Donkey Rollers - 2012 
Godverdomme kreeg op het werk vandaag er nog kippenvel van
Zelfde hier. Alleen dan niet op het werk.wrote:THE ROOTS OF EVIL![]()
Godverdomme kreeg op het werk vandaag er nog kippenvel van.
Niet echt neewrote:niet goed?
wat vind je er niet goed aan?wrote:B-front - Sleepwalker
Is te hard voor hemwrote:wat vind je er niet goed aan?wrote:B-front - Sleepwalker
de intro is wel leuk maar verderwrote:THE ROOTS OF EVIL![]()
Zucht, Hardcore is imo niet harder dan hardstyle. BPM staat alleen hoger, verder niet veel.wrote:Is te hard voor hem
kan het voor hem toch evengoed nog een kippenvel track zijn? ik moet eerlijk zeggen dat ik zo nu en danwrote:Zucht, Hardcore is imo niet harder dan hardstyle. BPM staat alleen hoger, verder niet veel.wrote:Is te hard voor hem
En over nobody said it was easy, sorry maar dit is totaal uitmelkerij van je genre. Mensen gaan harder los in de break dan de climax... En de break is een totaal andere nummer! En de mensen.... ach, laat ook maar
wrote:Is te hard voor hem
Wat een heerlijk nummer is dat inderdaad, duurt bijna 7 minuten lang en verveelt je geen seconde.wrote:DURO - MY STYLE IS DUTCH
My style is dutch motherfuckers
My style is dutch
Gonna fuck you up a notch
My style is dutch
It's time to make you fucking move!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Dat is het hele probleem nu.wrote:De oude manier van HARDSTYLE makenWat veel mensen niet meer mooi vinden dus!
wrote:Dat is het hele probleem nu.wrote:De oude manier van HARDSTYLE makenWat veel mensen niet meer mooi vinden dus!
Het moet altijd 'mooi' zijn.
Het moet gewoon snoeihard beuken, daar gaat t om!
Bij mij begon het wel een beetje met 'mooie' hardstylewrote:Idd, dat was ook de reden waarom ik eigenlijk hardstyle ben gaan luisteren!
+1wrote:wrote:Dat is het hele probleem nu.wrote:De oude manier van HARDSTYLE makenWat veel mensen niet meer mooi vinden dus!
Het moet altijd 'mooi' zijn.
Het moet gewoon snoeihard beuken, daar gaat t om!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, hij had het over sleepwalkerwrote:wrote:Is te hard voor hem![]()
Nobody said it was easy TE HARD?? :')
Ik vind er niet veel aan, nep-hardcore, soft, meer break dan beukerij, en heb 'm veel te vaak gehoord. Eerste twee keer dat ik m hoorde had ik wel heel klein beetje zweefhoofd, dat durf ik niet te ontkennen. Maar kippenvel? No way
Daarbij zie ik allemaal huppelkutjes die plaat leuk vinden in de lokale Club en dat doet pijn aan m'n ogen
Maar goed, ieder z'n eigen smaak. Als het voor jou een kippenvel plaat is kan ik daar niets aan veranderen. En het is voor jou gunstig want die plaat komt gegarandeerd vaak voorbij