Vandaag maar 1 nummertje:
Technoboy - Rage (Mediterrano DUB)
Technoboy - Rage (Mediterrano DUB)
Ik hoor niet heel veel goeds over Behringer mixers eerlijk gezegd.. Sorry!wrote:Behringer DJX 750 DJ mixer
ik zit te twijfelen?
Iemand tips voor een andere of is dit wel een goeie?
ik zou hem het liefst morgen gelijk kopen zodat ik hem overmorgen heb
Hij is wel goedkoop, en het is een Behringer mixer dus zo heel super goed zijn die niet. Maar voor dat geld kan je hem wel kopen zeker, of je spaart even door en je koopt een 2-3-4 kanaals Reloop mixerwrote:Behringer DJX 750 DJ mixer
ik zit te twijfelen?
Iemand tips voor een andere of is dit wel een goeie?
ik zou hem het liefst morgen gelijk kopen zodat ik hem overmorgen heb
nee 4 + microfoon kanaalwrote:Behringer 750 DJX heeft 5 kanalen toch?
lol die heb ik ook gehad, is wel een fijn setje alleen ist geluid een beetje dof als je studio speakers gewend bent, maar ik neem aan dat dat niet het geval iswrote:Logitech X-530 5.1 speakerset:)
Jij bent natuurlijk het allerbeste gewend!wrote:lol die heb ik ook gehad, is wel een fijn setje alleen ist geluid een beetje dof als je studio speakers gewend bent, maar ik neem aan dat dat niet het geval iswrote:Logitech X-530 5.1 speakerset:)
Ik heb genelecs thuis staan dus ja ik ben idd het beste gewendwrote:Jij bent natuurlijk het allerbeste gewend!wrote:lol die heb ik ook gehad, is wel een fijn setje alleen ist geluid een beetje dof als je studio speakers gewend bent, maar ik neem aan dat dat niet het geval iswrote:Logitech X-530 5.1 speakerset:)
Die wil ik binnenkort ook gaan halen!wrote:Logitech X-530 5.1 speakerset:)
En die gaan we dalijk even goed hard opknallenwrote: die van Max;
DBSTF - Music made addictz
mid-town of waar was je, ik was daar namelijk straks ookwrote:Net even naar eindhoven geweest met maximize, mijn aankopen;
Bioweapon - Move your body / In sound - [SSL006]
Noisecontrollers - Surge of power pt. 1 - [FUS056-5]
Zany - Maximum Force - [Q044]
die van Max;
DefQon.1 2009 DVD
DBSTF - Music made addictz