Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:01 

Hardtraxx Veteran

Beste Hardtrackers,

Ik heb deze week een interview afgenomen met Abyss & Judge voor o.a. de Hardtraxx Krant en Freaky Friday 'The Second Edition'. Het interview was eigenlijk bedoeld voor de Hardtraxx Krant van deze week, maar het interview stond wat langer in de wacht. Vanavond zullen Abyss & Judge te horen zijn op de tweede editie van Freaky Friday!

Veel plezier met lezen, en vanavond van 21:00 tot 22:00, Abyss & Judge @LionStyle Radio!!

Vraag 1: Wie zijn Abyss & Judge?
Hi peeps! Even voorstellen. Wij zijn Gevrey Heijnes en Justin Putuhena aka Abyss & Judge.

Vraag 2: Hoe kunnen jullie je eigen liefde voor Hardstyle omschrijven?
Dat is niet te omschrijven in woorden. Zoals we ooit al in ons eerste interview zeiden: “We staan ermee op en we gaan ermee naar bed”.

Gevrey: Ik moet iedere dag minstens 1 á 2 uurtjes Hardstyle hebben op staan, anders gaat het niet goed!! Als ik thuis kom dan wil ik me nog wel eens een uurtje opsluiten om wat lekkere oude hardstyle plaatjes te draaien.

Justin: Hardstyle is al jarenlang mijn passie. Als ik één dag niet in de studio zit, begin ik helemaal onrustig te worden. Gemiddeld heb ik (schrik niet) 8 á 12 uur per dag Hardstyle op staan. Aangezien ik 5 dagen per week in de studio zit, zijn die uurtjes natuurlijk snel gevuld.

Vraag 3: Hebben jullie al weleens een kijkje genomen op Hardtraxx.nl?
Jazeker!! Eén van de leukere Hardstyle sites op het net.

Vraag 4: Jullie kijken dus regelmatig op Hardtraxx, wat vinden jullie van de site?
We lopen even door de site heen.
Eerste wat ons opvalt is het strakke en overzichtelijke design.

Gevrey: Relaxt, hier kun je dus ook livesetjes downloaden.

Justin: Ik ga even in de video section rondneuzen.

Vraag 5: Jullie zijn op 11 Juni te horen op Freaky Friday. Wat kunnen we verwachten van de set?
Een beetje van alles wat. 2 eigen nieuwe tracks waarvan we al een sneak preview kunnen geven! Wat tracks uit onze eigen stal, wat Italiaanse Hardstyle etc.

Wij vinden het belangrijk dat er in een set van ons veel energie zit gecombineerd met melodie. Vooral het laatste is erg belangrijk. Wij zijn voorstanders van muzikale Hardstyle tracks. Uiteindelijk moet het je ook raken naast dat het los gaat in de zaal.

Vraag 6: Jullie zullen misschien wel vernomen hebben van de kritieken op Q-Dance. Er zou te weinig variatie in de Line-ups zitten en het zou één grote commerciële bende zijn....Hoe staan jullie over tegen deze verhalen?

Just Book Abyss & Judge! Problem Solved!

Vraag 7: Als je een feest mocht noemen waar je ooit nog eens wilt staan....Welk feest zou het dan zijn?
Wij zouden nog wel een keer op Defqon willen staan, alhoewel Q-Base 2008 ook vet was. Hmmm, moeilijk... dat zouden we ook nog wel een keertje willen overdoen.

Vraag 8: Voor welke collega DJ's hebben jullie het meeste respect en waarom?
Voor een ieder die muziek maakt vanuit z’n hart en voor degenen die durven te experimenteren in de Hardstyle. We kunnen namelijk nog zo ontzettend veel kanten op in de Hardstyle, maar dat ligt bij de producer en daarnaast moeten de mensen daar ook in mee gaan. De mogelijkheden zijn er zeker!

Vraag 9: Opmerkingen door de lezers van dit interview...
Bedankt voor het lezen van dit interview!
Geniet van de set en voor track previews check af en toe onze officiële YouTube channel at:
http://www.youtube.com/abyssjudge

Afbeelding
Abyss & Judge
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik bedank hierbij Abyss & Judge voor hun Interview en de set voor vanavond!

Ik hoop jullie allemaal vanavond te zien!!

Greetz,
Arnold vd Marel
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:07 

Donateur

dan hier maar nog een keer
netjes gedaan gast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:12 

Hardtraxx Beheerder

Beetje matig interviewtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:15 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Beetje matig interviewtje :P

Citaat:
Vraag 4: Jullie kijken dus regelmatig op Hardtraxx, wat vinden jullie van de site?
We lopen even door de site heen.
Eerste wat ons opvalt is het strakke en overzichtelijke design.

Dat zou jou toch genoeg voldoening moeten geven :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:17 

Hardtraxx Beheerder

Uiteraard, maar kwa inhoud en gestelde vragen vind ik het wel erg matig. Beetje voor de hand liggende vragen en ben nou niet echt iets wijzer geworden ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:21 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Uiteraard, maar kwa inhoud en gestelde vragen vind ik het wel erg matig. Beetje voor de hand liggende vragen en ben nou niet echt iets wijzer geworden ofzo ;)

Nouja joh! Ik vond het toch weer eens wat andere vragen dan de normale vragen. Hij is misschien ook wat kort. Ik vind het gewoon al heel tof dat ze er voor openstonden! Dat zie je ook niet zoveel meer! Ik kijk altijd alleen maar naar de goede en leuke dingen uit zoiets, en dan ben ik erg blij met het resultaat. Of het nou dunnetjes is of niet! Beter iets dan niets!

'Stel je vraag aan: Zatox' staat al vanaf 2 maart open :aww: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 09:29 

Hardtraxx Beheerder

FRArnold schreef:
'Stel je vraag aan: Zatox' staat al vanaf 2 maart open :aww: :P

Wat heeft dat te maken met dit?

Dat gaat trouwens niet door. Als iemand aanbiedt om mee te helpen, maar er uiteindelijk niks van terechtkomt, tja, kan ik het ook niet helpen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 10:52 

Hardtraxx Addict

we zijn veel wijzer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 11:04 

Hardtraxx Veteran

en die preview van de nieuwe track is best dik eigenlijk ;)

leuk intervieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2010 15:28 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
en die preview van de nieuwe track is best dik eigenlijk ;)

leuk intervieuw

Thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 02:55 

Hardtraxxer

Tof: Abyss & Judge :D

Leuk nummer en interview, maar interview was inderdaad beetje kort.
Standaardvragen zijn msshn te standaard...maar het zijn vaak wel de antwoorden die lezers willen horen (zoals: waar zijn jullie nu mee bezig? welk feest of collabs doen jullie binnenkort?, etc etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 09:17 

Hardtraxx Elite

Moet het met Jordy eens zijn, niet zo'n bijzonder interview. 'Wat kunnen we verwachten van een set' is een nogal overbodige vraag, want een set zal nooit super bijzonder zijn ofzo. 'Op welk feest zou je nog eens willen staan' is ook vrij onnodig.

De vraag over Q-Dance is wel interessant, maar als ze dan zo'n kutantwoord geven kun je er nog niks mee, net als de vraag 'voor welke DJ collega hebben jullie het meeste respect'. Maarja, daar kun jij dan weer niks aan doen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2010 10:56 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Moet het met Jordy eens zijn, niet zo'n bijzonder interview. 'Wat kunnen we verwachten van een set' is een nogal overbodige vraag, want een set zal nooit super bijzonder zijn ofzo. 'Op welk feest zou je nog eens willen staan' is ook vrij onnodig.

De vraag over Q-Dance is wel interessant, maar als ze dan zo'n kutantwoord geven kun je er nog niks mee, net als de vraag 'voor welke DJ collega hebben jullie het meeste respect'. Maarja, daar kun jij dan weer niks aan doen :P.

Ik maakte dit interview met de gedachte dat ze het zeer waarschijnlijk toch niet zouden invullen, omdat ze het erg druk hadden deze week! Gisteren kreeg ik toch het interview ingevuld en al binnen! Ik had dus een klein interview gedaan zodat ze het dan misschien toch wel konden doen! Maarja, t maakt niet uit! Ben blij dat ze het wilden doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2010 06:06 

Hardtraxx Elite

Ja daar heb je wel gelijk, het is al vet dat ze het doen opzich ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:33 

Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
De vraag over Q-Dance is wel interessant, maar als ze dan zo'n kutantwoord geven kun je er nog niks mee

Ja ze kwamen er heel makkelijk vanaf met dat antwoord. Het had interessant geweest als ze nav dat antwoord nog even doorgezaagd zouden zijn over dat onderwerp ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen