wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
wrote:Zanza labs - Zanzarismo
Pleasure van Wildstylez ook. Geen beuktrack, maar wel een kippenvel melodie.
Ik ben 't zo totaal NIET met jullie eens, mijn godwrote:wrote:Ik vind Lost In Music echt een typische kippenvel trackMensen, ik ben het compleet met jullie eenswrote:Kan er niks aan doen maar ik krijg toch echt kippenvel van Coone Million milesIn de break
Psychedelic Trip natuurlijk!!!!
-
RHardtraxxer
- last seen Jun 2013
Dat midintro van Psychedelic Trip.. die synth gaat door merg en been. I.c.m. met die kicks erbij.. wat een geweld. 
Psychedelic Trip idd ook, ik wordt elke morgen wakker met kippenvel, het is m'n wekker namelijk 
Nou idd Op q base tijdens de set van zany zouden we net ff naar buiten lopen. Zijn al stampend naar buiten gegaan en buiten gwn verder gegaanwrote:Dat midintro van Psychedelic Trip.. die synth gaat door merg en been. I.c.m. met die kicks erbij.. wat een geweld.
-
M
Titan - Nightmare blijft zo'n gruwelijke track, één van de beste intro's die de de hardstyle geschiedenis kent 
-
RHardtraxxer
- last seen Jun 2013
Geniaal he! Heb hem nog nauwelijks op feestjes gehoord helaas. Moet op Fusion wel goed komen!wrote:Titan - Nightmare blijft zo'n gruwelijke track, één van de beste intro's die de de hardstyle geschiedenis kent
B-Front & Titan
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
donkey rollers - D.O.N.K.E.Y, Holyshit wat een heldentrack

prima track niks mis mee, alleen te vaak gedraaid, jammer!wrote:wrote:music made addict
de laatste keer dat ik echt kippenvel kreeg op een feest was bij de Yellow Minute Remix die Wildstylez draaidde op Defqon
boehoeoh dat is echt al veel te lang geleden
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
killerclown - silentium 
-
X
- 4 posts member since 2009
- last seen Oct 2010
Davide Sonar - Sarabande

Ik de laatste tijd altijd bij een schijf van Lowrenz z'n setje, zal ff opzoeken dewelke 
B-front & Slim shore - Scary noises(draaide 2 min geleden kreeg kippenvel:P)
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Ik vind strength en fury 200 procent beter. Me not like the reversed bass!wrote:Titan - Nightmare blijft zo'n gruwelijke track, één van de beste intro's die de de hardstyle geschiedenis kent
-
H
- 1 posts member since 2010
- last seen May 2011
Vorig jaar op Decibel, Come As One:
Al die rrrrremmetjes nog 1 keer totaal los!
View on YouTube
Krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terug denk
Al die rrrrremmetjes nog 1 keer totaal los!
View on YouTube
Krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terug denk
+1
Donkey Rollers - We Are 1
gvd. wat een geniale atmosfeer brengt die track.
gvd. wat een geniale atmosfeer brengt die track.