel aan, maar live dreunt deze wel vrij goed door !! Daarom vind ik het toch een vrij harde trackPommer wrote:Dat vind ik nou echt baggerkicksNrgizer wrote:De kicks van Housedog EP liggen mij heel goed![]()
I agree, klinken echt niet fijn. Live klinken ze ook niet bepaald goed maarja...Pommer wrote:Dat vind ik nou echt baggerkicksNrgizer wrote:De kicks van Housedog EP liggen mij heel goed![]()
Al die platen van die EP klinke slecht gemasterd!Mr Lellebel wrote:I agree, klinken echt niet fijn. Live klinken ze ook niet bepaald goed maarja...Pommer wrote:Dat vind ik nou echt baggerkicksNrgizer wrote:De kicks van Housedog EP liggen mij heel goed![]()
iddIntervention wrote:Project Omeaga - Morphine Attack en Delta 9 - Shoothing Rampage & Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Mix By Synapse & seizure_
Bwoaahhh wat gaat die kicks ziek lomp kapot hard.. geen één andere kick kan tegen die 3 op wat een gek!![]()
Die 2011 edit ook!Daveytl wrote:De kicks van The Vision & Pulse- Pandorum rammen ook flink
Pommer wrote:Luna - Unlocked
Idd heerlijke kickSainen wrote:Vazard - Feel It