Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Zojuist een paar vinyls gekocht. :clap:

Wtf! Hoe vet :woot: Hoeveel heb je er voor neer moeten tellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Qz. schreef:
Zojuist een paar vinyls gekocht. :clap:

Wtf! Hoe vet :woot: Hoeveel heb je er voor neer moeten tellen?

Idd vet! ;o Benieuwd! Hoeveel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denken jullie nou serieus dat ik 3000 vinyls heb gekocht? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Denken jullie nou serieus dat ik 3000 vinyls heb gekocht? xd


Nee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagprijs van Dov: 4000 euro. Even geinformeerd, het is toch iets teveel voor mij.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Vraagprijs van Dov: 4000 euro. Even geinformeerd, het is toch iets teveel voor mij.. :(


Staat er ook gewoon bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Edwinn schreef:
Vraagprijs van Dov: 4000 euro. Even geinformeerd, het is toch iets teveel voor mij.. :(


Staat er ook gewoon bij ;)

Stond er eerst niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mn laatste aankoop is de hhz - studio sessions,

denk dat ie morge binnekomt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 18:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Qlimax 2009 ticket.... alweer 4 maanden terug :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:05 
 
Donateur

fake lol
2 dagen actief
opeens verkoopt ie al zn vinyl platen hij heeft geld zat waarom zou ie dat doen net als zn limited draaitafel daar wil je er wel 2 van houden dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet fake :)


zal 't niet zo goed gaan met scantraxx? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
frankhardenberg schreef:
fake lol
2 dagen actief
opeens verkoopt ie al zn vinyl platen hij heeft geld zat waarom zou ie dat doen net als zn limited draaitafel daar wil je er wel 2 van houden dan


Fake ... dan is the prophet op twitter ook fake? Scantraxx heeft nieuwe studios dus hij zal wel aan het opruimen zijn ;). Z'n vinyls zijn genoeg waard om niet weg te gooien en waarom 2 limited draaitafels houden als je al je vinyls verkoopt?


Ja :) idd. Trouwens, als ie er werk van maakt (of de evt. koper) en alles goed uitzoekt en per genre verdeeld en in pakketten verkoopt zou je nog wel is winst kunnen maken. Er zit vast wel wat zeldzaams tussen, maar vast ook genoeg waardeloos spul. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel even facking gruwelijk als je gewoon de platen van Dov overkoopt! Ik vind het wel knap als het hem ook lukt om alle platen in één keer te verkopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Dat is wel even facking gruwelijk als je gewoon de platen van Dov overkoopt! Ik vind het wel knap als het hem ook lukt om alle platen in één keer te verkopen. ;)


inderdaad!!! ^^ wel gruwelijk als je dat zou doen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Dat is wel even facking gruwelijk als je gewoon de platen van Dov overkoopt! Ik vind het wel knap als het hem ook lukt om alle platen in één keer te verkopen. ;)


inderdaad!!! ^^ wel gruwelijk als je dat zou doen :worship:

zijn mensen die al hebben geboden, maar of dov het zou doen voor die prijs....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Qre8ive schreef:
frankhardenberg schreef:
fake lol
2 dagen actief
opeens verkoopt ie al zn vinyl platen hij heeft geld zat waarom zou ie dat doen net als zn limited draaitafel daar wil je er wel 2 van houden dan


Fake ... dan is the prophet op twitter ook fake? Scantraxx heeft nieuwe studios dus hij zal wel aan het opruimen zijn ;). Z'n vinyls zijn genoeg waard om niet weg te gooien en waarom 2 limited draaitafels houden als je al je vinyls verkoopt?


Ja :) idd. Trouwens, als ie er werk van maakt (of de evt. koper) en alles goed uitzoekt en per genre verdeeld en in pakketten verkoopt zou je nog wel is winst kunnen maken. Er zit vast wel wat zeldzaams tussen, maar vast ook genoeg waardeloos spul. xd

waarom zou hij winst willen maken op die vinyls? denk je dat hij niet genoeg verdient met scantraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 00:06 
 
Hardtraxxer

Hoe rijk je ook bent, winst is altijd welkom lijkt me toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat het fake is, als je serieus wilt overkomen noem je jezelf niet op marktplaats": DJ THE PROPHET. (alhoewel dit ook wel weer voor extra promotie kan zorgen zoals je nu ziet)

en daarbij heeft hij neem ik aan voldoende connecties met mensen die zijn platenspelers zo willen kopen, of zn vinylcollectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het fake is staat het toch ook niet op zijn twitter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dozer - Elixer/ Robins Revenge @ Dancetunes! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
RobertV schreef:
waarom zou hij winst willen maken op die vinyls? denk je dat hij niet genoeg verdient met scantraxx...


Hij maakt er geen winst op? Prijs voor die vinyls is rond de 4000 euro... krijg je dan 3000 vinyls voor waaronder ook picturediscs enz (die tegenwoordig al 10 euro per stuk kosten).

Hij wil er vanaf maar wil ze niet weggooien want dat is zonde, snapt niemand dat dan ?:P


Ik snap 't wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:23 
 
Donateur

Max Enforcer - Catching Up
Da Bootleggers - Bitches & Ho's
Da Bootleggers - Fresh Beats
Dana - Back In Time
Zany - Forentic
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Carnifex - For The New Shit
Degos & Re-Done - Salsa

@Dancetunes Natuurlijk

Everybody SALSA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 22:32 
 
Donateur

Future Tribes - Deadlock
DS Conspiracy - Dampende Track (Alphaverb & Intractable One Remix)
Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get
Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
Space Invaders - Do The Freak
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 02:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen op te halen bij Freaky:
MYTH018 Various Artists Mythica Collective Works Part 2
ITAL001 Zatox Creation EP
POLL302 DJ Phil Ty A Kay A

2e hands via Discogs gekocht:
MINUS002 Luna Unlocked
FUSION001-5 Donkey Rollers Motherf*ck
023 Showtek Choruz
BLQ055 Ivan Carsten Amazing Combination
BLQ061 Ivan Carsten Triumph / You Try To Play Me
POLL281 Builder Her Voice
TTC041 Hardstyle Masterz / K-Traxx Titanic Remix Collection Volume 5
SCAN038 A-lusion Presentz Sylenth & Glitch Sylenth & Glitch Rmxz
SCSP001 3 Steps Ahead Drop It (The Hardstyle Remix)
EVO002 D-Block & S-te-fan Ride With Uz / Stronger
SCANSL002 Frontliner Self Deprication / Muzyk
SQXX003 Frontliner vs Ruthless One Bananaz / Two Worldz
SCXX001 Marc Acardipane vs The Prophet Stereo Killa
MY005 Brennan Heart Rush The Rmx
DNMT004 D*Block & S*te*Fan Fresh New Beat
TRC200205 ZX aka Zenith & Avex Scream

Volgende week bij Freaky te halen:
DMW052 Dutch Master Recalled To Life / Now Is The Time
SCAN041 Frontliner vs Marc Acardipane Outside World 2009
SCANRL024 Gostosa Sutra
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen