DLS KW10 Subwoofer:

Niet naar Qlimax dan dit maar

10 inch??wrote:DLS KW10 Subwoofer:
Welke? Ik wil er ook nog 1 kopenwrote:sennheiser headphone
Maar was is het?wrote:Hier krijg ik als ICTer best wel een harde vanwrote:
tering snel _O_
N.E.R.D.
echt een chill ding vooral die drum pads zijn gaaf kun je echt vet harde dingen mee doenwrote:Ziet er een vet ding uit SoundTunerZ
Klinkt relaxt! Maar, niet echt hardstyle gerelateerd hèwrote:Een SSD = Solid State Disk. Een harddisk die inderdaad bestaat uit geheugen chips ipv ronddraaiende schijven. Hiermee haal ik leessnelheden van de harddisk van 240-250 MB/s en een reactietijd van 0.1ms... normale harddisks hebben leessnelheden van 60-70 MB/s en reactietijd van 3ms ofzo.
Kortom programmas en windows starten sneller op e.d.
Ziet er dik uit idd!wrote:echt een chill ding vooral die drum pads zijn gaaf kun je echt vet harde dingen mee doenwrote:Ziet er een vet ding uit SoundTunerZ
Laat ons nou maar eens horen wat je er mee kan.wrote:echt een chill ding vooral die drum pads zijn gaaf kun je echt vet harde dingen mee doenwrote:Ziet er een vet ding uit SoundTunerZ
Noten live inspelen? Kan wel handig zijn, werkt sneller en intuïtiever dan alles inklikken met je muis.wrote:Ziet er dik uit idd!wrote:echt een chill ding vooral die drum pads zijn gaaf kun je echt vet harde dingen mee doenwrote:Ziet er een vet ding uit SoundTunerZ
Maar wat kun je met die drumpads doen tijdens het produceren?
Ik weet dat je ze live goed kunt gebruiken, maar tijdens het produceren?
Dat vind ik dan geen meerwaarde, want echt handig is dat ook niet.wrote:Dat kun je inderdaad doen met de toetsen maar natuurlijk ook met de drumpads. Ik stel me zo voor dat je op de toetsen een synth doet, en op de drumpad verschillende samples (bijvoorbeeld stukjes vocals) instelt.