Waar blijft het interview met Avio?? en wat vinden jullie van die style van Avio beetje hardcore hardstyle achtig 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hardcore achtig? Het is gewoon iets anders dan de gemiddelde hardstyle sound. 
Tis gewoon lekker knallende hardstyle
Maar de vraagt blijft staan, waar is het interview
?
Maar de vraagt blijft staan, waar is het interview
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
muahh dit is niet de stijl van hardstyle die ik graag zie wat betreft de ''nieuwe'' generatie dj's
heb liever dat ze allemaal een eigen stijl hebben dan dat ze allemaal min of meer dezelfde nu-style maken...wrote:muahh dit is niet de stijl van hardstyle die ik graag zie wat betreft de ''nieuwe'' generatie dj's
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
De styl van Avio spreekt me zeer aan lekkere kicks ook.
Maar bijna elke dj heeft toch wel zijn eigen sound. Dit zal niet zo snel veranderen
Maar bijna elke dj heeft toch wel zijn eigen sound. Dit zal niet zo snel veranderen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik vind de sound ook wel goed lekker hard beuken!! maar dan toch de vraag,,, Waar blijft dat Interview weet Khadber dat niet 
Ik weet dat inderdaad
.
We zijn op dit moment er mee bezig. We hebben het allemaal erg druk gehad de laatste tijd, maar we zijn nu bezig alle vragen netjes te maken en dergelijke. Verwachting is dat alles snel afgehandeld word..
Al vond ik sommige gastenvragen niet echt speciaal.. Als je HEEL snel een goede vraag verzint...
We zijn op dit moment er mee bezig. We hebben het allemaal erg druk gehad de laatste tijd, maar we zijn nu bezig alle vragen netjes te maken en dergelijke. Verwachting is dat alles snel afgehandeld word..
Al vond ik sommige gastenvragen niet echt speciaal.. Als je HEEL snel een goede vraag verzint...
AVIO FTW!!! HELL YEAH!! MOCHTEN ZE DIT LEZEN, GA ZO DOOR! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
@ Khadber, dus we zien het wel verschijnen. Ik ben benieuwd 
Ik vind die gasten helden, dus ben zeer benieuwd!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Tja volgens mij hebben de mannen van hardtraxx het druk,,, maar ik ga in Augustus naar ALPHAVERB 
... en de mannen van AVIO ook, want we hebben nog steeds geen antwoord gehad.wrote:Tja volgens mij hebben de mannen van hardtraxx het druk...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja ze brengen op dit moment onder hun label echt lekkere platen uit zoals die van gentelica laatst!! lekker hoor
trouwens op dat feest komen ook nog wildstylez, deepack en ferquencerz (ofiets schijnen ook goed te zijn) 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Frequencerz bedoel je 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja die,, heb wat liedjes op gezocht klinkt best goed!! maar deepack op intents was echt heilig
en frontliner kreeg toen iedereen van de grond af
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Heb met brainwashed voor hun staan draaien!
Was echt vet wat ze deden hoor die gasten, dikke live show in ieder geval...
Was echt vet wat ze deden hoor die gasten, dikke live show in ieder geval...
Hij ligt al een aantal weken te wachten. Hij is al verstuurd, er moet alleen nog even tijd gevonden worden om ingevuld te worden. Heb geduld:).wrote:interview?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Khad sturen jullie dat gewoon naar hun toe via email??wrote:oke dan is het goed