Back 2 basics!
@ Hs.com
En Choirs op Beatport
En Choirs op Beatport
Die heb ik ook!wrote:Een Sennheiser HD 205
Wat een heerlijk geluid produceert dat ding
Inderdaad, produceert geweldige geluiden en je voelt hem haast niet, hooguit een lichte druk op de oren zodat je weet dat hij er nog zitwrote:Die heb ik ook!Ik zie ook echt bijna elke week wel een paar gasten met dezelfde lopen.
Maarja, het is ook gewoon een fijne headset: voor die prijs erg goed geluid.
Ja, Technics 1210 MK2.wrote:Nice Edwin, heb je trouwens een platenspeler?
Werkt ie al, ( ik neem aan dat je dezelfde edwinn bent als op aboutdj.nl )wrote:Ja, Technics 1210 MK2.wrote:Nice Edwin, heb je trouwens een platenspeler?Zou anders ook zonde zijn om ze alleen in de kast te leggen he.

Klopt, maar als het goed gaat werkt die morgen weer.wrote:Werkt ie al, ( ik neem aan dat je dezelfde edwinn bent als op aboutdj.nl )
Oeh, nice. Ik ga ook maar eens even een kijkje nemen, want het kost inderdaad niks. En ookal heb ik dan (nog) geen vinyl speler, voor een euro laat ik het niet liggen!wrote:Weer wat vinyls bij Cardiac aangezien het zo goedkoop was:
Machine, The (3) - Place Of Terror (Sys-X Records - SYS-X 015) 12"
DJ Mystery (3) - Type Face (Sys-X Records - SYS-X 06) 12"
DJ Mystery (3) - DJ's Bitch (Sys-X Records - SYS-X 09) 12"
DJ Mystery (3) / Miss Kitty - Lost In Space (Sys-X Records - SYS-X 10) 12"
Luke Spellbound - System Shutdown (Sys-X Records - SYS-X 12) 12"
Daniele Mondello - Somebody Scream (Sys-X Records - SYS-X 13) 12"
Mindcontroller, High Voltage (3) & Teknoid - Deadstyle Is Hard! (Sys-X Records - SYS-X 14) 12",
En nog een CD:
Various - Sys-X Bombing (Sys-X Records - SYS-X CD 001) 2xCD
Je kan bij mij wel een keertje langskomen kijken of je het wat vindt zo'n platenspeler..wrote:Oeh, nice. Ik ga ook maar eens even een kijkje nemen, want het kost inderdaad niks. En ookal heb ik dan (nog) geen vinyl speler, voor een euro laat ik het niet liggen!