Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 15:52 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die dit hebben? Zag het vandaag na de update van itunes, lijkt me wel vet om Frontliner ofzo te volgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 15:58 

Hardtraxx Veteran

Ping is gewoon een heel slecht antwoord op Twitter. Het schijnt nou niet veel gebruikt te worden.

Sowieso vind ik de nieuwe indeling van iTunes echt verschrikkelijk met die linker kolom die niet weg te halen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ping is gewoon een heel slecht antwoord op Twitter. Het schijnt nou niet veel gebruikt te worden.

Sowieso vind ik de nieuwe indeling van iTunes echt verschrikkelijk met die linker kolom die niet weg te halen valt.

nou de blackberry gebruikers in onze klas pingen heel de dag :huh: ik weet alleen niet zo goed wat het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Dat is weer een andere ping ;). Lekker handig gekozen die namen he? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dat is weer een andere ping ;). Lekker handig gekozen die namen he? ;)

Oh,, dan heb ik niks gezegd hahaha :D ind lekker handig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:39 

Artiest

kan iemand dan uitleggen wat itunes ping is want ik ping me namelijk wel rot met mn blackberry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
kan iemand dan uitleggen wat itunes ping is want ik ping me namelijk wel rot met mn blackberry :P

Soort Twitter voor artiesten. Is in ieder geval niet zo heel erg gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 10:47 

Artiest

ohja want twitter, hyves, facebook, msn blablabla was allemaal nog niet genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:51 

Artiest

The I's schreef:
.....want ik ping me namelijk wel rot met mn blackberry :P

uhuh ... x2 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:52 

Hardtraxx Veteran

De bedoeling is een sociaal netwerk met muziek als focus. Je kunt bijv. makkelijk vanuit je bibliotheek tracks, artiesten, etc. aangeven die je vet vindt. Dat artiesten volgen enzo, dat gaat volgens mij wel ff duren tot het op gang komt. Volgens mij was het eerst de bedoeling dat het gewoon met Facebook zou werken, maar denk dat Apple teveel geld vroeg voor de overeenkomst ofzo. Heb het nog nooit gebruikt maar ga het misschien wel een keer doen. Lijkt me wel fijn om op die manier tracks aan elkaar aan te bevelen enzo :) Nadeel is wel dat het alleen met iTunes werkt.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen