Moaaahhhh en dan ckrs die melo.... heerlijkwrote:Coone & B-Front - Crossin' Over
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Die vocals van Nikkita in Son Of Torture als je die live hoort op een feest! 
Dankje!!! OMG wat is dat een boost in m'n lichaam. Beter dan welke drug dan ook... I'M THE SON OF TORTURE, AND DAUGHTER OF DEMISE, I'M THE BLOOD OF HATRED BLEEDING FROM YOUR EYE'S, I'M THE MOTHER HELLSPAWN AND FATHER'S SATAN TOO... I'M THE SHADOWREAPER... THAT'S COMING AFTER YOU!!!!!wrote:Die vocals van Nikkita in Son Of Torture als je die live hoort op een feest!
Door dat stukje met die schreeuw kreeg ik echt kippenvel op Hard Bass!wrote:Dankje!!! OMG wat is dat een boost in m'n lichaam. Beter dan welke drug dan ook... I'M THE SON OF TORTURE, AND DAUGHTER OF DEMISE, I'M THE BLOOD OF HATRED BLEEDING FROM YOUR EYE'S, I'M THE MOTHER HELLSPAWN AND FATHER'S SATAN TOO... I'M THE SHADOWREAPER... THAT'S COMING AFTER YOU!!!!!wrote:Die vocals van Nikkita in Son Of Torture als je die live hoort op een feest!
Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark. 
ik al gewoon als ik hem achter mn pc luister...en die climax van Arboza - We Arise ook zekerwrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
-
D
wrote:Alpha2 & B-Front - Liberate
Thera & Geck-O - Trespassing
Overal goosebumps op Loudness
Overal goosebumps op Loudness
Coone ft Scope DJ - Traveling
Mijn god wat een geniale melodie en wat een sfeer ookal is die break lang. Hij is gewoon
Vraag me af hoe lang m'n woofers dit gaan overleven.. max volume...
Mijn god wat een geniale melodie en wat een sfeer ookal is die break lang. Hij is gewoon
Vraag me af hoe lang m'n woofers dit gaan overleven.. max volume...
Gimme Love gaf me op Black even kippenvel, wat een heerlijke plaat toch 
Ik ook hoor maar zaterdag was echt niet normaal, kon wel huilen. Van We Arise vind ik de intro echt dik!wrote:ik al gewoon als ik hem achter mn pc luister...en die climax van Arboza - We Arise ook zekerwrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
Dit zijn ook 2 tracks die ik zeker nog keertje,live wil horenwrote:Ik ook hoor maar zaterdag was echt niet normaal, kon wel huilen. Van We Arise vind ik de intro echt dik!wrote:ik al gewoon als ik hem achter mn pc luister...en die climax van Arboza - We Arise ook zekerwrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
Dat nummer is ook gewoon goddelijk dik! Laatst op zon feest, kwam MMA (HHZ & WS RMX) voorbij en toen ging iedereen los en weigerde ik te bewegen.. iets later kwam Hauter of the Dark en toen kwam ik zowat tot het plafond en al die dagjesmensen wisten niet wat voor houding ze aan moesten nemen op zon beesten plaat!wrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
Dat gevoel heb ik wel een vaker gehad. Het ergste is vind ik dan dat die mensen je dan allemaal raar aan staan te kijken.wrote:Dat nummer is ook gewoon goddelijk dik! Laatst op zon feest, kwam MMA (HHZ & WS RMX) voorbij en toen ging iedereen los en weigerde ik te bewegen.. iets later kwam Hauter of the Dark en toen kwam ik zowat tot het plafond en al die dagjesmensen wisten niet wat voor houding ze aan moesten nemen op zon beesten plaat!wrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
Er waren zaterdag zelfs mensen die me gingen filmen
Ga zelf toch los man
Ga zelf toch los man
Mooi toch, bewijst alleen maar dat jij wel snapt hoe het moet en hun niet!wrote:Dat gevoel heb ik wel een vaker gehad. Het ergste is vind ik dan dat die mensen je dan allemaal raar aan staan te kijken.wrote:Dat nummer is ook gewoon goddelijk dik! Laatst op zon feest, kwam MMA (HHZ & WS RMX) voorbij en toen ging iedereen los en weigerde ik te bewegen.. iets later kwam Hauter of the Dark en toen kwam ik zowat tot het plafond en al die dagjesmensen wisten niet wat voor houding ze aan moesten nemen op zon beesten plaat!wrote:Kreeg zaterdag op Loudness een partij kippenvel van Haunter of the dark.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Tatanka - Tokyo
wat een gevoel

wat een gevoel
Ik krijg er al kippenvel door hier, wat moet dat dan live zijnwrote:Wildstylez - Into The Light
Eerste plaatje is let it go van A2 op Loudness maar echt kippenvel kreeg ik pas van de intro van Thera, echt over mn hele lichaam en dat is heel lang geleden dat ik dat heb gehad. (overig geen track trouwens)