http://showtekmusic.hyves.nl/blog/24837 ... ovie/KL91/" target="_blank" rel="nofollow
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zo, dat hebben ze wel even vet voor elkaar! 
Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor 
Nee a.u.b. niet nee! Maar toch netjes gedaan.
Net alsof je Raver wil horen in een Borat film.. hopelijk zit ie er wel positief in..wrote:Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor
Zoals ik op de Frontpage zei: het personage in de film is gewoon 1 grote grap, dan zal deze track echt niet serieus bedoeld zijn..wrote:Net alsof je Raver wil horen in een Borat film.. hopelijk zit ie er wel positief in..wrote:Ik zou daar ook echt geen Wildstylez of Noisecontrollers track in willen horen hoor
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
toch vind is het wel ruig,, in de aftiteling komt zo showtek voorbij 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ik ben niet zo goed in engels,, maar die die film moet dus ''de nieuwe borat worden''??? 
Borat en Bruno zijn dezelfde persoon, dus ja
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
dus niet van scene dat ze naakt in een hotel rond rennen:Pwrote:zelfde acteur ja
Haha, dat was wel zo geniaalwrote:dus niet van scene dat ze naakt in een hotel rond rennen:Pwrote:zelfde acteur ja
Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort 
of als die homo naar een discotheek gaat of zo iets
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik zag die reclame vandaag op tv,, dacht meteen aan showtekwrote:Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort
haha zo krijgt de hardstyle scene dus nieuwe fans bij ... of misschien net niet 
wrote:ik zag die reclame vandaag op tv,, dacht meteen aan showtekwrote:Ik zie voor me hoe we straks die homo zien rennen met een woeste menigte achter zich en dat je dan Raver hoort
ja ik ook.
ben benieuwd wat ze er mee gedaan hebbenl.
Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff lookewrote:Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt
Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien.wrote:Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff lookewrote:Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Raar dat Raver er niet inkomt dan, misschien juist in dat stuk over Michael Jackson dat er uit geknipt is vanwege zijn overlijden.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
haha ik ben ook naar brüno geweest geweldigwrote:Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien.wrote:Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff lookewrote:Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt
Ja dat was Raverwrote:Heb geen Raver gehoord, maar wel een hardstyle plaat, weet niet welke, maar hij werd gebruikt toen Bruno met zn pik stond te zwaaien.wrote:Laat maar ff weten of die film een beetje leuk is, anders ga ik ook ff lookewrote:Ik ga donderdag naar Brüno, dus zal dan wel horen waneer het erin komt
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ook naar de film geweest
echt heel fout