Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:12 

Hardtraxxer

Hallo,

ik ben laatst gevraagd 6 intro's te maken voor hardstyle en hardcore radio shows bij een radio station. Ik heb alleen nooit eerder zo een aanbod gehad. Mijn vraag is dus of er mensen zijn met ervaringen hierin?
Moet ik de rechten behouden en geld vangen per zoveel gedraaide keer, of de intro eenamelig verkopen met alle rechten?
Het eerste lijkt mij logischer/beter, maar ik hebg een idee hoe dat werkt!

Alvast bedankt,
Noxit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:20 

Aan het typen...

Geen idee, bij mijn weten zijn bijna alle hardstyle/hardcore radio stations op vrijwillige basis. De meeste mensen steken er tijd en energie in, omdat ze een passie hebben voor de muziek. De intro's die wij hadden voor onze radioshow zijn door ons zelf gemaakt met behulp van Thera en een MC die we achteraf niet goed genoeg vonden.

Verder wil ik je verwijzen naar dit topic:
algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:40 

Hardtraxxer

Ik vrees dat je blij mag zijn als je er een eenmalig symbolisch bedrag voor krijgt. Of er moet een grote organisatie achter zitten die wil investeren erin omdat ze het als promotie zien. Maar zelfs dat is nog niet zo makkelijk kan ik je zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:09 

Hardtraxxer

Ja wat ik lastig vind is dat ze mij vragen wat voor bedrag ik ervoor wil. 6 intros van rond de 30 seconden? Wat zou een gepast bedrag zijn? Goeie MC hebbik al dus dat zit goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 17:48 

Hardtraxxer

Aantal uren dat je er aan kwijt bent maal 5 tot 10 euro? Voor hetzelfde geld kan je ergens gaan werken en op een normale wijze geld verdienen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:24 

Hardtraxxer

Ikzelf vind mijn kwaliteit en producties nog lang niet top, maar ik ben heel erg kritisch. Zij begonnen al met we vinden dat je hoogwaardige sounds hebt en willen je graag hebben... balbalabl!
Dus ja ik weet niet of ik om die reden meer kan vragen dan 10 of niet! :)

Bedankt voor de sneller reacties btw allemaal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:35 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Ik zou het gratis doen

Precies, reclame voor jezelf maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Ik zou het gratis doen

idd, tenzij die MC die je hebt geld aan jou vraagt, anders kost het je nog geld ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 12:24 

Hardtraxxer

Ik zie geen reden het gratis te doen, jullie zeggen dat dat reclame is voor mij, maar mijn naam word er niet in verwerkt ofzo! Daarnaast zijn ze zelf meteen gekomen met de vraag hoeveel ik ervoor wil hebben, dus ja dan wil ik er ook wel wat voor krijgen natuurlijk! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:20 

Hardtraxx Veteran

Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen