Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://showtekmusic.hyves.nl/blog/24837 ... ovie/KL91/
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, dat hebben ze wel even vet voor elkaar! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor :sick:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee a.u.b. niet nee! Maar toch netjes gedaan.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor :sick:


Net alsof je Raver wil horen in een Borat film.. hopelijk zit ie er wel positief in..
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dakpan schreef:
Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor :sick:


Net alsof je Raver wil horen in een Borat film.. hopelijk zit ie er wel positief in..

Zoals ik op de Frontpage zei: het personage in de film is gewoon 1 grote grap, dan zal deze track echt niet serieus bedoeld zijn..
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We zullen zien..
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

toch vind is het wel ruig,, in de aftiteling komt zo showtek voorbij :lol:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2009 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben niet zo goed in engels,, maar die die film moet dus ''de nieuwe borat worden''??? xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Borat en Bruno zijn dezelfde persoon, dus ja
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde acteur ja ;)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
zelfde acteur ja ;)


dus niet van scene dat ze naakt in een hotel rond rennen:P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ravenwood schreef:
zelfde acteur ja ;)


dus niet van scene dat ze naakt in een hotel rond rennen:P


Haha, dat was wel zo geniaal xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2009 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort xd
of als die homo naar een discotheek gaat of zo iets
Bericht Geplaatst op 02 jul 2009 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort xd
of als die homo naar een discotheek gaat of zo iets


ik zag die reclame vandaag op tv,, dacht meteen aan showtek :D
Bericht Geplaatst op 07 jul 2009 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha zo krijgt de hardstyle scene dus nieuwe fans bij ... of misschien net niet :/
Bericht Geplaatst op 07 jul 2009 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Guide4U schreef:
Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort xd
of als die homo naar een discotheek gaat of zo iets


ik zag die reclame vandaag op tv,, dacht meteen aan showtek :D




ja ik ook.

ben benieuwd wat ze er mee gedaan hebbenl. xd
Bericht Geplaatst op 07 jul 2009 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaak1 schreef:
Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt :P


Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff looke :$
Bericht Geplaatst op 09 jul 2009 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Sjaak1 schreef:
Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt :P


Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff looke :$


Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien. xd
Bericht Geplaatst op 09 jul 2009 22:29 
 
Donateur

Raar dat Raver er niet inkomt dan, misschien juist in dat stuk over Michael Jackson dat er uit geknipt is vanwege zijn overlijden.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2009 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaak1 schreef:
Timmer schreef:
Sjaak1 schreef:
Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt :P


Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff looke :$


Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien. xd


haha ik ben ook naar brüno geweest geweldig xd
Bericht Geplaatst op 11 jul 2009 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:
Timmer schreef:
Sjaak1 schreef:
Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt :P


Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff looke :$


Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien. xd


Ja dat was Raver
Bericht Geplaatst op 11 jul 2009 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ook naar de film geweest xd echt heel fout :beer:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen