Hier ookwrote:In Qontrol 2009
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
We hebben er weer een vrouw bijwrote:In Qontrol 2009
Hoe vaker dat gezegd word hoe eerder ze weg zijnwrote:We hebben er weer een vrouw bijwrote:In Qontrol 2009Gaat de goeie kant op
mijn aller eerste feest van MOH Pole Position II
maar eerste hardstyle feest was toch wel Hardbass 2010 en gelijk
Nog nooit naar een groot feest geweest
Van plan om dit jaar Defqon1 te gaan
Wel allerlei kleine hardstyle-feestjes geweest.
Me eerste was Sunsation '10 in Middelstum (in de buurt van Groningen) met Noisecontrollers, Alpha Twins en Evil Activities
Van plan om dit jaar Defqon1 te gaan
Wel allerlei kleine hardstyle-feestjes geweest.
Me eerste was Sunsation '10 in Middelstum (in de buurt van Groningen) met Noisecontrollers, Alpha Twins en Evil Activities
Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
Decibel 2008!
Decibel 2008!
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 6 days ago
Wel beetje gek dat er op decibel altijd zo'n 30.000 zijn tegenwoordigwrote:Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
Decibel 2008!
haha failwrote:Wel beetje gek dat er op decibel altijd zo'n 30.000 zijn tegenwoordigwrote:Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
Decibel 2008!In 2008 dus nog minder
Volgens het boekje van B2S waren het er in 2009 35.000...wrote:Wel beetje gek dat er op decibel altijd zo'n 30.000 zijn tegenwoordigwrote:Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
vorig jaar was mijn 1e keer Ground Zero en was echt een super feest...kweet zeker dat het je niet zal teleurstellenwrote:Dat wordt Ground Zero.
Is het nou echt jouw hobby mensen te verbeteren op dit forum?wrote:Wel beetje gek dat er op decibel altijd zo'n 30.000 zijn tegenwoordigwrote:Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
Qlimax 2005 was mn eerste "grote" hardstyle feest 
-
NArtiest
- last seen 6 days ago
Nee hoor. En dat bepaal jij trouwens, "ow het is niet duister dus instant kut"wrote:Is het nou echt jouw hobby mensen te verbeteren op dit forum?wrote:Wel beetje gek dat er op decibel altijd zo'n 30.000 zijn tegenwoordigwrote:Mijn eerste echt grootste feest (40.000+)
Tevens mijn eerste beetje feestje was "Xtreme · Ear Damage" in een lokaal theater. Wel voornamelijk hardcore maar wel vet. Space Invaders was dr toen _O_Denk dat er zo'n 1500 man waren ofzo.
Mn eerste grote party was Qbase 2006
Haha, dan zou ik maar even me brilletje opzetten als ik jou was.wrote:
Nee hoor. En dat bepaal jij trouwens, "ow het is niet duister dus instant kut"
-
NArtiest
- last seen 6 days ago
Mooi dan delen we wellicht dezelfde mening eenswrote:Haha, dan zou ik maar even me brilletje opzetten als ik jou was.wrote:
Kan je zo een handjevol recente topics geven waar ik positief ben over niet duistere nummers.
Q-Base 2009.wrote:Mooi dan delen we wellicht dezelfde mening eenswrote:Haha, dan zou ik maar even me brilletje opzetten als ik jou was.wrote:
Kan je zo een handjevol recente topics geven waar ik positief ben over niet duistere nummers.
Wat was jouw eerste feestje?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
free festival 2009..
Qlimax 2010 en sindsdien verslaafd
mijne ook Pole Position IIwrote:mijn aller eerste feest van MOH Pole Position II
maar nog geen 1 keer naar een echt groot feest geweest helaas