Werdt door Wildstylez gedraaid op Q-Base, en wat ik allemaal heb gehoord.
Project One - Fuck me i'm Famous.
En TBY en Noisecontrollers draaide hem ook de afgelopen tijd.. Dus die horen er dan ook bij?wrote:Werdt door Wildstylez gedraaid op Q-Base, en wat ik allemaal heb gehoord.
En een beetje ook niet!wrote:En TBY en Noisecontrollers draaide hem ook de afgelopen tijd.. Dus die horen er dan ook bij?wrote:Werdt door Wildstylez gedraaid op Q-Base, en wat ik allemaal heb gehoord.
Slaat een beetje nergens op.
Inderdaad dat roze kleurtje vooral (Bob Faget).wrote:
It's me!
En jij kunt gewoon beter je mond houden of je respecteerd iemand anders zijn mening.wrote: Inderdaad dat roze kleurtje vooral (Bob Faget).
Je doet alsof je alles weet en loopt over iedereen te mierenneuken zet is een keer zoden aan de dijk.
Zeikbal!
Heb effe goed geluisterd, maar hoor na The Raiders of the Sun gewoon Life Beyond Earth hoorwrote:Was ook destijds met de set van P1 @ Q-dance presents Scantraxx, daar werd deze ook gedraaid, en werd toen al Project One - Fuck me i'm famous genoemd.. (staat hier in t topic voor t setje als Project One - ID..)
Jongens, ik kom even mijn gelijk ophalen bij deze.wrote:Gaat er niet om hoe de artiest officieel 'heet', gaat er om: wie heeft hem gemaakt?
Ik gok Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers.
Oke verander de titel dan ook maar in Sunboom - Fuck Me I'm Famouswrote:Jongens, ik kom even mijn gelijk ophalen bij deze.wrote:Gaat er niet om hoe de artiest officieel 'heet', gaat er om: wie heeft hem gemaakt?
Ik gok Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers.
Complimentjes en lofzangen zijn zeer welkom, voor handtekeningen moet je ook hier zijn.
wrote:The Fusion of Sound Outland - NoisecontrollersTracklist
01. Unknown - Fuck Me I’m Famous
02. Killer Clown - Silentium
03. Williams Syndrome - Secrets
04. Noisecontrollers - Revolution Is Here
05. Williams Syndrome - Emotions
06. Wildstylez - Muzic Or Noize
07. Noisecontrollers - Attack Again
08. Gostosa - What’s Going On?
09. D-Block and S-Te-Fan - Music Made Addict
10. Noisecontrollers - CTRL-ALT-DEL (In Qontrol 2009 Anthem)
11. Frontliner - Tuuduu
12. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Mix)
13. Wildstylez - K.Y.H.U (Noisecontrollers Remix)
14. Noisecontrollers - Shreek
Unknown dus
Kijk even de post boven je, daar staat het ookwrote:Het is gewoon Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous ???
Jawrote:Vanaf nu weet ik waar ik moet zijn voor Unknown tracks. Sunboom it is
Als je wilt quoten moet je effe heel dit topic lezenwrote: Het is gewoon Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Famous ???
Als we er niet meer op reageren, komt ie vanzelf ergens achteraan de pagina's te staan hahawrote:Topic kan dicht toch? Heeft niet zoveel zin meer om te gaan gissen
Ghehewrote:Vanaf nu weet ik waar ik moet zijn voor Unknown tracks. Sunboom it is
Tja maar mensen blijven er toch wel op reageren... Ach, ik vind het wel leuk. Dit topic getuigt van mijn overwinningwrote:Als we er niet meer op reageren, komt ie vanzelf ergens achteraan de pagina's te staan hahawrote:Topic kan dicht toch? Heeft niet zoveel zin meer om te gaan gissen