Ik kon hem ook nog niet. Krijg wel zelfs bij een LQ al kippenvelwrote:Q-Base edit, Robbin!wrote:E-Force - Passion For Life![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Chickz on Fire - Natte Asbak. Ik MOET deze gewoon ooit in mijn leven een keer live horen 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Aanstekaaah ook als je toch bezig bent. :p
Josh & Wesz op C.R.A.F.T.wrote:Chickz on Fire - Natte Asbak. Ik MOET deze gewoon ooit in mijn leven een keer live horen
Bij Decibel op de Remember stagewrote:Chickz on Fire - Natte Asbak. Ik MOET deze gewoon ooit in mijn leven een keer live horen
The Prophet & The Anarchist - Dark Matter (Official Ground Zero 2014 Anthem)
-
QHardtraxx Veteran
Mr Probz - Waves (Coone DJ Tool), die break met die vocals en dat truckje dat Atmozfears altijd gebruikt (zo mechanisch achtige vocals). 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ran-D - Inner Child 
-
QHardtraxx Veteran
Will K & Marcus Santoro & Daniel Gregorio Ft Mitch Thompson - Open your eyes (Wasted Penguinz Remix)
Die breaks.
Die breaks.
Dit.wrote:Will K & Marcus Santoro & Daniel Gregorio Ft Mitch Thompson - Open your eyes (Wasted Penguinz Remix)
Die breaks.
View on YouTube
Ik weet niet of veel mensen deze kennen, maar ik vind het een ge-wel-dige track, die melo

Ik weet niet of veel mensen deze kennen, maar ik vind het een ge-wel-dige track, die melo
-
S
Haha deze ken ik wel ja, kneitertje van een stel lokale producers.wrote:View on YouTube
Ik weet niet of veel mensen deze kennen, maar ik vind het een ge-wel-dige track, die melo![]()
![]()
Is deze ooit released?wrote:Haha deze ken ik wel ja, kneitertje van een stel lokale producers.wrote:View on YouTube
Ik weet niet of veel mensen deze kennen, maar ik vind het een ge-wel-dige track, die melo![]()
![]()
Graag gedaan.wrote:Heerlijke melodie ! Goeie Sander
Ze hebben nog 3 tracks die ik wel gaaf vind, maar deze springt er echt met kop en schouders bovenuit
-
S
Jawel, alleen op vinyl volgens mij met 3 andere nummers. Heb de digitale versie wel ooit op mijn oude HD gehad maar die is overleden.wrote:
Is deze ooit released?
EDIT
staat gewoon op Hardstyle.com
https://www.hardstyle.com/search?search ... b4ssd34l3r
Code Black - Pandora
HHZ Wildstylez & NC - Tonight
HHZ Wildstylez & NC - Tonight
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Noisecontrollers - The Day 
Overigens leuk dat je deze op facebook deeldewrote:Jawel, alleen op vinyl volgens mij met 3 andere nummers. Heb de digitale versie wel ooit op mijn oude HD gehad maar die is overleden.wrote:
Is deze ooit released?
EDIT
staat gewoon op Hardstyle.com
https://www.hardstyle.com/search?search ... b4ssd34l3r
-
S
wrote:
Overigens leuk dat je deze op facebook deelde
Haha ja, kneitertje waar ik en veel bekende vroeger veel naar luisterde dus was het delen waard
Hopelijk deze week de tijd omn setje in elkaar zetten met alleen maar van deze ondergewaardeerde oude plaatjes.