Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Pithune schreef:
zo kan ik bijv de huidige tracks van Tuneboy ook zeer waarderen, noem je dat ook kermis?

op die ombrello blabladiebla na is dat behoorlijk kermisachtige tracks ja :x


Als je dat al "behoorlijk kermis-achtig" noemt, dan kan je beter Hardcore gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg trouwens kippenvel als ik aan Decibel denk. Telt dat ook?

Heb er zo gruwelijk veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:29 
 
Hardtraxxer

Simizle schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb dat bij heel veel platen waar ik verliefd op ben, maar ik krijg alleen al kippenvel als ik denk aan Builder - Her Voice . Dat is keer op keer waanzinnig genieten...


Same here. Wat is dat een helden nummer!

En:

The Vision - Defqon.1 DJ Tool
Ran-D - Living For The Moment
Wildstylez - Pleasure
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
kermis hardstyle vrouwen hardstyle nu style mainstream -wat is het nou


Ik snap het nu eindelijk: Pithune is een vrouw :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Unknown - Smack My Derb :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:50 
 
Artiest

Arthurhoihoi schreef:
NoiseHunterZ schreef:
kermis hardstyle vrouwen hardstyle nu style mainstream -wat is het nou


Ik snap het nu eindelijk: Pithune is een vrouw :thumbup:

:lol:

kansloos. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gebitch hier op dit forum toch, beetje respect voor elkaar zou wel netjes zijn :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat Pithune op iedere community wel gezeur heeft. Aan wie zou het dan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:34 
 
Artiest

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
:')


Sterk argument, maar ik noem GHF,LSDB,Hardtraxx, Belgisch Jump forum waar je dom deed over iemand die overleden was. Waarom trek jij je niet gewoon terug uit deze scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:46 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Pithune schreef:
:')


Sterk argument, maar ik noem GHF,LSDB,Hardtraxx, Belgisch Jump forum waar je dom deed over iemand die overleden was. Waarom trek jij je niet gewoon terug uit deze scene?

ik trek me NOOIT terug uit de scene, dus wen er maar aan

en dat met die belg had ik toendestijds allang opgelost en ervan geleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Ik krijg meer kippenvel van et gezeur hier................voor wie zich dan ook aangesproken voelt.....

dus..................OT AUB
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:59 
 

Dakpan schreef:
Pithune schreef:
:')


Sterk argument, maar ik noem GHF,LSDB,Hardtraxx, Belgisch Jump forum waar je dom deed over iemand die overleden was. Waarom trek jij je niet gewoon terug uit deze scene?

PF-Hardstyle Dag Top 5 Topic vergeet je :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune en forums gaan gewoon niet samen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence [waarbij iemand door de mic. schreeuwde dat dit voor de harde beukers was :P ]
Hahaha en wat heb je gedaan? Naar voren gerend en zo van: 'HALLOOO JA IK BEN EEN HARDE BEUKOR HOOR' xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Omfg en jij bent dj/producer?

hoppa en weer een reactie die gewoon totaal nergens op slaat :')

wat heeft dj/producer zijn te maken met een nummer vet vinden, leg me dat eens uit? Afbeelding


Omdat City of Intensity gewoon een heel matig nummer is (FEIT) en wel vanwege het volgende: Het bevat exact dezelfde geluiden die BH al 3 jaar lang in ieder nummer stopt. De Synth is hetzelfde, de kicks zijn hetzelfde, net als de opbouw. De vocals zijn een slechte rap/rijmpje wat binnen 3 minuten verzonnen is. De melodie is 13 in een dozijn, en nauwelijks te onderscheiden van andere BH platen. Verder is het een Decibel anthem waardoor de lat in mijn ogen hoger ligt dan wanneer het een normale plaat zou zijn. Dus kijk ik er nóg kritischer naar. Al deze dingen zijn feiten. Als je dan dit nummer nog steeds geweldig vind dan ben je in mijn ogen geen kritische luisteraar (mening). En dan kan je wat mij betreft van elk hardstyle nummer kippevel krijgen (verder niks mis mee).

Ik beschouw mezelf ook als kritisch, en ik vind het serieus een vet nummer. Dat 'eeuwige Brennan Heart-sound'-argument ben ik het nooit mee eens. Ja, hij heeft een eigen sound die hij al een flinke tijd doorvoert, maar hij gebruikt die sounds wel steeds op een andere manier. De tracks lijken qua sound op elkaar, maar hebben stuk voor stuk een andere sfeer.

(Let op! De afgelopen 12 a 18 maanden is dit inmiddels niet meer het geval en brengt hij steeds meer crap uit, maar ik heb het even over de periode tot City Of Intensity.)

Los daarvan denk ik dat veel meer producers een consistente hebben, alleen valt het bij BH meer op omdat zijn sound meer afwijkt van de gemiddelde hardstyle sound. Tenslotte is zijn sound ook gewoon heel erg goed in mijn ogen: volle kicks, lang niet altijd pitchkicks, hier en daar een reverse bass, heldere, originele synths (ten opzichte van de rest vd hardstyle scene dan, niet ten opzichte van zichzelf). En een perfecte afmix. Soms het beste van wat ik heb gehoord. En dat telt voor mij erg zwaar. Een track kan muzikaal nog zo vet zijn, als de afmix ook maar iets irriteert, luister ik er niet naar.

Dan afgezien van de sound heeft COI een zeer energieke, funky intro (met overigens een NIEUWE synth, één die hij verder nooit gebruikt heeft). De eerste vocal (die van dat weerbericht) is echt perfect, zet een zomerse sfeer op een volwassen manier. De 'echte' vocal, dat rijmpje, is inderdaad kinderachtig. Dat vind ik één van de grote nadelen van de track, maar los van de inhoud van de tekst klinkt de stem wel oké en het geheel flowt wel. De melodie is in mijn ogen helemaal niet standaard en wel degelijk te onderscheiden van zijn andere platen / een standaard melodietjestrack. En als er iets is waar ik kritisch op ben dan is het op melodieën. Juist omdat ik ze vroeger zo vet vond ben ik er nu grotendeels ziek van, en moet een melodie ècht goed zijn om me nog te kunnen bekoren.

Ja, er wordt een pitchkick gebruikt (in de Dub mix trouwens niet, beter), maar het is voor een pitchkick acceptabel en best wel vol qua sound.

Dan tenslotte nog het argument 'het is een Decibel anthem, dus de standaard ligt extra hoog': hierover was ik het een jaar geleden met je eens geweest, maar omdat de anthems de afgelopen jaren zó matig zijn, heb ik dat ideaal maar laten varen. Als ik het omdraai, en ga vergelijken met die matige anthems van de afgelopen tijd, komt deze juist extra goed uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Afgezien van dit vind ik Brennan 1 van de meest secure producers die er rond lopen in de hardstyle.

Melodieen etc. door iemand anders laten bedenken en dan iedere keer dezelfde soundbank gebruiken, omdat hij schijnbaar ook geen vaardigheden/creativiteit heeft om nieuwe sounds te maken, en dan alsnog ophemelen?

Ik weet niet waar jij producers op beoordeelt, maar op creativiteit, diversiteit, originaliteit etc. scoort Brennan echt weinig. Maar goed dat is ook niet interessant meer tegenwoordig. 99% is toch hardstyle volgens het vaste patroon. Creativiteit staat gelijk aan een melodietje bedenken, diversiteit is ver te zoeken en originaliteit wordt vaak afgekraakt (vb: zany met fruxaq en frequency). Ik denk dat de huidige generatie ook nog te jong (qua aantal jaren luisteren) is, om zulke elementen belangrijk te vinden. Want wat ik merk is dat nu de groep die al sinds het begin van de nieuwe hardstyle luistert, hardstyle steeds minder bijzonder gaat vinden en hun uitweg zoeken in hardstyle die "anders" is. Of dat nu rauwe hardstyle is of theracords, het maakt niet uit. Alleen ben ik bang dat raw hardstyle net zo inspiratieloos gaat worden als de melodieuze, omdat veel producers weer mee willen op die hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enkele van zijn vrogere releases zijn idd samen gemaakt met een andere producer (ben zijn naam even kwijt).
het lullige is dan wel dat de 2de producer maar karig in de credits komt. echter is volgens discogs zijn nummers zoals feel u here
wel van hem zelf. opzich vind ik dat wel een heel vernieuwend creatief nummer. (in vergelijking met zijn eerder gehanteerde stijl)

(bron: Dj thera)

nog na te gaan dat brennan heart, headhunterz en Dozer allen verantwoordelijk zijn voor de substijl : dubstyle

Maar de argumenten die jij benoemd kan je grotendeels een mening noemen. (behlave het melos laten maken door iemand anders :sick: )
ik vind het erg knap als je tog nog je sound binnen je eigen stijl kan vernieuwen. ik hoor duidelijk verschil tussen feel u here, like your style en light de fire.
wat allemaal een beetje richting dezelfde stijl gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:54 
 
Artiest

Lyst schreef:
Citaat:
Afgezien van dit vind ik Brennan 1 van de meest secure producers die er rond lopen in de hardstyle.

Melodieen etc. door iemand anders laten bedenken en dan iedere keer dezelfde soundbank gebruiken, omdat hij schijnbaar ook geen vaardigheden/creativiteit heeft om nieuwe sounds te maken, en dan alsnog ophemelen?

Ik weet niet waar jij producers op beoordeelt, maar op creativiteit, diversiteit, originaliteit etc. scoort Brennan echt weinig. Maar goed dat is ook niet interessant meer tegenwoordig. 99% is toch hardstyle volgens het vaste patroon. Creativiteit staat gelijk aan een melodietje bedenken, diversiteit is ver te zoeken en originaliteit wordt vaak afgekraakt (vb: zany met fruxaq en frequency). Ik denk dat de huidige generatie ook nog te jong (qua aantal jaren luisteren) is, om zulke elementen belangrijk te vinden. Want wat ik merk is dat nu de groep die al sinds het begin van de nieuwe hardstyle luistert, hardstyle steeds minder bijzonder gaat vinden en hun uitweg zoeken in hardstyle die "anders" is. Of dat nu rauwe hardstyle is of theracords, het maakt niet uit. Alleen ben ik bang dat raw hardstyle net zo inspiratieloos gaat worden als de melodieuze, omdat veel producers weer mee willen op die hype.

oja dat brennan niet zn eigen tracks zelf maakte had ik even over t hoofd gezien :lol: maar ik doelde dan ook op afmix :)

ik ben 't wel eens met je ander deel. wat jij vraagt, om dat experimentele in te voeren is iets dat de grote organisatoren eens goed moeten oplossen.
vroeger had je van die "multistyle" feesten, als ze nou eens beginnen door only-hardstyle feesten te minderen zal die flow ook beter gaan lopen denk ik.
krijg ook weer zin om meer te feesten dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 13:19 
 

Catatonic Overload - Sexual Thrill.. even lekker door het gebrabbel heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Technoboy - War Machine (Original Mix) (L)
om maar weer even terug On topic te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gold :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Evil Inside Me (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
Josh & Wesz - Autumn Green

geen hardstyle maar toch: Krismah - Laurents Song (Luca Antolini Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik luister nu naar The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Original Mix)
Dat tweede deel van de climax :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen